Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

co po Buldokovi
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=18&t=662
Stránka 15 z 16

Autor:  Mirek1 [ 25 Feb 2015, 10:31 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Amik .... nebuď rozežrané :-D :-D :-D :-D :-D

Autor:  amik [ 26 Feb 2015, 05:25 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Jak kdybych to už někde slyšel, jen s mnohem peprnějším dovětkem ..........

Autor:  cafe-racer [ 10 Mar 2015, 21:34 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Co tohle ? To je motor z Viraga, nebo snad ještě starší. Každopádně vypadá obrovskej !

Prílohy:
10991236_10153096555083934_1678087699421451213_n.jpg
10991236_10153096555083934_1678087699421451213_n.jpg [ 88.22 KiB | Zobrazené 18589 krát ]

Autor:  Kordy [ 11 Mar 2015, 20:31 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Přední světlo bych osobně viděl jiné, ale jinak pěkné (ve srovnání s novou produkcí motorek co byla k vidění na výstavě přímo nádherné)

Autor:  Ouklend [ 11 Mar 2015, 21:35 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

... jj. tu bradavici místo světla bych taky vyměnil, ale jinak krása !!! :-) ;-)

Autor:  cafe-racer [ 14 Mar 2015, 20:51 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

A co tohle kluci ?
Príloha:
10856509_970194959691413_8950753359110391507_o.jpg
10856509_970194959691413_8950753359110391507_o.jpg [ 58.71 KiB | Zobrazené 18552 krát ]

Já toho buldu snad vážně překopu na cafe racera :P

Autor:  Kordy [ 15 Mar 2015, 17:41 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Spolujezdce asi bude asi lehce pálit prdel do zadní gumy, na druhou stranu svíráním půlek může znatělně pomoci brdovému systému:).( nebo jej po letech tréningu zcela nahradit).

Autor:  Jirka78 [ 03 Apr 2015, 15:21 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

zdravím,
sice už BT nemám (měl jsem 2), ale pořád koukám na toto forum co se děje.
No a co jsem si pořídil?

Minulý rok jsem koupil Yamaha FZX 750 z roku 1985 v originálním stavu na ježdění kolem komína.
říká se mu malej V max. Lehká zábavná, sametovej chod, 100k, slabší brzdy

Ale to hlavní - moji kámoši si koupili cestovní stroje, takže jsem koukal co přikoupit. No a koupil jsem BMR 1150 R
trochu připomíná BT
srovnání oproti BT je BMW
o trochu silnější,
má perfektní a pohodlný podvozek,
lepší brzdy
má níž těžiště
víc žere
má hlučnější řazení
pazvuky při startování (než se natlakuje olej)
vytažení baterky na zimu = demontáž nádrže
ovládání blinkrů BMW, furt si nemůžu zvyknout, ještě že od toho už upustili


je trochu přetechnizovaný, mám ABS s posilovačem, stačí brzdit páčkou a samo přidává zadek, nebo nohou a přidá se i předek
ale před zapnutím klíčku se nesmí šahat na brzdovou páčku!!! jinak se to blbě nakalibruje a pak se páčka musí ovládat větší silou.
Navíc s tím posilovačem je to jedovatý, což nevadí při jízdě a dobře se dávkuje, ale při velmi malé rychlosti,
Např když parkuji do garáže a popojíždím, tak místo jemného přibrzdění s tím cukám, prostě ovládám to přirozeně větší silou než je třeba.

celkově můžu říct, že BMW má nejlepší podvozek na kterým jsem kdy jel.

Prílohy:
BMW1150R.png
BMW1150R.png [ 551.9 KiB | Zobrazené 18482 krát ]
fzx750.jpg
fzx750.jpg [ 127.98 KiB | Zobrazené 18482 krát ]

Autor:  cafe-racer [ 04 Apr 2015, 09:34 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Pěkný to máš Jirko, teda hlavně to BMW. ABS a stříkačku bych si nechal líbit.

Autor:  Mirec [ 04 Apr 2015, 10:52 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

A to já zas nee,já si chci motorku řídit sám,né aby mi do toho kecala kdejaká elektronika :lol: Jinak ale motorky hezký :fing:

Autor:  cafe-racer [ 04 Apr 2015, 11:43 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Miro, vzpomeň si na to až budeš muset ostře brzdit někde na mokru a přitom půlkama štípat dvojku drát ;) tam je abs k nezaplacení. Stříkačka... bez té se to dá přežít.

