Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 23:32


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 20 Jún 2016, 06:32

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
Jo jo,je to samozřejmě rychlejší v servisu ... taky jsem to sundal :wink2: mechanik to nebude dělat tak opatrně a s láskou ...



Reklama


ford
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 31 Júl 2016, 15:08

Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46
Príspevky: 164

Offline
tak dneskaj sem dělal synchro na karbecách,už chodijů krásně stejně,ale ...

podle manuálu by měli mět cca 32.2 - 33.6 kPa , já z nich ale dostanu max 22 kPa.
karbec byl lóni na vyčištění a jezdil relativně v pohodě.
poslední dobů mu strašně dlůho trvalo než se normálně rozjel.
netahl,cukal,moselo se pomalý na plyn. po 15 minutách jízdy už šlapal v pohodě.
má cenu si s tým pohrát,nebo nechat tak?
co se dá nastavit kromě šrůbku na synchro?
nevím jak to přeložit,ale podle manuálu pilot screew,má mět 3 otáčky základní nastavení ? dyž sem s tym hýbal,přestal pálit do výfuků a měl nádherný volnoběh.
ale spíš mě trápí co s tym podtlakem ?!

a eště jeden špek,na sytič na stojanu v pohodě,ale jak ho dám do vodorovnej pozice,začnů padat otáčky a kucká :shock:

jo a do servisu nechcu,je potřeba na to dojít sám a pohrát se :wink2:

další poznatek,už ani neštěkne,ale luxusně si střelí do výfuku


po těžkým boji rozebraný,složený,seřízený a jede jak gula

kontrolní otázka: jak dlůho necháte bulldu šlapat na sytič,než vyjedete ?

díky


Kordy
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 08 Aug 2016, 19:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00
Príspevky: 289
Bydlisko: Humpolec

Offline
Na sytíč ho nechávám běžet cca 30 sekund ale na sytič má vstejně víc otáček než při mé jízdě(takže mu to asi nevadí, že se rozpohyboval). Jen když jsou teploty pod nulou, tak se ještě ani po dvou minutách nemá sílu rozjet


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 08 Aug 2016, 21:09
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Dokud nemám 100% jistotu že udrží volnoběh. Když vyrážím hned z města ven tak ho klidně vypínám po 50m, když vím že se budu mrcasit městem tak ho nechávám zapnutej (ne naplno, ale trochu jo) klidně 5 km. Než aby mi to chcípalo na křižovatkách, radši takhle.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Felix
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 08 Aug 2016, 21:49
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46
Príspevky: 334
Bydlisko: Krnov

Offline
....než si nasadím helmu a rukavice a zavřu garáž - cca 2 minuty. Když je velká kosa, tak trochu dýl. Pak 3-4 km citlivě než se motor pořádně zahřeje. Hodně záleží na venkovní teplotě a taky na kolik otáček máš nastavený volnoběh (seřizuje se plastovým kolečkem u karbců). Obvlášť u našich vzducháčů je opravdu nutné důkladné zahřátí, než za to začneš fest tahat. V opačném případě znatelně urychlíš opotřebení motoru. V extrému si můžeš při "drcení" studeného motoru i vystřílet těsnění pod hlavou. :!: :roll:
Přikláním se k názoru většiny mechniků, kteří doporučují sytič na místě tak 2-3 minuty (nechat to hrčet na sytič 10 minut je hovadina) a pak ještě doohřát motor pomalou citlivou jízdou. Motorka ti to pak vrátí. :wink2:


ford
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 09 Aug 2016, 16:53

Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46
Príspevky: 164

Offline
tak to bude v cajku, nechávám než dohulím cígo a potem pomalý s plynem,dyž potahnu víc,cukne si potvora :o)


ford
Poslať  Predmet príspevku: Re: Synchronizace karburátorů  |  Napísal: 09 Aug 2016, 16:56

Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46
Príspevky: 164

Offline
Felix píše:
....než si nasadím helmu a rukavice a zavřu garáž - cca 2 minuty. Když je velká kosa, tak trochu dýl. Pak 3-4 km citlivě než se motor pořádně zahřeje. Hodně záleží na venkovní teplotě a taky na kolik otáček máš nastavený volnoběh (seřizuje se plastovým kolečkem u karbců). Obvlášť u našich vzducháčů je opravdu nutné důkladné zahřátí, než za to začneš fest tahat. V opačném případě znatelně urychlíš opotřebení motoru. V extrému si můžeš při "drcení" studeného motoru i vystřílet těsnění pod hlavou. :!: :roll:
Přikláním se k názoru většiny mechniků, kteří doporučují sytič na místě tak 2-3 minuty (nechat to hrčet na sytič 10 minut je hovadina) a pak ještě doohřát motor pomalou citlivou jízdou. Motorka ti to pak vrátí. :wink2:



díky za vyčerpávající rady,enom pro zajímavosť,už sem zpravoval káble,palivový čerpadlo,dvakrát rozebraný karbece do mrtě,synchro,jedna komplet lakovačka,zeštelování ventilů,výměna oleja,filtrů,brzdovky,oleja v radanu.......
......začínám se od teho dostávat :wink2:


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.