Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 29 Apr 2024, 16:32


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Sep 2011, 11:49

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Včera jsem Diavela přivezl z Brna. Stačily tak 2 km z prodejny k Pisáreckému tunelu, abych si na něj zvykl, pak už to byla úžasná pohoda. Perfektní posaz - nechal jsem si vyměnit sedlo za vyšší o 4 cm. Dnes jsem zatím natočil dalších 150 km, abych ojel gumy a rozchodil trochu tužší řazení. Zatím můžu potvrdit,co už tady bylo napsáno - ta motorka je fantazie. Tah motoru je úžasný, a to v záběhu nesmím překročit 6 000 ot. Držení stopy super. O zvuku jsem se již zmínil - nemá konkurenci. Jediný problém je úložný prostor - nikde nic,vše se musí dát do kapes včetně bezkontaktního klíče. Pod sedlem se vleze akorát nářadí. Dá se přikoupit sada takových minikabelek za 7 litrů - tak na mobil a cigára,to si radši odpustím. Pořídím si stojan na zimu, malé plexi a polepy na nádrž,škoda ji poškrábat.
Zítra sedá na Diavela moje žena, já beru mého starého dobrého hafušu - dnes dostal po 6 letech novou baterii.
Obrázok



Reklama


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Sep 2011, 17:23
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
moto je fakt pěkný, ale ženě bych ho už nedával. vlastně dal, ale jezdil bych na něm jen já. Jak je to s těžištěm (výš/níž) při jízdě zatáčkama v porovnání s Buldem?


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Sep 2011, 17:33

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Těžiště je ve srovnání s BT podstatně níž, baterka je dole před motorem v krytu. Nádrž je schovaná pod airboxem. Celkově je Diavel výrazně stabilnější, nižší těžiště pomáhá hladkému projíždění zatáček, korekcí netřeba :thumbup3:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Sep 2011, 21:21

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zdenek Marciniszyn píše:
Těžiště je ve srovnání s BT podstatně níž, baterka je dole před motorem v krytu. Nádrž je schovaná pod airboxem. Celkově je Diavel výrazně stabilnější, nižší těžiště pomáhá hladkému projíždění zatáček, korekcí netřeba :thumbup3:

No tak to vám gratuluju/závidím,
dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje,
ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí :?
Nicméně dcerunka si udělala řidičák a protože je to hodné dítě,
tak jsem jí koupil Súzu 650S v britské verzi s celokapotáží ve 25kW.
Od původního majitele jsem jí protáhl přes 200km domů
a je to "lehkonohý mazel", který lehce jede 210 a ovládá se jak horský kolo :thumbup3: .
Proti Bulíkovi jde líp do zatáček, jen ty měkké brzdy a pérování jsou drobné vady na kráse.
R.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Sep 2011, 08:26
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
Ty jo zdeňo ty jsi do něj fakt šel? Tak to jsi teda borec ... Já myslel, že nás jen tak škádlíš ... :D

Včera jsem byl v Hornbachu v OL a při odbočování jsem si všimnul v protisměru nějaké zvláštní motorky. Čumím, mžourám a říkám si, je to on není to on? Až jsem zaparkoval a šel do obchodu, tak jsem se musel zastavit. Byl to on. Poprvé jsme se setkali na živo ... RESPEKT jak prase !!!

Obrázok
Obrázok
Obrázok


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Sep 2011, 08:29
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje,
ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí :? ...
R.


Breaku, co je to kulantní nabídka ? Můžeš blíže specifikovat ? Pokud nechceš veřejně, tak mi napiš SZ. Celkem mě to zajímá ... Díky.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Sep 2011, 10:07

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
To Ouklend :¨
Ahoj Radku,
jak už jsem tady na fóru párkrát napsal, Ducati je moje srdeční záležitost (tak jak Bulldog) a Diavel obzvlášť. Po prvních jízdách je to ještě horší. Hlavně ale hodlám na něm naučit jezdit moji ženu. Při sníženém výkonu a DTC stáhnutém na minimum to pro ni jistě bude prima poježdění, je totiž super ovladatelná, brzdy se dají ovládat jedním prstem a hlavně je tu ABS.
Mila dneska najela prvních 100 km, kromě menších problémů při zatáčení vše OK. ER5 už je zapomenuta :thumbup2:


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Sep 2011, 18:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
break13 píše:
No tak to vám gratuluju/závidím,
dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje,
ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí :?
Nicméně dcerunka si udělala řidičák a protože je to hodné dítě,
tak jsem jí koupil Súzu 650S v britské verzi s celokapotáží ve 25kW.
Od původního majitele jsem jí protáhl přes 200km domů
a je to "lehkonohý mazel", který lehce jede 210 a ovládá se jak horský kolo :thumbup3: .
Proti Bulíkovi jde líp do zatáček, jen ty měkké brzdy a pérování jsou drobné vady na kráse.
R.


