Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 22:20


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Mar 2009, 22:46
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Miki,dělal mě to Bob z Klopiny,možná ho i znáš. Tady máš čislo na něj:
732 419 309.
Řekni,že ti dal číslo Mira z Odrlic,bude už vědět. A domluvte si to spolem. :wink: :wink: :wink:

Obrázok



Reklama


durinkos
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2009, 14:51

Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12
Príspevky: 118
Bydlisko: Puchov

Offline
o jakej technickej prirucke hovorite? kde ju zozeniem?


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2009, 17:23
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Update: minulý víkend jsem si seřídil ventily, osobně - abych si dokázal že ještě nepatřím do starýho železa. Nic na tom není, 2hodinky práce a je hotovo. Ani na 50.000 kilometrech nebylo potřeba seřizovat! Když už jsem to teda měl rozdělané, nastavil jsem je přesně na střed tolerančního pásma, ale nebyly mimo. Kouzelná motorka.

Jelikož kvůli tomu musí nádrž a airbox pryč, doporučuju to spojit se seřízením podtlaků.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2009, 18:28
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..

_________________
R.I.P.Rest In Pain


MIRAS
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2009, 19:36
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
Príspevky: 621
Bydlisko: HUMPOLEC

Offline
Já je nechal dělat před 14 dny. Dával jsem DYNOJET a ventily byly v pohodě, akorát podtlaky byly malinko rozhozený. Podle doporučení nastaveno na střed.


break13
Poslať  Predmet príspevku: Ventily  |  Napísal: 14 Aug 2009, 14:11

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
NaaR píše:
clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..

Tak jsem se taky při instalaci nových karburátorů musel s..t s nastevením ventilů a jedinej v toleranci byl zadní výfukový :)
a nejhorší byl přední výfukový cca 0,25.
Však to taky po ohřátí oleje pěkně cvakalo !
R.


MIRAS
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2009, 19:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
Príspevky: 621
Bydlisko: HUMPOLEC

Offline
Ventily mám seřízený, ale jemné cvakání slyším po ohřátí také. Na kolik přesně seřizujete ?


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2009, 05:12
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
trochu cvkani je normalni.kdyz ti to sestelujou na horni mez tak to cvaka hodne ...

_________________
R.I.P.Rest In Pain


MIRAS
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2009, 10:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
Príspevky: 621
Bydlisko: HUMPOLEC

Offline
No mám to na střed a někdo říkal , že to dělá na spodní hodnoty a necvaká to vůbec, ale jestli neni lepší malé cvakání než podpálené ventily.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2009, 11:08

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Sání jsem dělal tak, že 0,1 neprošla 0,05 volně (0,07 -0,1)dopor.
Výfuk 0,1 prošla 0,15 neprošla (0,12-0,15)dopor.
R.


durinkos
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Sep 2009, 19:22

Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12
Príspevky: 118
Bydlisko: Puchov

Offline
ZDRAVIM. A K TOMU NASTAVENIU. V TEJ PRIRUCKE JE NAPISANE ZE BY SA MAL HRIADEL PO NASTAVENI HORNEJ UVRATE OTOCIT O 290° CO SA TYM MYSLI? + VYMONTOVANIE KRITKY CASOVACA ZAPALOVANIA -A TO NA CO? DUFAM ZE SOM TO SPRAVNE POCHOPIL.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2010, 11:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
Obrázok

ta krytka časování "1" je odmontovaná proto, aby si viděl na značku TI nebo I, která je vyražená na kole na klice. Rozhodující u obou je ryska I, písmeno T označuje zadní válec.
Takže točíš motorem v protisměru hodinových ručiček, až v kontrolním okně časování natočíš na značku TI (v tomto bodě by si měl mít zadní válec uplně nahoře se zavřeným sacím a výfukovým ventilem - pokud máš zrovna otevřený ventily, tak otočíš ještě o jednu otáčku) překontroluješ/seřídíš vůle.
pak otočíš o 290 a měl by si mít v okénku značku I a seřídíš pak přední válec.
Tu horní polohu pístu si můžeš překontrolovat tak, že místo svíčky tam dáš dlouhý šroubovák (čistý) a jak pomale otáčíš motorem tak ti postupně leze nahoru až je nejvýš. Jak budeš mít písty nejvýš, musíš mít ty značky T/TI v okně.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 34 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.