Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 17:19


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
tombik
Poslať  Predmet príspevku: tombik  |  Napísal: 06 Nov 2013, 11:31
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Hezké podzimní poledne,

abych se představil co se týče motorky, před cca měsícem jsem neodolal a koupil si stříbrného Bulldoga z roku 2002. Nějaké šrámy utržil ale jinak vypadá celkem k světu a je celá zima na to dát ho do kupy (i když asi zatím asi nebudu řešit ošklivě opravený hliníkový zadek a nálepky yamaha nalepené chemoprenem) Zatím je aktuální výměna náplní a přetěsnění vidlice.
Tenhle stroj jsem si vybral po zjištění, že chci začít jezdit na motorce a že mé pubertální nápady s chopperem asi nejsou to pravé ořechové pro naše silnice i pro případnou náročnost ovládání. A krom toho je mi 26 let a při vybírání strojů v mě dostupné cenové hladině mě žádný chopper nezaujal.
Bylo mi přáteli nabízeno spoustu strojů od horneta, bandita, nějakých endur a caferacerů až po Yamahu Dragstar. Mým požadavkem byla klidná (neláká mě rychlá jízda), obratná motorka, která bude pohodlná na delší cestu ale i šikovná na místních krátkých vyjížďkách.
Po procházení fór jsem pak narazil na Bulldoga a okamžitě se zamiloval. Když se mi o něm pak několik dní v kuse zdálo, nedalo se nic dělat a musel jsem na nákup.

A teď ta perverzní smutná věc. Bulldog stojí v garáži a autoškolák mi oznámil že už se mnou jezdit nebude, že je příliš chladno a že doděláme jízdy na jaře (od konce září jsme vyjeli jednou). A tak jsem si najel prvních 10 hodin na motorce na černo :oops: (bydlím na vesnici a v okolí není skoro žádný provoz). Držte tedy palce ať zas začne autoškola co nejdříve, ať Bulldoga jako svou první a snad i poslední motorku dobře ukočíruju a omluvte případné zakládání hodně začátečnických témat. Doufám, že se po papírech rychle rozjezdím tak, abych si troufl Vás v létě navštívit na nějaké akci a poznat osobně.

EDIT: Rovnou ocením doporučení na padáky nebo padací rám. A radu co z toho vybrat.

Ocením i radu zda zakládat samostatné vlákno pro doladění všech problémů na mém bulldovi najednou a zda s tím nebudu otravný. Díky :oops:



Reklama


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Nov 2013, 23:47
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
vitaj, chlape medzi chovateľmi psíkov :-)
psíka si vypipláš postupne, toho sa neboj... hlavne ho skontroluj po technickej stránke, aby bol v poriadku... to by v zásade nemal byť problém, bulík je v podstate jednoduchá motorka bez zbytočných komplikácií..
Tu na fóre nájdeš veľa vecí... aj okolo padacích rámov alebo jednoduchších padákov od alexa.... niekto prisahá na kompletné padáky, niekomu sú príliž cudzie na motorku... a použije len tie hríbiky.... prejdi si to, je tu aj kopec fotiek.. popozeraj hlavne staršie veci, vtedy akoby sme boli dávali viac fotiek o mašinách a doplnkoch...
a keď niečo nenájdeš, tak píś.. nehanbi sa, buď ti priamo odpovieme, alebo usmerníme na starśie vlákno...
Verím, źe časom sa tu zorientuješ a nájdeš, čo potrebuješ

veľa zdaru


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Nov 2013, 12:22

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
no vitaj,, chcelo by to nieaké foto....


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Nov 2013, 23:15
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Tak tady je Bullda tak jak jsem ho koupil, místo výfuků nerezové roury bez jakýchkoliv vnitřností. Šílený zvuky se z něj linuly...o tom jak to vypadá si uděláte obrázek sami...chudák bullda :evil:
Obrázok

A tady je potom co jsem mu sehnal origo výfuky a nechal seřídit karburátory aby s výfuky místo rour od kamen nechcípal. (momentální stav)
Obrázok

Další kolo bude nechat vyměnit gufera na vidlici a vyměnit oleje a brzdovku (náplně si chci udělat sám ale na rozhození vidlice si netroufnu).

Pak plánuju sloupnout nálepky, koupit nové (ocením typ kde) a očistit nádrž od chemoprenu kterým jsou přilepeny tyhle (předchozí majitel byl asi extrémní šetřil :( )


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Nov 2013, 10:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Tak vyměněný gufera ve vidlici, obě pneumatiky (předchozí majitel neřešil jestli jsou stejný typ nebo ne) a vyměněná komplet brzdová kapalina+zadní destičky :)
A tady je fotka z projížďky.
Obrázok

Včera jsem ještě udělal to podsvícení budíků a teď mě čekají olej v motoru, v kardanu a vzduchový a palivový filtr. (palivový musím ještě koupit)

A také jsem se chtěl zeptat co s tím podřeným víkem na levém boku, co pod ním vlastně je? Občas bývá maličko mastné (asi bych tomu ani neříkal únik oleje, pod motorkou je furt čisto) Ale rád bych ho opravil alespoň barvou a s tím maštěním také něco udělal.