SV 650 N mám v garáži jako druhé moto (koupil jsem bráchovi na tuto sezonu aby mohl jezdit se mnou = za málo peněz hodně muziky) a v porovnáním s Buldem je to svižnější a lehčí a do zatáček pohoda, bez jediné závady a vše šlape jak má a přesto jde z domu a Bulda zůstává 8)
jediná nevýhoda je, že na SV po delší jízdě bolí prdel, sedí se tam jak na prkně, zlatej Bulda


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Sep 2011, 22:24

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Přesně jak píšeš,
prdel trochu bolí,ale mám plán koupit náhradní sedlo a trochu ho vytunit.
Já jsem koupil "S" a to je jiná píseň než cruiser Bulík,
pokud zapadne do sestavy, tak ho budu prohánět často i sám
a počítám i s přestavbou podvozku třeba na Hyperpro.
R.


svela
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Sep 2011, 20:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24
Príspevky: 109
Bydlisko: Považská Bystrica

Offline
No vedel by som si predstaviť po nedelňajšom výlete aj XT1200Z super tenéré. Predsa z Bulldogom zísť z dobrej cesty je trápenie. Má to však jeden háčik, alebo presnejšie asi 15000 háčikov. Budem sa musieť uskromniť a ako hovoríte Bulldog vydrží 100 000km tak to mám tak ešte na desať rokov ešte času dosť. teraz mám 20 000km. No a to budem mať vek, kedy už berú vodičáky skoro kazdému automaticky. Pekne si obstarám palicu a budem pokukovať po peknom drevenom spacáku :)

_________________
Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Sep 2011, 21:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Ouklende,taky jsem ho už v Olmiku spatřil :lol:

Obrázok


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Sep 2011, 07:53

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Ouklend píše:
Breaku, co je to kulantní nabídka ? Můžeš blíže specifikovat ? Pokud nechceš veřejně, tak mi napiš SZ. Celkem mě to zajímá ... Díky.

No poslední nabídka byla 339kCZK za toho černýho, co se objevoval v testech
15000km s plnou zárukou a čistým techničákem.
R.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Sep 2011, 08:23

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Mě nabízeli něco podobného, černého za stejnou cenu s 10000 km. Bylo na něm vidět,že jezdil na okruhu, gumy byly po okraj sedřené na plátno. Tak jsem poděkoval a podle své zásady jsem vzal funglovku-u ní si za všechno můžu sám, ten cenový rozdíl mi za to nestál :D


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Sep 2011, 08:51

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zdenek Marciniszyn píše:
Mě nabízeli něco podobného, černého za stejnou cenu s 10000 km. Bylo na něm vidět,že jezdil na okruhu, gumy byly po okraj sedřené na plátno. Tak jsem poděkoval a podle své zásady jsem vzal funglovku-u ní si za všechno můžu sám, ten cenový rozdíl mi za to nestál :D

No tak tenhle je ježděnej jen po silnici a většinou zkušenejma pilotama,
nový gumy a prakticky ve stavu 1A,
ale ta cena je moc vysoká, předpokládal jsem pod 300k.
No stejně to nakonec vyřešilo to SV pro dceru,
na tom se dá taky dost vyřádit :wink:
Koupil sis kněmu to vyšší sedlo, na tvojí postavu je to myslím nutnost.
Cenově to je překvapivě velmi příznivé- cca 4000CZK :shock:
R.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Okt 2011, 17:10

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Dnes jsme zas byli s Milou na výletě ve sestavě BT+DD - v Rakousku, protože u nás ty cesty stojí čím dál víc za ho.no, a taky se tam nevyskytují magoři s hrbem na zádech, co si pletou veřejnou silnici s Vývrtkou v Laguna Seca. Moje žena začíná mít Diavela už pěkně v ruce, ještě trochu vypilovat jízdu v pomalých zatáčkách,na rovině už chudák hafuša přestává stačit :D V úterý jedu do Brna na kontrolu a výměnu oleje, pak už se budeme pomalu chystat na zimu :D nebo taky ne-podle počasí.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 38 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.