Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Volnoběžné otáčky
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=195
Stránka 1 z 2

Autor:  cafe-racer [ 12 Apr 2009, 21:52 ]
Predmet príspevku:  Volnoběžné otáčky

Jak se vám drží volnoběžný otáčky na ohřátým motoru?

U mě je potřeba tak 1100, s nižšíma to má občas i sklony ke chcípnutí. Přitom velký dvouvály obvykle mají menší, aspoň od poslechu. Táta teď domů přivezl Dragstara 1100 a taky je to o chlup níž než u mě.

Martin

Autor:  Peter BT [ 12 Apr 2009, 23:45 ]
Predmet príspevku: 

ja som okolo tisíc, ak to nastavím nižšie, na studený motor je to také neisté

Autor:  Zajda1 [ 13 Apr 2009, 08:17 ]
Predmet príspevku: 

Taky mám kolem 1000. Je to tak akorát.

Autor:  lubin [ 13 Apr 2009, 08:50 ]
Predmet príspevku: 

na studeno kolem 1000 a když se motor zahřeje tak 850 motor si jen tak vrní

Autor:  GumaJ [ 13 Apr 2009, 08:51 ]
Predmet príspevku: 

Mám nastaveno kolem 1300,tedy když je motor pořádně ohřátej,bo když dám volnoběh níž,tak mi to poránu cestou do roboty vobčas chcípá...no a to je trapas poté co se procpu mezi plechovkama na pole-position a vono nic... :roll:

Autor:  stonemen [ 13 Apr 2009, 12:05 ]
Predmet príspevku: 

Taky mi to vrní kolem 1000, když davám sytič dolů tak i míň, ale po 500 metrech už je to stabilní... :)

Autor:  cafe-racer [ 16 Apr 2009, 19:48 ]
Predmet príspevku: 

lubin píše:
na studeno kolem 1000 a když se motor zahřeje tak 850 motor si jen tak vrní


Takhle bych to chtěl taky, musím omrknout na sraze :lol:

Autor:  Landar [ 18 Apr 2009, 15:21 ]
Predmet príspevku: 

mam pocit ze to mam cca 900-1100, podle toho jak je ohraty motor ale vetsinou je to tak tech 1000 :)

Autor:  ferro [ 17 Máj 2013, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

Mal niekto problém s častou zmenou voľnobežných otáčok? Pri zahriatom motore nastavim cca 1000-1100. Po dlhšom jazdení zisťujem, že otáčky voľnobehu klesnú až tak, že mám problém štartovať teplý motor. Mám pocit, že vibraciami pri jazdení sa skrutka rozšteľuje. Ako ju zafixovať? Je tam pružina, ktorá by to mala zabezpečiť... Má s tým niekto skúsenosť? Je to model 2005.

Autor:  break13 [ 20 Máj 2013, 00:34 ]
Predmet príspevku: 

GumaJ píše:
Mám nastaveno kolem 1300,tedy když je motor pořádně ohřátej,bo když dám volnoběh níž,tak mi to poránu cestou do roboty vobčas chcípá...no a to je trapas poté co se procpu mezi plechovkama na pole-position a vono nic... :roll:

:lol: To je teda vopravdu trapas, letos se mi to stalo už 2x,
jinak mě to bublá tak na 750 naprosto klidně ,
chce to jen trochu bohatší směs a pak to i líp táhne odspoda :idea:
R.

Autor:  stonemen [ 20 Máj 2013, 21:08 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
:lol: To je teda vopravdu trapas, letos se mi to stalo už 2x,
jinak mě to bublá tak na 750 naprosto klidně ,
chce to jen trochu bohatší směs a pak to i líp táhne odspoda :idea:
R.

Brejku v poho, ale odpovídáš na 4 roky starý příspěvek... :wink:

Autor:  stonemen [ 20 Máj 2013, 21:28 ]
Predmet príspevku: 

ferro píše:
Mal niekto problém s častou zmenou voľnobežných otáčok? Pri zahriatom motore nastavim cca 1000-1100. Po dlhšom jazdení zisťujem, že otáčky voľnobehu klesnú až tak, že mám problém štartovať teplý motor. Mám pocit, že vibraciami pri jazdení sa skrutka rozšteľuje. Ako ju zafixovať? Je tam pružina, ktorá by to mala zabezpečiť... Má s tým niekto skúsenosť? Je to model 2005.

Je tam pružina, která by to měla fixovat, koukni na ni...

Autor:  cafe-racer [ 21 Máj 2013, 06:41 ]
Predmet príspevku: 

Ferro : jestli chceš vyzkoušet funkci pružiny, kápni na štelovací šroub trochu zajišťovací hmoty (např. Loctite) - pak se to samo neotočí. Problémy s pružinou ale nemám.

Měl jsem podobný projev, na vině byl zaneřáděný karburátor (stačí rozebrat, vyčistit a seřídit) a taky povolená matice co zajišťuje lanka na ovládání škrtící klapky.

Autor:  ferro [ 21 Máj 2013, 08:42 ]
Predmet príspevku: 

Vďaka, karburátory sú čiste. Boli komplet vyčistené a zoradené. Skôr ma zaujíma ta matica na lanko škrtiacej klapky, kde sa nachádza... :oops:

Autor:  cafe-racer [ 21 Máj 2013, 08:58 ]
Predmet príspevku: 

Viz obrázek - červeně jsem zakroužkoval díl do kterého jsou přivedená lanka od plynu. Ten otáčí škrtícími klapkami, pokud je špatně dotažená jeho matice může mít vůli (ale není to obvyklá závada). Poznáš to i tak že pokud na volnoběžné obátčky ještě násilím "zavřeš" plyn, otáčky klesnou - tzn. pružiny nezvládnou vrátit škrtící klapku do 100% zavřené polohy dané dorazem štelovacího šroubku.

Obrázok

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/