Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Synchronizace karburátorů
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=187
Stránka 2 z 2

Autor:  Mirec [ 20 Jún 2016, 06:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

Jo jo,je to samozřejmě rychlejší v servisu ... taky jsem to sundal :wink2: mechanik to nebude dělat tak opatrně a s láskou ...

Autor:  ford [ 31 Júl 2016, 15:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

tak dneskaj sem dělal synchro na karbecách,už chodijů krásně stejně,ale ...

podle manuálu by měli mět cca 32.2 - 33.6 kPa , já z nich ale dostanu max 22 kPa.
karbec byl lóni na vyčištění a jezdil relativně v pohodě.
poslední dobů mu strašně dlůho trvalo než se normálně rozjel.
netahl,cukal,moselo se pomalý na plyn. po 15 minutách jízdy už šlapal v pohodě.
má cenu si s tým pohrát,nebo nechat tak?
co se dá nastavit kromě šrůbku na synchro?
nevím jak to přeložit,ale podle manuálu pilot screew,má mět 3 otáčky základní nastavení ? dyž sem s tym hýbal,přestal pálit do výfuků a měl nádherný volnoběh.
ale spíš mě trápí co s tym podtlakem ?!

a eště jeden špek,na sytič na stojanu v pohodě,ale jak ho dám do vodorovnej pozice,začnů padat otáčky a kucká :shock:

jo a do servisu nechcu,je potřeba na to dojít sám a pohrát se :wink2:

další poznatek,už ani neštěkne,ale luxusně si střelí do výfuku


po těžkým boji rozebraný,složený,seřízený a jede jak gula

kontrolní otázka: jak dlůho necháte bulldu šlapat na sytič,než vyjedete ?

díky

Autor:  Kordy [ 08 Aug 2016, 19:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

Na sytíč ho nechávám běžet cca 30 sekund ale na sytič má vstejně víc otáček než při mé jízdě(takže mu to asi nevadí, že se rozpohyboval). Jen když jsou teploty pod nulou, tak se ještě ani po dvou minutách nemá sílu rozjet

Autor:  cafe-racer [ 08 Aug 2016, 21:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

Dokud nemám 100% jistotu že udrží volnoběh. Když vyrážím hned z města ven tak ho klidně vypínám po 50m, když vím že se budu mrcasit městem tak ho nechávám zapnutej (ne naplno, ale trochu jo) klidně 5 km. Než aby mi to chcípalo na křižovatkách, radši takhle.

Autor:  Felix [ 08 Aug 2016, 21:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

....než si nasadím helmu a rukavice a zavřu garáž - cca 2 minuty. Když je velká kosa, tak trochu dýl. Pak 3-4 km citlivě než se motor pořádně zahřeje. Hodně záleží na venkovní teplotě a taky na kolik otáček máš nastavený volnoběh (seřizuje se plastovým kolečkem u karbců). Obvlášť u našich vzducháčů je opravdu nutné důkladné zahřátí, než za to začneš fest tahat. V opačném případě znatelně urychlíš opotřebení motoru. V extrému si můžeš při "drcení" studeného motoru i vystřílet těsnění pod hlavou. :!: :roll:
Přikláním se k názoru většiny mechniků, kteří doporučují sytič na místě tak 2-3 minuty (nechat to hrčet na sytič 10 minut je hovadina) a pak ještě doohřát motor pomalou citlivou jízdou. Motorka ti to pak vrátí. :wink2:

Autor:  ford [ 09 Aug 2016, 16:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

tak to bude v cajku, nechávám než dohulím cígo a potem pomalý s plynem,dyž potahnu víc,cukne si potvora :o)

Autor:  ford [ 09 Aug 2016, 16:56 ]
Predmet príspevku:  Re: Synchronizace karburátorů

Felix píše:
....než si nasadím helmu a rukavice a zavřu garáž - cca 2 minuty. Když je velká kosa, tak trochu dýl. Pak 3-4 km citlivě než se motor pořádně zahřeje. Hodně záleží na venkovní teplotě a taky na kolik otáček máš nastavený volnoběh (seřizuje se plastovým kolečkem u karbců). Obvlášť u našich vzducháčů je opravdu nutné důkladné zahřátí, než za to začneš fest tahat. V opačném případě znatelně urychlíš opotřebení motoru. V extrému si můžeš při "drcení" studeného motoru i vystřílet těsnění pod hlavou. :!: :roll:
Přikláním se k názoru většiny mechniků, kteří doporučují sytič na místě tak 2-3 minuty (nechat to hrčet na sytič 10 minut je hovadina) a pak ještě doohřát motor pomalou citlivou jízdou. Motorka ti to pak vrátí. :wink2:



díky za vyčerpávající rady,enom pro zajímavosť,už sem zpravoval káble,palivový čerpadlo,dvakrát rozebraný karbece do mrtě,synchro,jedna komplet lakovačka,zeštelování ventilů,výměna oleja,filtrů,brzdovky,oleja v radanu.......
......začínám se od teho dostávat :wink2:

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/