Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

SEŘÍZENÍ VENTILŮ
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=161
Stránka 1 z 2

Autor:  Mirek1 [ 12 Mar 2009, 22:38 ]
Predmet príspevku:  SEŘÍZENÍ VENTILŮ

Po kolika tis.km se to má seřizovat?
V uživatelské příručce je to odfajfkovaný po 10.000km,což se mě zdá sakra málo,na tak málo točivej stroj.
Jaká je praxe :?:

Autor:  jan kůla [ 12 Mar 2009, 22:43 ]
Predmet príspevku: 

Radši bych se toho držel. Je to práce cca na 2 hodiny doma v dílně. Šteloval jsem je po těch 10 tis. km a bylo to potřeba. Rada od kamaráda - zkušeného servismana je, nastavit na spodní hodnotu uváděnou v příručce.

Autor:  cafe-racer [ 13 Mar 2009, 10:37 ]
Predmet príspevku: 

Za 30 tisíc co s ním jezdím zatím vždy jen kontrola, seřizovat nebylo třeba. Po loňský sezóně ale čekám že se rozhodily, motor nějak špatně snášel jízdu v horku a pápnul si asi 3/4L oleje, tak mylím že i ty ventily se trochu pohnuly.

Buď rád za těch 10 tisíc a za jejich nastavovací systém (vahadla), třeba XJRko má 16 ventilů na podložkách :-)

Autor:  Mirek1 [ 13 Mar 2009, 16:05 ]
Predmet príspevku: 

Tak zkontrolovat bych to snad svedl,jsem strojař a měrky mám,jen bych se chtěl zeptat,kdo to dělal,jestli to je složité?
Jak se k tomu leze atd. Kdyby to bylo rozdrbany,nechal bych to seřídit.
Je nějaký postup,jak na to? Dík :wink:

Autor:  jan kůla [ 13 Mar 2009, 18:17 ]
Predmet príspevku: 

V sekci - technické vlastnosti - servisní manuál - strana 59 - 61.
Složitý to není.

Autor:  Mirek1 [ 13 Mar 2009, 21:32 ]
Predmet príspevku: 

jan kůla píše:
V sekci - technické vlastnosti - servisní manuál - strana 59 - 61.
Složitý to není.


Jen tak ze zvědavosti,z obrázků se dát dost pobrat,ale nemáš náhodou ty tři stránky přeložené do CZ?

// comu nerozumies, to si nakopiruj sem http://translate.google.com/ a daj si to prelozit
// Blackshadow

Autor:  cafe-racer [ 14 Mar 2009, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Tak zkontrolovat bych to snad svedl,jsem strojař a měrky mám,jen bych se chtěl zeptat,kdo to dělal,jestli to je složité?
Jak se k tomu leze atd. Kdyby to bylo rozdrbany,nechal bych to seřídit.
Je nějaký postup,jak na to? Dík :wink:


Když už se dostaneš k tomu, abys to spárovou měrkou přeměřil, tak vlastní seřízení už je hračka :) nejsložitější je dostat se k ventilům. Jakmile to máš odstrojené, už je ± jedno jestli jenom kontroluješ nebo seřizuješ.
Já se do toho radši nepouštím a nechám to povolaným rukám, podle údržby to vždycky přijde přijednom s výměnou oleje a seřízením karburátorů.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 14 Mar 2009, 11:33 ]
Predmet príspevku: 

Serizovani ventilu jsem jeste nedelal (mam 14800 km) - taky si myslim,ze je lepsi to nechat vyskolenemu servismanovi v ramci pravidelne kontroly. Jednou jsem rozdelaval karbecy kvuli cisteni - ale jenom proto,ze servis nemel volny termin - je tam par veci,co se daji dodrbat a pak stejne musis do servisu. Servisni manual je dobra vec, ale hlavne pro ty urgentni opravy,jinak si myslim,ze na kazdu robotu je nam treba specialistov,ako hovoril sudruh major Haluska.

Autor:  Mirek1 [ 14 Mar 2009, 12:15 ]
Predmet príspevku: 

To:Blackshadow
To víš,že jsem to hodil do překladače,ale nevím jak do Slovenštiny,tak do češtiny to přeloží každy druhy slovo. Hold technická angličtina no.

To Cafe a Zdenek:
Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská :wink:

Autor:  miki [ 14 Mar 2009, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

Miro pro tebe to bude brnkačka,jen musíš přizvednout nádrž a vyhodit airbox aby si se dostal na sací ventyly-pak už je to jak na traktoru.Já to dělal loni a bez problémů.Z toho návodu potřebuješ vědět jen vůle :wink: Jinak v návodu píší po 10 000km kontrolu a to seřízení bude spíš až po 20 000 to je můj odhad,protože jsem to mělletos dobrý-zásada je Vrtat do toho co nejmíň :D

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 14 Mar 2009, 13:47 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
To:Blackshadow
To víš,že jsem to hodil do překladače,ale nevím jak do Slovenštiny,tak do češtiny to přeloží každy druhy slovo. Hold technická angličtina no.

To Cafe a Zdenek:
Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská :wink:

Dilnu mam velkou plnou vercajku,jen ta chut se mi uz nejak nedostava. Taky objednani do servisu v Hustopecich je porod,ochotou zrovna neprekypuji, jenze ja uz si na komplikovanejsi opravy netroufam. Ale ventily bych snad seridit zvladl, kdyby bylo zle.

Autor:  Denys [ 14 Mar 2009, 17:38 ]
Predmet príspevku: 

Vždy jsem si říkal že taková příležitost by nebyla špatná řešit ve více lidech.Někoho zkušenějšího k ruce a ostatní se mohou přiučit.Byl by to příjemně strávený den a nebyl by to takový stres.

Autor:  cafe-racer [ 14 Mar 2009, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
To Cafe a Zdenek:
Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská :wink:


Tohle naprosto chápu, za ty roky s Jawou jsem si toho užil řekl bych víc než dost :) Teď se mi moc nechce trávit čas v garáži, vím že by mě to moc nebavilo, ale třeba až čas trochu pokročí, tak mě to zase chytne - kdoví....

Autor:  Mirek1 [ 21 Mar 2009, 21:10 ]
Predmet príspevku: 

Tak nakonec mi to udělal kamoš u mě v garáži.Študuje obor motocykly v Brně a umí,fakt jo. Práce cca 4,5hod. a zkontorloval mi na motorce uplně všechno. Seřídil ventily(vyfukovy to potřebovali,sací ani tak moc ne),udělal mi podtlaky na karburátorech(ty to chtěli jako sůl) a kompletní prohlídka všeho ostatního. Byl jsem spokojen a řekl si pohých 500kč. Za ty prachy se nemá cenu stresovat. Když mi někdo(hlavně v servisu)řekne,že toto je práce na celý den a účtuje si 3000,-,tak je to u mě zloděj zlodějská. :wink:

Autor:  miki [ 21 Mar 2009, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

Miro a dělá to na kšeft i jiným než kamarádům? Hlavně ty podtlaky by mi bodly :wink:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/