Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 16:30


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
kopecky.ales1
Poslať  Predmet príspevku: Startování  |  Napísal: 03 Aug 2014, 17:42

Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11
Príspevky: 4
Bydlisko: Turnov

Offline
Ahoj všem,potřebuji poradit.BT mě nejde nastartovat.Moto vlastním 2 roky a už jsem do moto koupil 2 nové baterky.Moto při startu jen cvaká pod sedlem a tím je konec. Nemáte někdo stejný problém, že odchazejí baterky?Děkuji předem všem za rady.A



Reklama


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Aug 2014, 19:37
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ahoj, cvakání jsem řešil taky a bylo to vážně špatnou baterkou. Po výměně za novou mám už 4 roky klid (původní vydržela 8 let).
Jestli ti baterka vydrží málo, proměř si dobíjení ve všech režimech, i jestli se ti při vypnutém motoru někam neztrácí šťáva (alarm a podobné dodatečné montáže).

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


igorescu
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Aug 2014, 22:51

Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47
Príspevky: 138
Bydlisko: Bratislava

Offline
A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?

Ta je samostatne od ostatnych poistiek.
Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.


kopecky.ales1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Aug 2014, 10:35

Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11
Príspevky: 4
Bydlisko: Turnov

Offline
cafe-racer píše:
Ahoj, cvakání jsem řešil taky a bylo to vážně špatnou baterkou. Po výměně za novou mám už 4 roky klid (původní vydržela 8 let).
Jestli ti baterka vydrží málo, proměř si dobíjení ve všech režimech, i jestli se ti při vypnutém motoru někam neztrácí šťáva (alarm a podobné dodatečné montáže).

Štáva ta se mě ztrácí svítí mě kontrolka mazání a kontrolka rezerva.Zničeho nic se mě tohle objevilo.Také nevím co s tím. :( Spíš bych potřeboval někoho šikovného kdo by to dal dohromady,ale tady u nás tu nikdo není.


kopecky.ales1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Aug 2014, 10:37

Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11
Príspevky: 4
Bydlisko: Turnov

Offline
igorescu píše:
A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?

Ta je samostatne od ostatnych poistiek.
Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.

Podívám se na pojistku.


kopecky.ales1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Aug 2014, 10:37

Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11
Príspevky: 4
Bydlisko: Turnov

Offline
igorescu píše:
A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?

Ta je samostatne od ostatnych poistiek.
Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.

Podívám se na pojistku.


remote
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Aug 2014, 19:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 399
Bydlisko: Semily

Offline
Hele, pokud nevíš co přesně měřit a kde, raději se do ničeho sám nepouštěj. Zkus toto : http://www.motocentrumaz.com/ - ty mám vyzkoušený. Nebo zkus v Jablonci na Vrkoslavicích, tam je takovej servis u hlavní, ale nevím jak fungujou ( dával tam Buldu Bedi, tady z fóra ).
remote


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Aug 2014, 16:32

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zkus to nastartovat přes kabely z auta (bacha na polaritu, baterka v Bulíku by mohla bouchnout)
a pokud to bude dělat stále , baterka je OK a pak jsou dvě možnosti:
- pecka na kontaktech relátka ke startéru - vyměnit relé, nebo očistit kontakty (jehlovým pilníkem, nikdy smirkem !)
- chyba startéru, ochozený uhlíky, zanešenej komutátor, totálka startéru)
pokud tomu nehovíš a nemáš aspoň multimetr,
nech to na odborníky.
R.


MilanBT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Aug 2014, 13:24

Registrovaný: 17 Okt 2008, 10:35
Príspevky: 271
Bydlisko: Mikulovice, okres Pardubice

Offline
Mohl by jsi mít taky zkrat v budících. To se projeví tím, že pokud máš Bulíka v klidu, tak Ti spotřebovává podstatně víc energie, než je potřeba pro chod paměti hodin. Pokud tedy nabiješ baterii a změříš ji, tak by měla ukazovat za týden nebo za 14 dní stejné napětí. A to i když nebudeš v tomto období vůbec jezdit a baterie se Ti nebude při jízdě dobíjet. Toto měření je potřeba dělat při baterii stále zapojené v tomto období v okruhu motocyklu. Samozřejmě můžeš mít také smůlu na baterii, tzn. že Ti nedrží výkon. To zase zjistíš při zátěžovém testu s baterií odpojenou z okruhu motocyklu. Tzn. měřit, měřit a zase měřit.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 30 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.