Pak už to bude jen kosmetika (špunty do zrcátek, výměna zadního hliníku, možná stříkání nádrže a výměna nálepek na nádrži)

Přemýšlím jestli tam nedat něco jiného než ladičky, třeba tohle, ale to mi přijde přehnaně "drsný" Obrázok Nějaký nápad? ;)

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Nov 2013, 13:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
.....no hlavne at te nelapnou pomahaci a chranici ;-) ;-) ;-)


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Nov 2013, 20:19

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
Mirek1 píše:
.....no hlavne at te nelapnou pomahaci a chranici ;-) ;-) ;-)
,
ja som tiež s touto mototkou takto začínal, celú sezonu som sa bál :lol: ,, no tento rok to bolo už komplet ako má byť. Na ten bočný dekel sa dá urobiť zástrek, ja som na svojom takto opravolat prednú časť motora ktora bola troška poobíjana od kamienkov


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Nov 2013, 20:47
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Děkuju za podporu pánové :-) Jinak hlásím nový vzduchový filtr. Teď oleje, jen nevím jak v tom mraze ohřát kardan. Motor asi na volnoběh a sytič no...
A taky by to asi chtělo trochu snížit bohatost směsi. Chytí to bez sytice i na studeno. Sice jen tak tak a motor pokulhává pokud je studený, ale nechcipne to, což by asi na studeno bez sytiče mělo ne?
Myslíte že bych to zvládl, nebo mám počkat na jaro až budu mít řidičák a vzít to do Yamahy?

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


mirinda
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Nov 2013, 22:11

Registrovaný: 31 Aug 2013, 13:37
Príspevky: 12
Bydlisko: Dolní Kamenice

Offline
nevím, ale olej by se měl měnit před sezonou. Bylo mi to doporučeno a tak to dělám už několik zim.


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Nov 2013, 22:23
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
No ja to tak pravdepodobne i delat budu, ale videl jsem tu cernotu v okynku a ac prodejce psal ze ho menil, rikam si jistota je jistota.

Nechce se mi nechat v motoru olej s necistotama a divil bych se kdyby se v motoru novej olej zkazil vyrazne vic nez v lahvi...

Asi zvolim kompromis, motor ohreju na volnobehu a vymenim a kardanovej olej vymenim poprve na jare. No a za rok udelam na jare oba :)

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Nov 2013, 09:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ahoj, černotu v okýnku uvidíš cca 500 kilometrů po výměně znova ; spalovací motor je na čistotu oleje dost nevděčný zařízení :-)
Měním vždy před sezónou, přes zimu to stojí ve vlhký garáži a olej do sebe vstřebává i vlhkost. Ale tohle je na tobě, když pohledáš na internetu tak na téma "měnit olej před / po sezóně" najdeš minimálně tolik debat jako "textil / kůže" :-) Zato olej v kardanu si můžeš posunout, mění se po 20.000 km.
Do bohatosti se nepouštěj, základem je vyčištěný karburátor v továrním nastavení (šroubek bohatosti X otáček od základní polohy), seřízené podtlaky a pak se to řeší pomocí analyzátoru spalin ve výfuku. Doporučuju ověřený Yamaha servis popř. šikovného mechanika.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Nov 2013, 15:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Dobrá :-) Děkuju za rady. Nespěchá to tedy, ale kdyžtak budu vděčný za tip na servis v okolí Kladna O:-)

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Nov 2013, 14:12
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
... zdarec tady ... ;-)


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Nov 2013, 20:33
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Vítej v psinci :wink:
A hodně zdaru s opravami...

_________________
A.C.A.B.


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Nov 2013, 15:14
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Děkuju za uvítání. Tak jsem vyměnil olej a kardan nechám na jaro po oleji v motoru uz nebyl cas.

Je hodne ujetej napad to udelat na jare jeste jednou aby se poradne vyplachnul?

Sundam nalepky a je asi hotovo :-/ Co ted, jezdit nemuzu, je zima a nemam papiry. Kapaliny jsou vymeneny a nalepky jsem se rozhodl jen sloupnout s na novy se bud vykaslu a kdyby byla nadrz moc prazdna tak objednam asi original nalepky...

Takze jen na jare az se rozjezdim nechat oservisovat v Yamaze karburatory a seridit smes...

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.