Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 18:57


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
tombik
Poslať  Predmet príspevku: Cukání zadního kola na vymáčklou spojku a volnoběh  |  Napísal: 27 Jún 2014, 14:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Jak poznám prasklej kardan? Dneska mi začlo cukat (zasekávat se) kolo na vymáčklou spojku jako blázen, na volnoběh je to trochu lepší ale taky drhne :( Hádám převodovka nebo karda, chroupe to někdě vepředu pod motorem...:-(

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D



Reklama


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Jún 2014, 15:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Hoď si motorku na stojan, ať máš zadní kolo ve vzduchu (nebo to něčím podlož, dá se i vyheverovat za kyvku na bočním stojanu - ale opatrně !), zařaď neutrál a protáčej si zadním kolem. Pokud nikde nic nechroupá, myslím že kardan bude OK.
Pak si zařaď kvalt, zmačkni spojku a zkoušej dál. Asi to bude chtít pomocníka a zařadit pětku, na jedničku to může klást nečekanej odpor. Když se ti to nebude zdát, vyzkoušej všechny kvalty, třeba uvidíš rozdíl.
Olej v motoru - nemáš na šroubu špony?


U Yamahy (Virago, Dragstar, BT, FJR) jsem se s vysypaným kardanem setkal snad jen 1x z doslechu, Honda je na tom hůř.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Jún 2014, 16:09
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
chroupeme hlavně se zařazenou rychlostí, ale na volnoběh taky trochu, ale ne tak moc.....tohle otáčení na stoanu už jsem zkoušel. Nejspíš to bude v převodovce. Špony na šroubu bohužel nenajdu-nemám na něm magnet. buď tam nebyl nebo ho předchozí majitel zrušil..:(

Každopádně v pondělí asi bulldu naloží servis a já mám zas s ježděním utrum. A to jsem se zrovna trochu naučil zatáčet :( No budu informovat, co jsem se dozvěděl až to rozeberou. Doufám že po tomhle už bude po problémech.

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Felix
Poslať  Predmet príspevku: Re: Cukání zadního kola na vymáčklou spojku a volnoběh  |  Napísal: 27 Jún 2014, 16:19
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46
Príspevky: 334
Bydlisko: Krnov

Offline
tombik píše:
Jak poznám prasklej kardan? Dneska mi začlo cukat (zasekávat se) kolo na vymáčklou spojku jako blázen, na volnoběh je to trochu lepší ale taky drhne :( Hádám převodovka nebo karda, chroupe to někdě vepředu pod motorem...:-(

Tohle se mi stalo loni u předního kola. Za jízdy se mi začalo ozývat chroupání jako by zpod motoru. Myslel jsem si to samé co Ty, tak jsem jel rovnou do servisu. Tam zjistili, že je v prdeli ložisko v předním kole. Za jízdy se zvuk táhl dozadu. :roll:
Ložiska v kardanu-zadním kole jsem preventivně měnil předloni, když se mi při couvání motorky při vytahování z garáže ozývalo trochu slyšitelné drhnutí od zadního kola. Mám tam nové ložiska SKF a je pokoj (doufám, že nadlouho). :wink:


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Jún 2014, 17:37
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Co stoji loziska? To by asi nebylo marny udelat kdyz uz to bude v servisu....

Mam pocit ze se tomu rika postupna renovace motorky, uz mam novy vika, zanovni vyfuky, riditka, drzaky riditek, silenbloky riditek, oblozeni brzd (jeste by to vzadu chtelo kotouc, piska a ma drazky) a do toho ted jeste nejaky vnitrnosti. Pockejte postupne budu mit rocnik 2005 :D

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Felix
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Jún 2014, 18:57
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46
Príspevky: 334
Bydlisko: Krnov

Offline
Ložiska předního kola - 2x 482,-.
Ložiska SKF-zadní kolo - 2x 160,- + 1x 243,- + 480,- za speciální lepidlo na ložiska. Ty SKF byly za VIP cenu, normálně asi budou dražší.
No a k tomu si připočítej práci. :?: :shock:


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Jún 2014, 12:48
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Tak to nezní úplně sebevražedne připomenu jim ať to aspoň zkontrolujou a uvidíme co si řeknou....

