Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Apr 2024, 15:27


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku: Koupě Bulldog 2003- Prosím o radu co nejdříve - DÍKY.  |  Napísal: 15 Jan 2014, 20:56

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Odkaz na inzerát zde : http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 99650.html

Byl jsem se na něj podívat ihned po dovozu což majitel nečekal, stupačky jak nové - všechny, dorazy na krku OK, od spodu žádná známka odření, pneu DOT 5/03 a ráfky bez jediné známky přezutí, veškeré šrouby bez známek povolování, šroubky na nádobce brzdovky netknuté, budíky ukazují 8348 km.Motor není otlučený od kamínků od předního kola. Jediné co je opotřebené je sedlo řidiče - ve spodní části (růžkách) lehce prodřené, na levé straně víc, vpravo trošku a po demontáži sedla v místě dosedacích ploch pár škrábanečků v laku.Kulička na vyklopení stojánku odřená jen nahoře, řadička jak nová. Demontované svíčky-čisté a uchcané-opravdu ten benzín nestál už za nic, motorka chytla jen z těžka, byla hodně slabá baterka a po zápachu starý benzín ale udělala asi 10 vteřinový chod a nic neklepalo ale POZOR při pokusech o starty se ozvalo vždy po převalení motoru divné ( Zachrastění ??? nebyl to kovový zvuk ) Brzdové destičky jak nové a kotouče bez hran... jediné co mi říká NE je ta sedačka a ten zvuk z motoru při startování POMOZTE MI PROSÍM DO PÁTKU ... Je možné že bylo jen něco zalehlé ??? V pátek se na něj jedu podívat ještě jednou a svézt se, myslím si že Bullda by neměl mít naprosto žádné pazvuky, ale pokud je pravda že tak dlouho stál, od roku 2007 ... Ještě jednou díky za jaké koliv rady.


Naposledy upravil Zeeuss dňa 15 Jan 2014, 21:13, celkovo upravené 1



Reklama


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jan 2014, 21:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ahoj, vypadá velmi zachovale, i když ke stavu tachometru s ohledem na rok výroby bych přistupoval velmi, velmi vlažně. Nic proti nikomu, ale koupit dobře udržovanou motorku a jen úpravou počitadla km vyšponovat cenu pro další prodej umí každej. A 80 tisíc za motorku bez příslušenství je skoro dost.
Je-li to 1. majitel, určitě ti řekne kde to servisoval a tam se na historii motorky můžeš informovat.

Vše kromě blinkrů vypadá původní.Nepletu-li se, tak by tam měly být z výroby pneumatiky Metzeler ME-Z3 (ale není to na 100%).

Třeba je to koupě století, kdoví :)


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jan 2014, 21:25

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
No dovezl to z Itálie a ukazoval mi i servisku ale víš jak to je, tu můžeš nechat 2X vyplnit a pak adios. O blinkrech říkal že nejsou původní ale díky za info o pneu, to už si nepamatuju jaký na tom jsou ale v pátek tam jedu. co říkáš na ten divněj zvuk při startu ??? Bylo dobrý že jsem to viděl hned po dovozu jak to bylo zaprášený ale jinak nic... Klíčky jsou dva i s tím plastovým kodem a spojená kroužkem asi pořád ježděno spolu, protože oba jsou v tom plastu vorvaný a ten jeden je dost opotřebovanej. Buď jezdil na krátko a nebo nevím...


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jan 2014, 21:49

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
zdravím, prečítaj si pozorne celé vlákno o voľnobežke štartéra, a ked sa na nej znova prevezieš budeš vedieť na čom si... Podla tvojho popisu mám aj ja uloženku a po prvom majiteľovi z IT. My máme u nás v servise HD V-Rod ktorý ma 1200 mph a stal cca 6 rokou, takže možno aj tvoj prípad je to same


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jan 2014, 22:14

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Byla to první věc která mě napadla-volnoběžka a tím pádem i kilometry... udělám jeden test až přijedu na zkušební jízdu, nechám si to natočit a je jasný že chytne protože tomu prodávající dá dostatečnou péči a pak si odpojím fajfky aby to nemohlo chytnout a bylo to pod tlakem a to nesmí mít žádný pazvuk, pouze točit motorem... co myslíš ty ???


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jan 2014, 22:22

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
A další věc je ta že pokud motorka stojí v né zrovna dobrém klima tak to taky není žádná výhra pro motor ... podléhá oxidaci, olej na sebe váže vlhkost a po letech to natočit na ten starý olej tak jak to bylo v tomhle případě není zrovna lázeň pro motor ...


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jan 2014, 09:04
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Zeeuss píše:
A další věc je ta že pokud motorka stojí v né zrovna dobrém klima tak to taky není žádná výhra pro motor ... podléhá oxidaci, olej na sebe váže vlhkost a po letech to natočit na ten starý olej tak jak to bylo v tomhle případě není zrovna lázeň pro motor ...


