Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

SEŘÍZENÍ VENTILŮ
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=161
Stránka 2 z 2

Autor:  Mirek1 [ 21 Mar 2009, 22:46 ]
Predmet príspevku: 

Miki,dělal mě to Bob z Klopiny,možná ho i znáš. Tady máš čislo na něj:
732 419 309.
Řekni,že ti dal číslo Mira z Odrlic,bude už vědět. A domluvte si to spolem. :wink: :wink: :wink:

Obrázok

Autor:  durinkos [ 11 Aug 2009, 14:51 ]
Predmet príspevku: 

o jakej technickej prirucke hovorite? kde ju zozeniem?

Autor:  cafe-racer [ 11 Aug 2009, 17:23 ]
Predmet príspevku: 

Update: minulý víkend jsem si seřídil ventily, osobně - abych si dokázal že ještě nepatřím do starýho železa. Nic na tom není, 2hodinky práce a je hotovo. Ani na 50.000 kilometrech nebylo potřeba seřizovat! Když už jsem to teda měl rozdělané, nastavil jsem je přesně na střed tolerančního pásma, ale nebyly mimo. Kouzelná motorka.

Jelikož kvůli tomu musí nádrž a airbox pryč, doporučuju to spojit se seřízením podtlaků.

Autor:  NaaR [ 11 Aug 2009, 18:28 ]
Predmet príspevku: 

clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..

Autor:  MIRAS [ 11 Aug 2009, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

Já je nechal dělat před 14 dny. Dával jsem DYNOJET a ventily byly v pohodě, akorát podtlaky byly malinko rozhozený. Podle doporučení nastaveno na střed.

Autor:  break13 [ 14 Aug 2009, 14:11 ]
Predmet príspevku:  Ventily

NaaR píše:
clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..

Tak jsem se taky při instalaci nových karburátorů musel s..t s nastevením ventilů a jedinej v toleranci byl zadní výfukový :)
a nejhorší byl přední výfukový cca 0,25.
Však to taky po ohřátí oleje pěkně cvakalo !
R.

Autor:  MIRAS [ 16 Aug 2009, 19:45 ]
Predmet príspevku: 

Ventily mám seřízený, ale jemné cvakání slyším po ohřátí také. Na kolik přesně seřizujete ?

Autor:  NaaR [ 17 Aug 2009, 05:12 ]
Predmet príspevku: 

trochu cvkani je normalni.kdyz ti to sestelujou na horni mez tak to cvaka hodne ...

Autor:  MIRAS [ 17 Aug 2009, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

No mám to na střed a někdo říkal , že to dělá na spodní hodnoty a necvaká to vůbec, ale jestli neni lepší malé cvakání než podpálené ventily.

Autor:  break13 [ 17 Aug 2009, 11:08 ]
Predmet príspevku: 

Sání jsem dělal tak, že 0,1 neprošla 0,05 volně (0,07 -0,1)dopor.
Výfuk 0,1 prošla 0,15 neprošla (0,12-0,15)dopor.
R.

Autor:  durinkos [ 12 Sep 2009, 19:22 ]
Predmet príspevku: 

ZDRAVIM. A K TOMU NASTAVENIU. V TEJ PRIRUCKE JE NAPISANE ZE BY SA MAL HRIADEL PO NASTAVENI HORNEJ UVRATE OTOCIT O 290° CO SA TYM MYSLI? + VYMONTOVANIE KRITKY CASOVACA ZAPALOVANIA -A TO NA CO? DUFAM ZE SOM TO SPRAVNE POCHOPIL.

Autor:  Jirka78 [ 21 Máj 2010, 11:42 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

ta krytka časování "1" je odmontovaná proto, aby si viděl na značku TI nebo I, která je vyražená na kole na klice. Rozhodující u obou je ryska I, písmeno T označuje zadní válec.
Takže točíš motorem v protisměru hodinových ručiček, až v kontrolním okně časování natočíš na značku TI (v tomto bodě by si měl mít zadní válec uplně nahoře se zavřeným sacím a výfukovým ventilem - pokud máš zrovna otevřený ventily, tak otočíš ještě o jednu otáčku) překontroluješ/seřídíš vůle.
pak otočíš o 290 a měl by si mít v okénku značku I a seřídíš pak přední válec.
Tu horní polohu pístu si můžeš překontrolovat tak, že místo svíčky tam dáš dlouhý šroubovák (čistý) a jak pomale otáčíš motorem tak ti postupně leze nahoru až je nejvýš. Jak budeš mít písty nejvýš, musíš mít ty značky T/TI v okně.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/