Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Koupě Bulldog 2003- Prosím o radu co nejdříve - DÍKY.
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=1016
Stránka 1 z 2

Autor:  Zeeuss [ 15 Jan 2014, 20:56 ]
Predmet príspevku:  Koupě Bulldog 2003- Prosím o radu co nejdříve - DÍKY.

Odkaz na inzerát zde : http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 99650.html

Byl jsem se na něj podívat ihned po dovozu což majitel nečekal, stupačky jak nové - všechny, dorazy na krku OK, od spodu žádná známka odření, pneu DOT 5/03 a ráfky bez jediné známky přezutí, veškeré šrouby bez známek povolování, šroubky na nádobce brzdovky netknuté, budíky ukazují 8348 km.Motor není otlučený od kamínků od předního kola. Jediné co je opotřebené je sedlo řidiče - ve spodní části (růžkách) lehce prodřené, na levé straně víc, vpravo trošku a po demontáži sedla v místě dosedacích ploch pár škrábanečků v laku.Kulička na vyklopení stojánku odřená jen nahoře, řadička jak nová. Demontované svíčky-čisté a uchcané-opravdu ten benzín nestál už za nic, motorka chytla jen z těžka, byla hodně slabá baterka a po zápachu starý benzín ale udělala asi 10 vteřinový chod a nic neklepalo ale POZOR při pokusech o starty se ozvalo vždy po převalení motoru divné ( Zachrastění ??? nebyl to kovový zvuk ) Brzdové destičky jak nové a kotouče bez hran... jediné co mi říká NE je ta sedačka a ten zvuk z motoru při startování POMOZTE MI PROSÍM DO PÁTKU ... Je možné že bylo jen něco zalehlé ??? V pátek se na něj jedu podívat ještě jednou a svézt se, myslím si že Bullda by neměl mít naprosto žádné pazvuky, ale pokud je pravda že tak dlouho stál, od roku 2007 ... Ještě jednou díky za jaké koliv rady.

Autor:  cafe-racer [ 15 Jan 2014, 21:10 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj, vypadá velmi zachovale, i když ke stavu tachometru s ohledem na rok výroby bych přistupoval velmi, velmi vlažně. Nic proti nikomu, ale koupit dobře udržovanou motorku a jen úpravou počitadla km vyšponovat cenu pro další prodej umí každej. A 80 tisíc za motorku bez příslušenství je skoro dost.
Je-li to 1. majitel, určitě ti řekne kde to servisoval a tam se na historii motorky můžeš informovat.

Vše kromě blinkrů vypadá původní.Nepletu-li se, tak by tam měly být z výroby pneumatiky Metzeler ME-Z3 (ale není to na 100%).

Třeba je to koupě století, kdoví :)

Autor:  Zeeuss [ 15 Jan 2014, 21:25 ]
Predmet príspevku: 

No dovezl to z Itálie a ukazoval mi i servisku ale víš jak to je, tu můžeš nechat 2X vyplnit a pak adios. O blinkrech říkal že nejsou původní ale díky za info o pneu, to už si nepamatuju jaký na tom jsou ale v pátek tam jedu. co říkáš na ten divněj zvuk při startu ??? Bylo dobrý že jsem to viděl hned po dovozu jak to bylo zaprášený ale jinak nic... Klíčky jsou dva i s tím plastovým kodem a spojená kroužkem asi pořád ježděno spolu, protože oba jsou v tom plastu vorvaný a ten jeden je dost opotřebovanej. Buď jezdil na krátko a nebo nevím...

Autor:  jojobulldog [ 15 Jan 2014, 21:49 ]
Predmet príspevku: 

zdravím, prečítaj si pozorne celé vlákno o voľnobežke štartéra, a ked sa na nej znova prevezieš budeš vedieť na čom si... Podla tvojho popisu mám aj ja uloženku a po prvom majiteľovi z IT. My máme u nás v servise HD V-Rod ktorý ma 1200 mph a stal cca 6 rokou, takže možno aj tvoj prípad je to same

Autor:  Zeeuss [ 15 Jan 2014, 22:14 ]
Predmet príspevku: 

Byla to první věc která mě napadla-volnoběžka a tím pádem i kilometry... udělám jeden test až přijedu na zkušební jízdu, nechám si to natočit a je jasný že chytne protože tomu prodávající dá dostatečnou péči a pak si odpojím fajfky aby to nemohlo chytnout a bylo to pod tlakem a to nesmí mít žádný pazvuk, pouze točit motorem... co myslíš ty ???

Autor:  Zeeuss [ 15 Jan 2014, 22:22 ]
Predmet príspevku: 

A další věc je ta že pokud motorka stojí v né zrovna dobrém klima tak to taky není žádná výhra pro motor ... podléhá oxidaci, olej na sebe váže vlhkost a po letech to natočit na ten starý olej tak jak to bylo v tomhle případě není zrovna lázeň pro motor ...

Autor:  Pjotr [ 16 Jan 2014, 09:04 ]
Predmet príspevku: 

Zeeuss píše:
A další věc je ta že pokud motorka stojí v né zrovna dobrém klima tak to taky není žádná výhra pro motor ... podléhá oxidaci, olej na sebe váže vlhkost a po letech to natočit na ten starý olej tak jak to bylo v tomhle případě není zrovna lázeň pro motor ...


To je další věc. Jestli tam olej byl tolik let a motor se neprotočil...
Stejně tak budou další investice gumy. Na těch letitejch si dej majzla...hlavně v tomdle počasí.
Jestli tam je původní brzdovka, můžou být už válce a brzdiče načnutý.
Ale jinak, podle toho co píšeš, by zas nemusel bejt olítanej.

Autor:  Mirec [ 16 Jan 2014, 15:34 ]
Predmet príspevku:  Mirec

No já byl na tom podobně,rychle se rozhodnout,motorka 250 km daleko,na tachometru poze 1 200 km,všechno absolutně netknuté,i sedlo,původní nesjeté gumy,spíš lehce podřený od utírání prachu suchou hadrou,drobné kosmetické vady... Je to vždycky sázka do loterie,ale měl jsem kliku na solidního prodejce (dovoz Itálie),dostal jsem ,,v ceně" novou baterku a vyměněný olej.Pak už jenom sednout a po ose domů a zvykat si ze čtyřválce na pořádný V-twin :thumbup2:
Asi po dvou tisících jsem byl na synchronizaci karbeců a i mechanik potvrdil ještě ztuhlý nezaběhaný motor.To klepání způsobuje volnoběžka,klepne při dobíhání motoru,klasický problém těchto motorů ... Jinak motor by měl běžet bez výraznějších pazvuků,možná budou trochu cvrkat ventily ...

Autor:  Zeeuss [ 16 Jan 2014, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

Ono nešlo o klepání ale takové zalupaní při převalování motoru při startu, po každém převalení to zachrastělo. Jak říkám je možné že po dlouhé odstávce by se mohlo něco zatuhlého ozvat. Uvidím zítra, dal to na seřízení podtlaků a vyčištění karbeců, tak to už by mněl bejt zvuk jako z varhan. Mám Ducati 900 tak mám z dvouválce naučeno jak se chová, ale u Ducati poslouchat motor je - zbytečný :-) Chci Bulldu a nic víc ale né za každou cenu, to si raději počkám na dalšího ale na Motorkářích nic moc momentálně není...

Autor:  svela [ 16 Jan 2014, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

Z toho sedla si nič nerob, má to každý. Je to z toho, že keď sa sedlo odmontuje a odloží tak stojí presne na tých hranách a je otázka času, kedy.... Je to sranda, ale nedá sa uložiť ináč, jedine potom opačne a to zas je také divné... a nikoho to hneď nenapadne. Dá sa to opraviť, je to maličkosť, alebo budeš časom sedlo dávať prešiť.

Autor:  Zeeuss [ 16 Jan 2014, 21:20 ]
Predmet príspevku: 

Je pravda že na Ducatce mám sedlo taky na rohách odřené z odkládání ale mám na ní 34700 km najeto... Čeho se ještě bát při koupi Bulldy ??? Jak poznat kolik má za sebou ??? Nějaké opotřebení co napoví ????????? Díky moc již teď za reakce na moje otázky - díky všem Bulldokářům...

Autor:  cafe-racer [ 16 Jan 2014, 23:05 ]
Predmet príspevku: 

Ty zvuky můžou zmizet potom, co se motor pořádně prohřeje, promaže a rozhýbe. Podle popisu mi to každopádně nic nepřipomíná.
Tak jak motorku popisuješ jsi ji už viděl do detailu, svez se na ní a sám uvidíš... S výjimkou volnoběžky nemá Bulldog výraznější slabiny.

Autor:  Zeeuss [ 17 Jan 2014, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

Tak to dopadlo jak jsem očekával - špatně. Prodávající věděl že přijedu a moto nefungovala. Hezké jednání není vše že ? Po asi 10 pokusech to jednou asi na 10 vteřin chytlo a čistě běželo a pak už se nic nedělo ale je pravda že v jednom jsem si jistý - volnoběžka je těsně před smrtí !!! Údajně motorka den před tím u mechanika co ji seřizoval a čistil běžela a asi se to celé rozhýbalo a promazalo tím starým olejem a zvuky které jsem popisoval jako skřípání se změnily na kovový zvuk volnoběžky. Dovozce byl nervozní ale dělal jako by ten zvuk měl být v pořádku, nenatočil to a tak jsem odjel. Jen pro info, jaké tam je origo obutí ??? Tady byl Dunlop Sportmax ??? něco starýho s DOT 5/03 Motorka za 77000 kč se starým olejem, motorem co nechytá, gumama jak beton a zvonící volnoběžkou ??? Tak to né, hledám dál ....

Autor:  Zeeuss [ 17 Jan 2014, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

Pneu jsem dohledal a dávalo se Metzeler a nebo Dunlop s označením které souhlasí, to znamená že motorka podle stavu volnoběžky, klíčků, sedla jezdila asi něco jako 2 Km do práce a zpět... Italové to neřeší - škoda...

Autor:  Peter BT [ 17 Jan 2014, 21:58 ]
Predmet príspevku: 

ja som mal origo Metzeler Sportec M3...

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/