To je další věc. Jestli tam olej byl tolik let a motor se neprotočil...
Stejně tak budou další investice gumy. Na těch letitejch si dej majzla...hlavně v tomdle počasí.
Jestli tam je původní brzdovka, můžou být už válce a brzdiče načnutý.
Ale jinak, podle toho co píšeš, by zas nemusel bejt olítanej.


Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Mirec  |  Napísal: 16 Jan 2014, 15:34

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
No já byl na tom podobně,rychle se rozhodnout,motorka 250 km daleko,na tachometru poze 1 200 km,všechno absolutně netknuté,i sedlo,původní nesjeté gumy,spíš lehce podřený od utírání prachu suchou hadrou,drobné kosmetické vady... Je to vždycky sázka do loterie,ale měl jsem kliku na solidního prodejce (dovoz Itálie),dostal jsem ,,v ceně" novou baterku a vyměněný olej.Pak už jenom sednout a po ose domů a zvykat si ze čtyřválce na pořádný V-twin :thumbup2:
Asi po dvou tisících jsem byl na synchronizaci karbeců a i mechanik potvrdil ještě ztuhlý nezaběhaný motor.To klepání způsobuje volnoběžka,klepne při dobíhání motoru,klasický problém těchto motorů ... Jinak motor by měl běžet bez výraznějších pazvuků,možná budou trochu cvrkat ventily ...


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jan 2014, 20:21

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Ono nešlo o klepání ale takové zalupaní při převalování motoru při startu, po každém převalení to zachrastělo. Jak říkám je možné že po dlouhé odstávce by se mohlo něco zatuhlého ozvat. Uvidím zítra, dal to na seřízení podtlaků a vyčištění karbeců, tak to už by mněl bejt zvuk jako z varhan. Mám Ducati 900 tak mám z dvouválce naučeno jak se chová, ale u Ducati poslouchat motor je - zbytečný :-) Chci Bulldu a nic víc ale né za každou cenu, to si raději počkám na dalšího ale na Motorkářích nic moc momentálně není...


svela
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jan 2014, 20:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24
Príspevky: 109
Bydlisko: Považská Bystrica

Offline
Z toho sedla si nič nerob, má to každý. Je to z toho, že keď sa sedlo odmontuje a odloží tak stojí presne na tých hranách a je otázka času, kedy.... Je to sranda, ale nedá sa uložiť ináč, jedine potom opačne a to zas je také divné... a nikoho to hneď nenapadne. Dá sa to opraviť, je to maličkosť, alebo budeš časom sedlo dávať prešiť.

_________________
Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jan 2014, 21:20

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Je pravda že na Ducatce mám sedlo taky na rohách odřené z odkládání ale mám na ní 34700 km najeto... Čeho se ještě bát při koupi Bulldy ??? Jak poznat kolik má za sebou ??? Nějaké opotřebení co napoví ????????? Díky moc již teď za reakce na moje otázky - díky všem Bulldokářům...


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jan 2014, 23:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ty zvuky můžou zmizet potom, co se motor pořádně prohřeje, promaže a rozhýbe. Podle popisu mi to každopádně nic nepřipomíná.
Tak jak motorku popisuješ jsi ji už viděl do detailu, svez se na ní a sám uvidíš... S výjimkou volnoběžky nemá Bulldog výraznější slabiny.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Jan 2014, 19:57

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Tak to dopadlo jak jsem očekával - špatně. Prodávající věděl že přijedu a moto nefungovala. Hezké jednání není vše že ? Po asi 10 pokusech to jednou asi na 10 vteřin chytlo a čistě běželo a pak už se nic nedělo ale je pravda že v jednom jsem si jistý - volnoběžka je těsně před smrtí !!! Údajně motorka den před tím u mechanika co ji seřizoval a čistil běžela a asi se to celé rozhýbalo a promazalo tím starým olejem a zvuky které jsem popisoval jako skřípání se změnily na kovový zvuk volnoběžky. Dovozce byl nervozní ale dělal jako by ten zvuk měl být v pořádku, nenatočil to a tak jsem odjel. Jen pro info, jaké tam je origo obutí ??? Tady byl Dunlop Sportmax ??? něco starýho s DOT 5/03 Motorka za 77000 kč se starým olejem, motorem co nechytá, gumama jak beton a zvonící volnoběžkou ??? Tak to né, hledám dál ....


Zeeuss
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Jan 2014, 21:19

Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34
Príspevky: 20

Offline
Pneu jsem dohledal a dávalo se Metzeler a nebo Dunlop s označením které souhlasí, to znamená že motorka podle stavu volnoběžky, klíčků, sedla jezdila asi něco jako 2 Km do práce a zpět... Italové to neřeší - škoda...


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Jan 2014, 21:58
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
ja som mal origo Metzeler Sportec M3...


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 43 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.