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Júl 2014, 12:04
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Tak mi udelali spojku a šli to projet s tím že na stojanu jim to nic špatného nedělá, pak byli překvapeni že to dělá přesně to co jsem říkal, ale na rozdíl ode mě jsou si jisti že problém je v převodovce, jen dokud ji nerozhodí tak neví co. Takže mě čeká zaplatit rozborku převodovky a pak možná pět ale možná taky 30 tisíc za opravu, podle toho co najdou.

Moc nerad bych ale přemýšlím že až se to nějak vyřeší, že tenhle kousek pošlu dál. Uvidíme co to bude stát a co mi řeknou za výhled do budoucna. Sčítám své opravy a nadávám si protože jsem mohl za stejný prachy mít buď nejdražšího bulldoga z motorkářů (snad v lepším stavu) a nebo novou MT-07 na které by mi vadil jen řetěz. A to že to není V2 1000 ale jen řadová 700, s designem bych se nějak popasoval a tak. Bullda se mi líbí o moc víc, ale tenhle průser mě dodělal :(

A samozřejmě na takovou akci nemají čas hned, takže se na to mrknou přístí týden+objednat díly+to zase složit...jestli dobře počítám tak se projedu nejdřív v půlce července....:(

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Júl 2014, 22:56
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
tombik... mrzí ma to..
ale doteraz som nepostrehol, že by tu mal niekto nákladnejšiu poruchu s bulldoćkom.... snáď len štartér/volnobežka bola doteraz najzávažnejśia porucha...


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Júl 2014, 22:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Peter BT: Dekuju za support, bohuzel ale uz resime zde zlomenou vystupni hridel na kardan spolu se znicenym vnitrkem kyvky http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=1056

Rozmyslim jestli to nejak latat nebo koupit neco jineho, nejspis 2005-2006 nebo mensi novou motorku. Ale zatim vyhrava plan novejsiho modelu a tohle prodat, pokud mozno po dilech...

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Júl 2014, 23:09
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
ano, už som sa dočítal....
pred pár dňami som bol pre Ouklenda pozrieť jedného Bulldočka tu neďaleko... chlapík sa venuje dovozu jazdeniek zvonku... ak si pamätám, cena bola asi 2200 - 2500 EUR.... radkovi som ju neodporučil, lebo bola prelakovaná a nie pekne... ale prebehol som sa na nej pár desiatok km a motor s prevodovkou sa javili OK, ani neťahala do boku takže aj rám sa javil dobrý... len pohľadovo to nebolo ono.... myslel som len, ak by si chcel kríźiť dve mašinky... keď tvoja vyzerá dobre len má zlé črevá.... ale nápad cafe-racera je lepši...


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Júl 2014, 23:35
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 250
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
inu podle servisu zas tak super prave nevypada, potlacil jsem si dneska jednoho z tech inzerovanych a na rozdil od meho mu od kol nejdou zadny divny zvuky, me v tom jakoby susti, nejspis loziska a po mem poslednim padu mame oprejsklej ram jak to dostalo ranu do padaku a ten zapružil (nevim jestli je furt tak rovnej jak by mel, ale netaha, to je fakt).....a vubec netusim co ma najeto protoze nejakej hodnej clovek mu dal novy budiky, takze hlasil pri nakupu 5000 a ted 10000

Je blby taky ze jako zacatecnik nemam nejak zadnyho cloveka co by mi to udelal, takze by to byla skladacka s kamaradama a do rozborky prevodovky se bojim poustet...:(

A jinak koukam ze nejsem prvni, tady to bylo asi to samy, netusi nekdo jak to dopadlo? http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... ght=#11998

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 38 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.