Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
tombik http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=2&t=1002 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | bikerman [ 20 Nov 2013, 18:01 ] |
Predmet príspevku: | |
vítej |
Autor: | DUSAN [ 26 Nov 2013, 00:15 ] |
Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: Ahoj, černotu v okýnku uvidíš cca 500 kilometrů po výměně znova ; spalovací motor je na čistotu oleje dost nevděčný zařízení
Měním vždy před sezónou, přes zimu to stojí ve vlhký garáži a olej do sebe vstřebává i vlhkost. Ale tohle je na tobě, když pohledáš na internetu tak na téma "měnit olej před / po sezóně" najdeš minimálně tolik debat jako "textil / kůže" Zato olej v kardanu si můžeš posunout, mění se po 20.000 km. Do bohatosti se nepouštěj, základem je vyčištěný karburátor v továrním nastavení (šroubek bohatosti X otáček od základní polohy), seřízené podtlaky a pak se to řeší pomocí analyzátoru spalin ve výfuku. Doporučuju ověřený Yamaha servis popř. šikovného mechanika. ZASE TÉMA PRO NĚJAKÉHO "HNIDOPICHA" a hle "ozval se"... Jen k té barvě oleje "po výměně"... Nevim na co jezdíte a kolik toho najedete... Já najedu tak okolo 3tis,km ročně,ale že bych měl černý olej po 500km v okénku...to ani náhodou... Jezdím na CASTROL POWER1 10W40 už 3-tí motorku (načervenalý odstín,kdo má zná...) a "Asi mi to nemaže" Moc to sledujete,načervenalý odstín Castrolu vidím v okénku "nevím do kdy" ,cca bod zlomu kolem 2tis.km,ale nechci kecat... Na druhou stranu,když při výměně oleje na jaře vidím čistotu v okénku v pohodě,tak se pak divím,co vyteče za za barvu spodem... TAKŽE ZÁVĚR: nesledovat barvu a měnit ,když si nejsem jistý i s filtrem... PS:Není to kapotáž se sportovním motorem,tak není pomalu co zkazit... ,kdy kámoš nevěděl ,co má dát za olej na GSX 750F,tak tam fláknul plnou syntetiku od... "DNCOL"... a do 500km mu odešla spojka... |
Autor: | Mirec [ 26 Nov 2013, 18:38 ] |
Predmet príspevku: | Mirec |
Poslyš Dušan,a čím jseš namazanej Ty??? |
Autor: | DUSAN [ 28 Nov 2013, 22:48 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mirec |
Mirec píše: Poslyš Dušan,a čím jseš namazanej Ty???
Tak teď jsi mne odhalil...fakt... Píšu sem většinou večer "pod parou" a pak se bojim to druhý den otevřít,co jsem psal... Někdo v "opici"otravuje lidi na ulici,já píšu... Ted nevím,co je lepší... No když to čtu po sobě,co jsem vytvořil,tak asi vyjdu do ulic otravovat... |
Autor: | Ouklend [ 29 Nov 2013, 07:11 ] |
Predmet príspevku: | |
... tak teď jsi to zabil Dušan !!!!! |
Autor: | Mirec [ 29 Nov 2013, 17:31 ] |
Predmet príspevku: | Mirec |
No jsem rád,že v tom nésu sám ... |
Autor: | tombik [ 01 Dec 2013, 02:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak ještě k té barvě. Barvu nového oleje jsme nezachovali ani po prvním nastartování po výměně. V motoru to asi nebude úplně na čisto.... |
Autor: | OZZY [ 01 Dec 2013, 11:43 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mirec |
DUSAN píše: :D Tak teď jsi mne odhalil...fakt...
Píšu sem většinou večer "pod parou" a pak se bojim to druhý den otevřít,co jsem psal... Někdo v "opici"otravuje lidi na ulici,já píšu... Ted nevím,co je lepší... No když to čtu po sobě,co jsem vytvořil,tak asi vyjdu do ulic otravovat... Jsem na tom stejně |
Autor: | Felix [ 01 Dec 2013, 23:05 ] |
Predmet príspevku: | |
tombik píše: Tak ještě k té barvě. Barvu nového oleje jsme nezachovali ani po prvním nastartování po výměně. V motoru to asi nebude úplně na čisto....
Chtělo to použít proplachovací olej. Pokud i po propláchnutí z motoru sajrajt nezmizí (aspoň z větší části), je asi někde něco špatně. (předpokládám, že byl samozřejmě vyměněn i filtr) |
Autor: | DUSAN [ 10 Dec 2013, 02:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mirec |
OZZY píše: Jsem na tom stejně
Dík za podporu ! Hodina je pokročilá,hladina taky,láká mne tu pár témat,ale už se hlídám asi stárnu... Nebudu tohle téma radši "hnojit" pocity z "opice" |
Autor: | tombik [ 24 Dec 2013, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
O proplachovacím oleji jsem četl že je pěkně na prd, naleje se tam něco co nesplňuje žádnou normu a jak asi každý zkusil, nikdy ho pak nevyleješ úplně, možná se prostě plácnu přes šrajtofli a naleju tam na jaře po prvních pár stech KM ještě jednou novou náplň. |
Autor: | jojobulldog [ 24 Dec 2013, 13:16 ] |
Predmet príspevku: | |
To spravis len dobre,, kazdemu zakaznikovy ktorý pride na výmenu o cosi neskor, tak mu spravim preplach olejom aky tam ma ist, no dalsi interval skratim na menej Km. Je to v porovnani s opravami zanedbatelna polozka ked sa motor poskodi takzvanym šetrením na oleji.. ....vcera som z jedneho dvojvalca vypustil 3 deci oleja, olej bol ako farba, a predpokladam za dalsej výmeny sa motor nadozije,, ja som tuto sezonu spravil cca 5000 a olej ide von, mna vyjde vymena 28 e aj s filtrom, to je uz bez vobec nieakej debaty.... |
Autor: | jojobulldog [ 24 Dec 2013, 13:26 ] |
Predmet príspevku: | |
A este jeden dotaz... Z niektoreho motora nevypustis cely obsah, niekde ostane aj cez 0,5 l oleja ktory vytecie az po rozobrati,, takze ak tam nalejes preplachovaci sajrajt tak tak ostane aj po vupusteni, nadledne vlejes co tam ma ist, a po celu sezonu jazdis na miesanke preplachu a original oleji.... A ked pocujem longlife oil tak sa len mad tym pousmejem...ksss |
Autor: | tombik [ 25 Dec 2013, 00:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Moje řeč.... Mimochodem, dneska fajn vánoční projížďka, sice jen doručit jeden dopis a zpátky cca 10km ale sakra na stedrej den se svézt... To jsem nečekal |
Autor: | tombik [ 07 Jan 2014, 23:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak jsem dneska uklouzl a ulomil stupacku, ohnul spojkovou packu, trochu min radicku, ty tycky mezi brejlema a riditkama a odrel levy vyfuk. Padaky nastesti zachranily zbytek motorky.... Paradni zacatky....Nemate nekdo neco z toho doma na prodej? O:) |
Stránka 2 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |