Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

ztráta výkonu
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=278
Stránka 1 z 8

Autor:  Simir [ 04 Jún 2009, 20:57 ]
Predmet príspevku:  ztráta výkonu

Včera při návratu z vyjížďky mi přestala motorka najednou v kopci táhnout jako když jde na jeden válec.Na volnoběh jde normálně.Vyměnil jsem svíčky,odkalil karbce,skontroloval vzduch.filtr a žádná změna.Nepotkalo vás někoho něco podobného?

Autor:  Pjotr [ 05 Jún 2009, 05:47 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj, potkalo, ale nemusí to znamenat stejnou závadu. Motorka na volnoběh běží pěkně. Bez zátahu jde motor pěkně do otáček, ale za jízdy to s jedním válcem nemá sílu. Měl jsem tenkrát ucpanej hlavní vzdušník karburátoru druhého válce. Takže rozborka karburátoru. Jde poznat který válec neběží, ale když už máš všechno dole, asi bude lepší vyčistit karburátory oba.
Mě to potkalo ve stoupání na Brenner...buď rád, že jsi za humny :-).

Autor:  Simir [ 05 Jún 2009, 16:35 ]
Predmet príspevku: 

Dík. Zejtra se na to kouknu.Čemu říkáš hlavní vzdušník?Nejsem mechanik. :oops: Dám vědět jak to dopadlo.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 05 Jún 2009, 18:52 ]
Predmet príspevku: 

Ja jsem mel neco podobneho - ucpana hlavni tryska zadniho valce.

Autor:  Pjotr [ 06 Jún 2009, 05:05 ]
Predmet príspevku: 

Vyndej karbec, oddělej spodní víko a vyfoukej všechno co najdeš
:)
Ale jak říkám, nemusíš mít stejný problém.

Autor:  Simir [ 06 Jún 2009, 16:31 ]
Predmet príspevku: 

Takže jsem se právě vrátil z garáže. měli jste pravdu pánové.Triska zadního válce znečištěná.Dík za pomoc Čus.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 07 Jún 2009, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

Simir píše:
Takže jsem se právě vrátil z garáže. měli jste pravdu pánové.Triska zadního válce znečištěná.Dík za pomoc Čus.

:D

Autor:  helmi [ 07 Jún 2009, 21:35 ]
Predmet príspevku: 

A čože? Palivový filter neplnil svoju funkciu? Alebo bol dávno menený? Veď ak je v poriadku, špina by sa nemala dostať do karbecu. Keď to máš rozobraté vymeň radšej aj palivový filter.

Autor:  Simir [ 08 Jún 2009, 07:31 ]
Predmet príspevku: 

To samozřejmě udělám.Ale jak je vidět stát se to může a že by ho někdo měnil preventivně jsem ještě neslyšel i když za ůvahu by to stálo.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 08 Jún 2009, 10:22 ]
Predmet príspevku: 

Mohl to být kousek udrolené gumy ze vnitřku palivové hadičkyza filtrem,v mém případě o velikosti cca 1mm. Kdybych neměl zrovna brýle,tak jsem si ho ani nevšiml. Každopádně to byl důvod,proč to jelo na 1 válec, hned po kompletaci karbeců jsem hafušu projel a od té doby jede na 100%! :D

Autor:  helmi [ 09 Jún 2009, 00:01 ]
Predmet príspevku: 

Simir píše:
To samozřejmě udělám.Ale jak je vidět stát se to může a že by ho někdo měnil preventivně jsem ještě neslyšel i když za ůvahu by to stálo.


To nie že preventívne! Výmena palivového filtru je súčasťou pravidelnej údržby. Dokonca niektoré vozidlá majú predpísaný interval výmeny pal. filtra. V našom prípade je to podľa origo - viacjazyčného manuálu každých 20.000 km. Takže aj v mojom prípade, najvyšší čas.

Autor:  Pjotr [ 09 Jún 2009, 08:20 ]
Predmet príspevku: 

Taky mám za to, že to byl kousek pryže.

Výměna palivového filtru vysloveně předepsaná neni. V českém návodu je stejně jako v anglickém opravárenském manuálu pouze kontrola po 20 tis.

Autor:  Simir [ 09 Jún 2009, 19:09 ]
Predmet príspevku: 

Maj to vychytanýJá mám právě najeto 22000 km.Takže není co dodat.

Autor:  durinkos [ 26 Júl 2009, 00:21 ]
Predmet príspevku: 

mne sa to stalo vcera, moto na volnobehu isla ale pri zaradenom r. stupni max do 3 tis. dost som zmokol. moto som nehal vysusit a isiel som sa previest cc. pa 3 hod. a nic. tak som to riadne na volnobehu povytacal(niaky ten plamienok z vyfuku...) a moto sa rozbehla. asi to riadne popretahovalo...

Autor:  JoskaR [ 27 Júl 2009, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

Tak jsem hoši ve Vašem klubu.
Stejné příznaky , stejná závada.
Řešil jsem to tento týden a zde jsou moje poznatky po rozsáhlém pátrání.
Karburátor zadního válce - 3 ks "pryže", karb. předního válce 1 ks "pryže".Takže vyčištění atd. vše O.K.
A teď to nejdůležitější : ty kousky nejsou pryž!! Zjistil jsem , že jediný přístup nečistot do plovákovky je jejich odvzdušněním které je volně hadičkou bez filtru vyvedeno do prostoru kde se nachází palivové čerpadlo a mimo jiné i ruzný hmyz, kerý zde volně žije a zároveň to je jejich pohřebiště. Bohužel ty živé kousky jsou schopné do té hadičky vlézt
a dostat se tak volně do plovákovek. Benzín je zbaví křídel a zbytek těla
"upraví" do konzistence gumy / detailně prozkoumáno/. Tato závada dřív
nebo později čeká každého.
Náprava problému spočívá v použití plastového palivového filtru nasunutého na konec odvzdušňovací hadičky v prostoru pal. čerpadla.
V pohodě se vejde a hmyz má utrum. Před touto úpravou je nutno
hadičku profouknout stlačeným vzduchem , v mém případě v ní bylo připraveno cca 10 ks potenciálních gumiček , připravených zasáhnout do pohodové jízdy v ten nejnevhodnější okamžik. Zatím čau! Joska

Stránka 1 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/