Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

co po Buldokovi
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=18&t=662
Stránka 10 z 16

Autor:  Jirka78 [ 10 Dec 2011, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

má to suchou spojku jako v autě, takže do motoru se může dávat "lepší" olej.
Líbí se mi to víc než BMW = lego technik
zajímalo by mě jestli tam nevadí ty válce na kolena. Mám jen 174cm.
Nevíte jak je to se spolehlivostí a dostupností náhradních dílů na Guzzi?

PS: výrobci moto v Evropě udělali za poslední roky obrovskej krok dopředu a dotáhli Japonce. Viz Triumph (Tiger Explorer 1200, nebo Speed tripple R), Ducati s Diavelem a Guzzi s Brevou. BMW s možnostma nastavování podvozku bylo vždy na špici.
co teď letí z technického pohledu: ABS (to už má většina nových strojů v základu), kontrola trakce, elektronické nastavení podvozku (viz BMW, Ducati), palubní počítač (to přepínání modů na barevném displayi je na Diavelu moc pěkný), dvojspojková převodovka (Honda)

mít prachy a velkou garáž, tak nevím na čem dřív jezdit

Tohle mě pořád vrtá v hlavě:
Od doby co jsem měl Piaggio X9 500 mi vedle Bulldy pořád chybí nějaký silnější skůtr do města a okolí na rychlý popojíždění, protože občas jsem pro něco jel a od svezení na moto mě odradilo dlouhý oblíkání a vytlačení hafana z boudy. Takže jsem vždy skočil do plechovky. Jasně na Buldovi jsou emoce jinde, ale ta úžasná praktičnost skůtra je těžce náviková. Takže sleduju i maxiskůtry a tam dlouho kraluje T-MAX od Yamahy, ale za poslední rok se začínají dělat zajímavý stroje viz BMW Concept C = C650 GT, Piaggio X10, Aprilia SRV 850...
Yamaha jako odvetu hned udělala 2. verzi T-MAXe, No a od Hondy je zajímavá Intergra s dvojspojkovou převodovkou.

Autor:  Felix [ 11 Dec 2011, 18:17 ]
Predmet príspevku: 

Jirko,
v práci (Repremoto Opava-autorizovaný dealer Moto Guzzi) obědnáváme mimo jiné i díly na Guzziny. Pokud jsou skladem u dovozce (A Spirit), máme je do tří dnů, pokud ne a jsou skladem v Itálii je dostupnost do 14-ti dnů. Pokud nejsou skladem ani v Itálii trvá to i více než měsíc. To je ale velmi zřídka. O prázdninách je to horší, zejména v srpnu. Italové mají dovolené a serou na to. Není to ale nic tragického, jen dodací lhůty jsou delší.
Jinak nemusíš mít strach, že by Ti válce vadily na kolena, to řeší až opravdoví dlouháni nad 190 cm. Ale i ti se mohou na sedle posunout dozadu a je po problému.
Ouklendovy fotky se Sportkou jsou ze stánku A Spiritu loni v Brně. K jeho volbě se připojuji. Na stánku jsem byl služebně dva dny a tato motorka mi přirostla k srdci nejvíc. :roll: :wink:

Autor:  palo [ 19 Júl 2012, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

tak jsem vás opustil a prodal jsem Bulldu :( , chtěl jsem si trochu zadivočit a tak jsem šel zase do 2V 1100-je to Ducati Hypermotard 1100S :twisted: musím teda konstatovat, že jsem si ještě nepřevikl a zatím se mně lépe jezdilo na BT, na Hypoušovi se nedá kochačka, pod 4000 ot. tě chce vysadit, ale jak taháš :w00t:

Autor:  stonemen [ 19 Júl 2012, 20:29 ]
Predmet príspevku: 

Ducna Hypermotard je pěkná hračka, místo v garáži by na ni bylo... :D :wink:

Autor:  palo [ 22 Júl 2012, 19:58 ]
Predmet príspevku: 

místo by bylo na dvě, ale peníze jen na jednu :(

Autor:  cafe-racer [ 22 Júl 2012, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

Vypadá to hravě - jak se na tom lítá v zatáčkách ?

Autor:  palo [ 23 Júl 2012, 15:56 ]
Predmet príspevku: 

je to tak jinačí, že se začínám znovu učit na moto (né že bych to někdy aspoň nějak uměl) je třeba dost zatížit přední kolo a pak se dá celkem v pohodě na stupačky. Když jsem jel za kámošem co jel na Bulldogu, tak jsem jel stejně rychle jak on-on na stupačky a já nudně v pohodě :w00t: musí se jezdit o dost vyšší rychlostí, jinak je to nepohodlný a nudný :twisted:

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 02 Jan 2013, 14:37 ]
Predmet príspevku: 

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 22894.html :thumbup2: :lol2:

Autor:  Mirec [ 02 Jan 2013, 18:37 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Zdenek Marciniszyn píše:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ducati/dablovo-stokrle-ducati-diavel-22894.html :thumbup2: :lol2:


No jó,no jó ... :blush3:

Autor:  jojobulldog [ 02 Jan 2013, 23:06 ]
Predmet príspevku: 

Jedine diavel od ducati, lenže na to treba riadnu KASU :(

Autor:  cafe-racer [ 03 Jan 2013, 10:30 ]
Predmet príspevku: 

Je to těžký vybrat nástupce BT, ale asi jsem našel : Mazda MX5 :-)
Prozatím neaktuální, ale ta doba přijde.

Autor:  Pjotr [ 03 Jan 2013, 12:52 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Je to těžký vybrat nástupce BT, ale asi jsem našel : Mazda MX5 :-)
Prozatím neaktuální, ale ta doba přijde.


Však jsme to už probírali. Jen čekám až začnou dělat isofix na zadní sedadla :-).
Poslední facelift se jim docela povedl.

Test Diavela, co posílal Zdenek, je moc pěkně napsanej. Doporučuju.

Autor:  stonemen [ 03 Jan 2013, 15:38 ]
Predmet príspevku: 

Tuším, že MX5 ve verzi cabrio má Peter. V testech ho dost chválí :thumbup3:

Autor:  bikerman [ 03 Jan 2013, 16:52 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 03 Jan 2013, 19:34 ]
Predmet príspevku: 

[quote="bikerman"]Obrázok[/quote
Ta barva je excelentní :thumbup3:

Stránka 10 z 16 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/