Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Arachnid25
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=2&t=777
Stránka 5 z 6

Autor:  Mirec [ 05 Mar 2012, 16:40 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Arachnid25 píše:
..a navíc se to krásně sešlo, páč hezčí dárek k dnešním narozkám jsem si snad ani nemoh přát.. :D


Tak to dvojnásobná gratulace :thumbup2:

Autor:  palo [ 05 Mar 2012, 18:33 ]
Predmet príspevku: 

taktéž gratuluji dvakrát :thumbup2:

Autor:  bikerman [ 05 Mar 2012, 20:06 ]
Predmet príspevku: 

samozdřejmě kolega na Ústecku nezůstane pozadu gratulace jak k narozkám tak k bulldovi a doufám že se brzo podkáme tím směrem jezdím docela často :thumbup2:
přeji plno pohodových a hlavně beznehodových km užívej si to :thumbup:

Autor:  Arachnid25 [ 05 Mar 2012, 22:08 ]
Predmet príspevku: 

Všem děkuju za krásný přání a Vám všem taky spoustu radosti a šťastnejch kilometrů :)

Autor:  cafe-racer [ 05 Mar 2012, 23:19 ]
Predmet príspevku: 

Hlavně že ti všechno klaplo :thumbup3:

Autor:  marek2001 [ 06 Mar 2012, 13:46 ]
Predmet príspevku: 

Gratulujem k motorke a vitaj u nas.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 06 Mar 2012, 13:52 ]
Predmet príspevku: 

Gratuluji k pořízení BT i narozeninám :D

Autor:  Jirka78 [ 06 Mar 2012, 22:59 ]
Predmet príspevku: 

tak ten pocit kdy jsem si vezl Buldu domů byl super, gratuluji

Autor:  Arachnid25 [ 06 Mar 2012, 23:33 ]
Predmet príspevku: 

Dneska proběhlo psí koupání a vypulírování a Bullda je teď ještě hezčí (úplně prokouknuly všechny tmavý plasty po nastříkání silikonovym oživovačem plastů od Coyota) :D

Docela mě namíchly, když jsem přidělával novou značku - na papírku co ti k tomu daj na dopraváku píšou děsně chytrý rady, kam nesmíš vrtat díru (do hvězdiček únie, znaků, atd..), no a právě u Bulldoga to u origo plastovýho držáku právě vychází přímo do toho debilního "únijního" loga! No nic - prdim na to. Už je přidělaná a dál to řešit nebudu 8)

Jenom otázka pro začátečnický ucho - jak poznám, že to už má zadní guma za sebou? Je vidět, že předchozí majitel nebyl žádnej závodník, jelikož dvousložkový Dunlopky jsou vzadu sjetý jenom uprostřed (k pořádnýmu náklonu asi často nedocházelo). Vzorek uprostřed gumy je dle mýho ještě tak 60 %, ale dneska jsem se krátce projel a párkrát mi trošku "ustřelila". Spíš si ale myslim, že to bude ještě dostatečně neprohřátym asfaltem, takže guma ještě nějakou chvíli vydrží (přední je nová).

Dík za info :wink:

Autor:  Piškot [ 07 Mar 2012, 08:10 ]
Predmet príspevku: 

HAF, HAF :lol: 8)

Autor:  cafe-racer [ 07 Mar 2012, 12:51 ]
Predmet príspevku: 

Arachnid25 píše:
Jenom otázka pro začátečnický ucho - jak poznám, že to už má zadní guma za sebou? Je vidět, že předchozí majitel nebyl žádnej závodník, jelikož dvousložkový Dunlopky jsou vzadu sjetý jenom uprostřed (k pořádnýmu náklonu asi často nedocházelo). Vzorek uprostřed gumy je dle mýho ještě tak 60 %, ale dneska jsem se krátce projel a párkrát mi trošku "ustřelila". Spíš si ale myslim, že to bude ještě dostatečně neprohřátym asfaltem, takže guma ještě nějakou chvíli vydrží (přední je nová).
Dík za info :wink:


Co je to přesně za obutí? Některý pneu (zejména pak ty bez ocelový kostry) se s buldočí vahou a krouťákem dost obtížně rovnají. Např. ContiForce byly na tohle tragický a sundával jsem je preventivně nesjetý...

