pokud chceš jezdit svižněji tak ladaky jsou nezbytné ,potom pruchodnější vzduchovej filtr a nechat to odladit na brzdě , samozřejmě s odpojeným AIS , ten ti ˇnaředíˇ výfukové splodiny a sonda si myslí že maš chudou směs , a když tohle všeshno udělaš tak se ti krasně vyrovna ten propad ve výkonové křivce mezi 3 - 4 tis otaček, airbox řezat nemusíš , frčí to i s originalem slušně - skusil sem jednou na výlet do němec nasadit originální vejfuky , katastrofa - nejelo to , furt sem to musel držet nad 4000ot a příšerně to vibrovalo , i batužek si stěžoval a zakazal mi origo výfuky používat
a doraz v karburatoru taky vyhod braní šoupěti aby se otevřelo naplno, někde je tu celý vlakno o upravach motoru
zde
viewtopic.php?f=3&t=1204trošku tady
viewtopic.php?f=3&t=1266něco je i zde
viewtopic.php?f=3&t=1090navod na odstranění AIS
viewtopic.php?f=3&t=492a mega vlakno tady
viewtopic.php?f=3&t=579a taky něco
viewtopic.php?f=3&t=507