Autor:  Mirec [ 04 Apr 2015, 11:58 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

cafe-racer píše:
Miro, vzpomeň si na to až budeš muset ostře brzdit někde na mokru a přitom půlkama štípat dvojku drát ;) tam je abs k nezaplacení. Stříkačka... bez té se to dá přežít.


Když je mokro,jedu tak,abych nemusel prudce brzdit ... já vím,já vím ... nepředvídatelné situace ... pokrok je pokrok (nebo otrok ??) ... jsem už asi stará škola ... :lol: :lol:

Autor:  Jirka78 [ 11 Apr 2015, 18:39 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

cafe-racer píše:
Pěkný to máš Jirko, teda hlavně to BMW. ABS a stříkačku bych si nechal líbit.


dík, BMW foto není přímo ta moje, ale mám přesně tutu barevnou kombinaci + 3x kufr

jinak to ABS mě ještě nikde nebrnklo, jezdím vždy dle stavu silnice a počasí.

vlastně mám otestováno, jak motorka brzdí, normálně jsem na BT tak ostře na brzdy nešel, tady to neřeším, kdyby byla krizovka, tak to zamáčknu nadoraz.
normálně to ale nedělám, třeba když jedeme za sebou, tak bych nechtěl aby mi kámoš skončil na zádech.

Ale stříkačka je dobrá max na delší odstávku, na to karbec potřebuje "odcucat" vyčuchnutej benzín, takže hůř chytne.
jinak je to jedno, dobře seřízenej karbec jede stejně a nepotřebuje elektroniku

ještě doplním, když jsem vždy koukal po BMW, tak jsem si říkal, že ten klopnej moment by mi vadil, opak je ale pravdou normálně o tom nevím,
jen když se to vymotá víc a rychle přeřadí, tak to lehce kývne s motorkou, ale žádná tragédie.

dnes jsem jel po romlácených cestách a to BMW fakt na ty díry funguje, zkuste si to někdy půjčit! jako že BT to taky dá.
Příklad naše panelová dálnice, na BT a čemkoliv jiným hop hop hop... ten den kdy jsem BMW koupil a jel po D1 hned jsem věděl o čem to BMW je.
jenže nový BMW R 1200 R už ten systém odpružení předního kola nemá. Nevím pro Německo ok, ale u nás jsou silnice horší.
(zkuste třeba jet na Pernštejn od Dolní Rožínky -to je skoro na krosku)

jinak BT je dobrá a moc pěkná motorka, to BMW je větší "tuctovka", hlavně GS model

ale zatím mi to R 1150 R moc baví a do zatáčky ho pošlu ostřeji, než jsem posílal BT, ale super sport (to mě vůbec nebere) to není

jo a starší kolega má 850 RT a tu bych doporučil všem starším, krásně chráněný kolena, štítek... pěkný

Autor:  Drak-V2 [ 12 Máj 2015, 18:29 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Pěkný motorky,ale Bulldog je,alespoň podle mě,hezčí.Jen to ABS mu chybí (nikdo není dokonalý).Na tom BMW bych se rád svezl,ale neměnil bych. :D Přeji všem hodně radosti na cestách za řidítky našich krasavců všech značek.Je to jako s ženskejma -" každej má tu svou jen za jedinou".....

Autor:  cafe-racer [ 16 Júl 2022, 19:53 ]
Predmet príspevku:  Re: co po Buldokovi

Dnes jsem zkoušel Triumph Thruxton RS : řadový dvouválec 1200ccm, vodou chlazený, 105k / 106 NM + krátce i Bobber se stejným motorem, jen naladěný na nižší výkon.
Thruxton je opravdová pecka, charakterní motor i zvuk, parádní převodovka se kterou se dá s meziplyny řadit sametově... jen je to opravdovej tvrdej sporťák, takže to chce přemýšlet o chlup víc než za řidítky BT.
Bobber je hodně podobnej BT-čku.
Být Thruxton o stovku levnější tak možná uvažuju trochu víc, ale za 430 tisíc je to nesmysl, protože Bulldog je hodně podobný co se zábavy týče, navíc má lepší zvuk.
Tak kdybyste přemýšleli, moje doporučení je :thumbup:

Stránka 15 z 16 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/