Guma, pokud není vyloženě stará (>4 roky a ještě by musela být na slunci), by na suchu neměla ztrácet přilnavost s úbytkem dezénu. Pokud ti ustřeluje pod plynem, je buď špatnej povrch nebo holt nevhodná pneu. Průměrně dobrá pneu ti neustřelí ani pod plným plynem, spíš se motorka staví na zadní kolo.
Jiný je to v zatáčkách, kde musí pobrat jak podélný tak příčný zrychlení a i s dobrou gumou to chce s plynem manipulovat rozvážně (ale bulldog není žádnej ostrej sporťák, takže nic vážnýho).

Autor:  Arachnid25 [ 11 Apr 2012, 13:29 ]
Predmet príspevku: 

Tak dneska KONEČNĚ proběhlo první pořádné seznámení s Bulldou (..páč do teď pořád jen lilo nebo sněžilo..)

Najeli jsme s Bulldou cca 200 km a musim říct, že jsem se ještě víc zamiloval.. :lol: Laďáky nenachaly nikoho na pochybách a všichni mě uznale nechávali předjet. Jestli někdo kdesi na fóru motorkáři.cz psal, že Bullda je línej a že s ním nic nepředjedeš, tak by mě zajímalo, co to psalo za střelce - výkonu až doprd... a v dnešním provozu je to podle mě až až :wink: Ono stejně víc jak 140 nemá cenu, páč kdybych víc přidal, uletěj mi trenky.. :lol: Na benzíně jsem potkal stádečko zarytejch choppráků a všichni uznale pokyvovali a prej "Co je to za peklostroj!" Tákže ostuda žádná, ba naopak :D

No co dodat.. Bullda je SUPRBOMBARĎÁCKEJ PEKLOSTROJ a ať už je od teď krásně každej den!!! Všem ještě jednou díkes za užitečný rady při koupi a fšem hodně šťastnejch kilometrů v sedle! :twisted:

Autor:  marek2001 [ 11 Apr 2012, 13:49 ]
Predmet príspevku: 

Podobne pocity som prezival aj ja ked som buldu kupoval. Dnes sa uz necudujem ked niekto povie, ze je bulldog lenivy. Po vyskusani velkeho bandita som si to povedal tiez. Hafan je ale o inom, citit tie vibracie ako ten motor zije to je ten spravny pocit :) Vykonovo mi do nasej premavky a pre moje jazdenie postacuje.

Autor:  Arachnid25 [ 09 Apr 2013, 19:16 ]
Predmet príspevku: 

Tak dneska KONEČNĚ při sluníčku výměna zadní pneu, zvýšení podsedlovky kratšíma "kostma", řádný "vydrbání" všech brzdovejch pístků (a že byly teda pěkně zasviněný), vyzvednutí přečalouněný a lehce změkčený a přešitý sedačky, no a co nejdřív hurá na technickou :D

Jinak po zvýšení podsedlovky se mi sedí o dost líp (mám 190 a aspoň už nemám tak pokrčený nohy). Jediný co mě teď ale dost děsí je ten "obrovskej" náklon když postavim Bulldu na policajta.. Nemá s tím někdo zkušenosti - jestli stojánek nějak prodloužit, nebo vozit v kapse kousek cihly na podložení při parkování..?! :lol: (ona ta hmota asi jen tak nespadne, ale oproti originálnímu náklonu je to fakt strašidelný..) :shock:

Díky za případný info těm, co také zvyšovali a snad se potkáme co nejdřív na silnici (příští tejden už to má začít..) :wink:

Autor:  Mirec [ 09 Apr 2013, 21:05 ]
Predmet príspevku:  Mirec

No já jsem stál před podobným problémem po přepákování.Srovnal jsem to tak,že jsem na boční stojan ze spodu navařil malou placičku ze 4 mm plechu,taky proto,aby se mi stojan na nezpevněným povrchu nebořil,a jelikož už mám rád ,,měkkou" pohodovou jízdu,povolil jsem hodně pružinu na zadním tlumiči,čímž se paradoxně tlumič zkrátí a tím i trochu klesne kolo.Ještě bych si chtěl nechat přešít sedlo a nepatrně ho zvednout,abych neměl tak zalomené nohy.Toť mé ,,úpravy" :wink:

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/