Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 19:04


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2013, 23:10

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
stonemane máš pravdu,
ale vlastně k tomu nikdo dodnes řešení nenavrhnul .
Takže doporučované nastavení podle manuálu je základní/startovací
a každý motor potřebuje trochu něco jinýho.
Já jsem si mírně zvýšil bohatost na volnoběh
a pak se dají nastavit nižší volnoběžné otáčky.
Sekundární efekty :
sytič se dá dřív stáhnout, motor líp táhne v nízkých otáčkách
a většinou se sníží trochu i spotřeba.
R.



Reklama


kiwiBT
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 12 Máj 2017, 19:37
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24
Príspevky: 4
Bydlisko: Opava

Offline
Dobrý den,
měl bych na zdejší majstry, dotaz. Pořídil jsem si bulíka mám ho cca měsíc takže se seznamuji. Najel jsem zatím asi 250km, převážně po městě, dnes když jsem coural v zácpách, mi zůstal viset volnoběh na 1500ot/min. I když jsem zhasl motor a znova natočil zase to skočilo na 1500, nic příjemného na řazení jedničky. Po příjezdu domů jsem asi po hodině zkusil motor startnout a otáčky byly v pohodě 1000. Nevíte někdo na co se podívat, nezůstalo viset nějaké čidlo, klapka, atd? Díky za rady


amik
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 13 Máj 2017, 08:47
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32
Príspevky: 751
Bydlisko: Holice

Offline
Pokud jsi vypnul sytič :D tak bych závadu prvotně hledal na cestě plynového lanka a heftu, jestli se pořádně vrací / a propo, nemáš vyhřívané a nebo tuning" hefty


kiwiBT
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 14 Máj 2017, 19:41
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24
Príspevky: 4
Bydlisko: Opava

Offline
Sytič je vypnutý 8) Dnes opět projížďka a po zahřátí asi 5km, zase otáčky na 1500, sem tam držely i trochu výš tak 1700. Lankem to není, protože po vychladnutí, volnoběh drží krásně 1000. Vyhřívané hefty nemám, jsou origo. Jsem z toho, jelen jelenovič :cry:


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 14 Máj 2017, 22:34
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Omrkni zda máš pořádně dotažené karburátory a ty gumové průchodky u airboxu a válců.... přisávání falešného vzduchu způsobuje chudší směs a hlavně na volnoběh to takhle může pozlobit.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


kiwiBT
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 16 Máj 2017, 18:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24
Príspevky: 4
Bydlisko: Opava

Offline
Tak kontrola, utažení karbeců a průchodek OK. Ale další poznatek, startnul jsem to v dílně, nechal zahřát a otáčky drží, při tůrování pořád v pohodě 1000ot. Jakmile se projedu jen třeba 100 metrů zase visí na 1500, kuwa... A ještě něco zadní válec je o mnoho chladněší, na předním neudžím ruku na zadním jo. Máte někdo nápad? :idea: Děkuji


Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 17 Máj 2017, 17:49

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
:D :D Záleží,jak na ty válce chytáš.Přední má na pravé straně komoru pro rozvodový řetěz,je zde tudíž chladnější,na zadním chytáš vpravo na spalovací prostor - je teplejší,vlevo je to zase naopak ... :wink:


kiwiBT
Poslať  Predmet príspevku: Re: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 17 Máj 2017, 18:56
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24
Príspevky: 4
Bydlisko: Opava

Offline
[quote="Mirec"]:D :D Záleží,jak na ty válce chytáš.Přední má na pravé straně komoru pro rozvodový řetěz,je zde tudíž chladnější,na zadním chytáš vpravo na spalovací prostor - je teplejší,vlevo je to zase naopak ... :wink:[/quote

Přesně, máš recht :D Zrovna jsem chtěl napsat, že jsem mamlas a neuvědomil jsem si to. Dnes jsem na to taky došel :fing: A udělal jsem jednu věc, šroubem na volnoběh jsem přidal otáčky co šly a potom snížil, no a po zkušební jízdě je všechno OK volnoběh drží krasně 1000ot. Tak jestli tam byl nějaký bordel který se uvolnil, nevím?. Každopádně nechám karburátory vyčistit. Díky kluci


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Bing [Bot] a 4 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.