Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 12:34


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Volnoběžné otáčky  |  Napísal: 12 Apr 2009, 21:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Jak se vám drží volnoběžný otáčky na ohřátým motoru?

U mě je potřeba tak 1100, s nižšíma to má občas i sklony ke chcípnutí. Přitom velký dvouvály obvykle mají menší, aspoň od poslechu. Táta teď domů přivezl Dragstara 1100 a taky je to o chlup níž než u mě.

Martin



Reklama


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Apr 2009, 23:45
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
ja som okolo tisíc, ak to nastavím nižšie, na studený motor je to také neisté


Zajda1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Apr 2009, 08:17
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35
Príspevky: 1474

Offline
Taky mám kolem 1000. Je to tak akorát.


lubin
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Apr 2009, 08:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04 Okt 2008, 09:32
Príspevky: 187
Bydlisko: králíky okr. Ústí nad Orlicí

Offline
na studeno kolem 1000 a když se motor zahřeje tak 850 motor si jen tak vrní


GumaJ
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Apr 2009, 08:51
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47
Príspevky: 294
Bydlisko: Praha 8

Offline
Mám nastaveno kolem 1300,tedy když je motor pořádně ohřátej,bo když dám volnoběh níž,tak mi to poránu cestou do roboty vobčas chcípá...no a to je trapas poté co se procpu mezi plechovkama na pole-position a vono nic... :roll:

_________________
Obrázok


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Apr 2009, 12:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Taky mi to vrní kolem 1000, když davám sytič dolů tak i míň, ale po 500 metrech už je to stabilní... :)

_________________
A.C.A.B.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Apr 2009, 19:48
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
lubin píše:
na studeno kolem 1000 a když se motor zahřeje tak 850 motor si jen tak vrní


Takhle bych to chtěl taky, musím omrknout na sraze :lol:


Landar
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Apr 2009, 15:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Okt 2008, 20:55
Príspevky: 119
Bydlisko: Skoro HK (CZ)

Offline
mam pocit ze to mam cca 900-1100, podle toho jak je ohraty motor ale vetsinou je to tak tech 1000 :)


ferro
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Máj 2013, 20:48
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15 Aug 2011, 09:29
Príspevky: 114
Bydlisko: Snina, SR

Offline
Mal niekto problém s častou zmenou voľnobežných otáčok? Pri zahriatom motore nastavim cca 1000-1100. Po dlhšom jazdení zisťujem, že otáčky voľnobehu klesnú až tak, že mám problém štartovať teplý motor. Mám pocit, že vibraciami pri jazdení sa skrutka rozšteľuje. Ako ju zafixovať? Je tam pružina, ktorá by to mala zabezpečiť... Má s tým niekto skúsenosť? Je to model 2005.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2013, 00:34

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
GumaJ píše:
Mám nastaveno kolem 1300,tedy když je motor pořádně ohřátej,bo když dám volnoběh níž,tak mi to poránu cestou do roboty vobčas chcípá...no a to je trapas poté co se procpu mezi plechovkama na pole-position a vono nic... :roll:

:lol: To je teda vopravdu trapas, letos se mi to stalo už 2x,
jinak mě to bublá tak na 750 naprosto klidně ,
chce to jen trochu bohatší směs a pak to i líp táhne odspoda :idea:
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2013, 21:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
:lol: To je teda vopravdu trapas, letos se mi to stalo už 2x,
jinak mě to bublá tak na 750 naprosto klidně ,
chce to jen trochu bohatší směs a pak to i líp táhne odspoda :idea:
R.

Brejku v poho, ale odpovídáš na 4 roky starý příspěvek... :wink:

_________________
A.C.A.B.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2013, 21:28
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
ferro píše:
Mal niekto problém s častou zmenou voľnobežných otáčok? Pri zahriatom motore nastavim cca 1000-1100. Po dlhšom jazdení zisťujem, že otáčky voľnobehu klesnú až tak, že mám problém štartovať teplý motor. Mám pocit, že vibraciami pri jazdení sa skrutka rozšteľuje. Ako ju zafixovať? Je tam pružina, ktorá by to mala zabezpečiť... Má s tým niekto skúsenosť? Je to model 2005.

Je tam pružina, která by to měla fixovat, koukni na ni...

_________________
A.C.A.B.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2013, 06:41
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ferro : jestli chceš vyzkoušet funkci pružiny, kápni na štelovací šroub trochu zajišťovací hmoty (např. Loctite) - pak se to samo neotočí. Problémy s pružinou ale nemám.

Měl jsem podobný projev, na vině byl zaneřáděný karburátor (stačí rozebrat, vyčistit a seřídit) a taky povolená matice co zajišťuje lanka na ovládání škrtící klapky.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


ferro
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2013, 08:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15 Aug 2011, 09:29
Príspevky: 114
Bydlisko: Snina, SR

Offline
Vďaka, karburátory sú čiste. Boli komplet vyčistené a zoradené. Skôr ma zaujíma ta matica na lanko škrtiacej klapky, kde sa nachádza... :oops:


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2013, 08:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Viz obrázek - červeně jsem zakroužkoval díl do kterého jsou přivedená lanka od plynu. Ten otáčí škrtícími klapkami, pokud je špatně dotažená jeho matice může mít vůli (ale není to obvyklá závada). Poznáš to i tak že pokud na volnoběžné obátčky ještě násilím "zavřeš" plyn, otáčky klesnou - tzn. pružiny nezvládnou vrátit škrtící klapku do 100% zavřené polohy dané dorazem štelovacího šroubku.

Obrázok


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.