Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 12:06


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Apr 2010, 22:41
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
mám tiež 05 a robí mi to tiež (aj keď nie pri každom umývaní)
naučil som sa moto umývať večer, odstaviť do garáže a ráno je ok
Ale normálne mu stačí tak asi hodinka odpočinku



Reklama


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Apr 2010, 22:52
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
já mám taky 05 a tohle mi to ještě nikdy neudělalo :?: umyju, nastartuju a jedu. a to jsem Bulíka umýval i Vapkou, dokud se mi nepo*rala ... :?


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2010, 06:09
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Taky s tím nemám problém. Osprchuju motorku nejlíp hned po příjezdu z mokré vyjížďky,aby ten bordel nestihnul zaschnout a stříkám i po motoru a nikdy nic.Nastartuju zajedu do garáže a utřu hadrou.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Máj 2010, 21:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
JoskaR píše:
Tak jsem hoši ve Vašem klubu.
Stejné příznaky , stejná závada.
Řešil jsem to tento týden a zde jsou moje poznatky po rozsáhlém pátrání.
Karburátor zadního válce - 3 ks "pryže", karb. předního válce 1 ks "pryže".Takže vyčištění atd. vše O.K.
A teď to nejdůležitější : ty kousky nejsou pryž!! Zjistil jsem , že jediný přístup nečistot do plovákovky je jejich odvzdušněním které je volně hadičkou bez filtru vyvedeno do prostoru kde se nachází palivové čerpadlo a mimo jiné i ruzný hmyz, kerý zde volně žije a zároveň to je jejich pohřebiště. Bohužel ty živé kousky jsou schopné do té hadičky vlézt
a dostat se tak volně do plovákovek. Benzín je zbaví křídel a zbytek těla
"upraví" do konzistence gumy / detailně prozkoumáno/. Tato závada dřív
nebo později čeká každého.
Náprava problému spočívá v použití plastového palivového filtru nasunutého na konec odvzdušňovací hadičky v prostoru pal. čerpadla.
V pohodě se vejde a hmyz má utrum. Před touto úpravou je nutno
hadičku profouknout stlačeným vzduchem , v mém případě v ní bylo připraveno cca 10 ks potenciálních gumiček , připravených zasáhnout do pohodové jízdy v ten nejnevhodnější okamžik. Zatím čau! Joska


Tak Josko, můžu potvrdit. Dnes odpoledne jsem si po dvou letech zopakoval rozborku a zborku karburátorů a důkladněji studoval gumičky. Skutečně mají nožičky a křídélka. Nenapadl mě jiný způsob, jak se tam můžou zabloudit, než odvětráním (jak jsi popsal). Už tam je silonka :) .


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2010, 20:14
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
taky se chystám na vyčistění karbeců, koupil jsem si na to speciální sprej, zkoušel jsem ho na 2 taktním skútru, kde jsem karbec měl pěkně zasranej zvenku a umylo ho to tak, že je jak novej. Ten sprej je pěkně natlakovanej, tak by neměl být problém prostříkat všechny dírky v karbecu. Jinak jsem rád, že Bulda má ještě karbenátky, protože si je můžem čistit a ladit doma. Je fakt, že stříkačky po zimní odstávce chytnou na brnknutí a my musíme startovat dýl, než natáhneme nevyvětraný benzín, ale pokud se stříkačka posere, tak to pak většinou stojí majland.


GumaJ
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 07:49
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47
Príspevky: 294
Bydlisko: Praha 8

Offline
Tak už je to zase tady :roll: ,po návratu ze Sardinie mi přestal pesan táhnout nad 3,5tis otáček.Mám podezření na kvalitu benálu,bo celou cestu absolutně f poho až když jsem natankoval tady nic moc.Po lonských pripetiích,kdy nepomhlo ani čištění karbeců dofám,že snad by mohlo pomoc nějaké to aditivum.Nemáte někdo tip na prověřenou značku? :army:

_________________
Obrázok


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 08:20

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
GumaJ píše:
Tak už je to zase tady :roll: ,po návratu ze Sardinie mi přestal pesan táhnout nad 3,5tis otáček.Mám podezření na kvalitu benálu,bo celou cestu absolutně f poho až když jsem natankoval tady nic moc.Po lonských pripetiích,kdy nepomhlo ani čištění karbeců dofám,že snad by mohlo pomoc nějaké to aditivum.Nemáte někdo tip na prověřenou značku? :army:

Člověče, to už bych hádal na nějaký technickoelektrický problém,
když se ti to opakuje , ten náš motor musí jet i na naftu 8)
Zkus tomu někde naložit aspoň kilometr a pak to hned vypni a skoukni svíčky.
Pokud to ovšem není subjektivní, ve středu jsem vyjel po čase s kamarádem si zařádit a "nějak mi to netáhlo"
no a problém byl v tom, že jsem v poslední době většinou jen tak prdlal do 130 a neměl jsem potřebu moc akcelerovat a tak jsem jezdil v dolních otáčkách.
Když jsem to pak konečně začal trochu vytáčet, tak se "závada" spravila sama, asi se tím ty karburátory vyčistili :shock:
R.


GumaJ
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 08:27
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47
Príspevky: 294
Bydlisko: Praha 8

Offline
No,cestou ze Sardošky jsem tomu troooochen naložil a cely dva dny sem po dalnicích mazal kolem 150 :shock:
A dneska ráno sem tam měl 150 ale na 6tisících :cry:

_________________
Obrázok


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 16:13

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
GumaJ píše:
No,cestou ze Sardošky jsem tomu troooochen naložil a cely dva dny sem po dalnicích mazal kolem 150 :shock:
A dneska ráno sem tam měl 150 ale na 6tisících :cry:

Tak to je záhada, karbecy jsi už jak si vzpomínám čistil, svíčky skoukni,
ale ještě mě napadá naprostá hloupost a to že ti do karbeců občas šplouchne olej z airboxu a zadusí motor.
Včera mi Marko povídal, že mu něco odkapávalo a pálilo se na koleně zadního válce ....
Mě už nic jinýho nenapadá, při větším zatížení motoru se hodně oleje rozpráší a zkondenzuje v airboxu (nemáš v motoru moc oleje ?).
150 na 6000 - to je tak na čtyřku :?:
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 16:20

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
GumaJ píše:
No,cestou ze Sardošky jsem tomu troooochen naložil a cely dva dny sem po dalnicích mazal kolem 150 :shock:
A dneska ráno sem tam měl 150 ale na 6tisících :cry:

Ostatně se můžeme někde srazit a podívat se na to in natura,
nemělo by to být tak časově náročné .
Ještě pro jistotu - nemáš demontované AIS ?
R.


sery
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 16:39

Registrovaný: 08 Sep 2009, 07:47
Príspevky: 90

Offline
jestli jsi měl 150 na 6000 na 5ku tak máš v háji spojku,jinak to není možný,neb otáčky motoru jsou přímoúměrné rychlosti


GumaJ
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Aug 2010, 20:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47
Príspevky: 294
Bydlisko: Praha 8

Offline
sery píše:
jestli jsi měl 150 na 6000 na 5ku tak máš v háji spojku,jinak to není možný,neb otáčky motoru jsou přímoúměrné rychlosti


Jojo,tomu rozumím....
No,možná jsem byl tak nasranej,že jsem blbě viděl..... :(
Jinak kontrola karbeců a všeho ostatního ještě neproběhla,jelikož minule to stejně bylo nanic(všechno čistý,svíčky i kabely v pořádku) a samo se to po pár dnech zase rozjelo,a momentálně tak nějak není kdy... :roll:
a mému dvornímu servicemanovi se právě po loňských peripetiích do toho moc nechce :thumbdown: :army:

_________________
Obrázok


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2011, 07:57
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
Potvrzuju mušky v karburátoru ... !!!!

Poprvé mi přestal jet Bulík minulý rok při návratu ze Slovenska. Dal jsem to opravit a servisák to svedl na špatný benzín, což i já úplný laik jsem mu řekl, že je to absolutní kravina. Čím to bylo jsem se nedozvěděl.

Pak mi přestala jet motorka nedávno na expedici Rumunsko což byl větší průser. 1000 km od domova v zemi, kde se nikdo s nikým nedomluví a kde bych pochyboval o odpovídajících vědomostech tamních servismanů ...
celý den, 350 km jsem odjel do 3000 ot. nakonec jsme to s Mikim rozdělali sami a co jsme v karburátoru nenašli. no mušky. celou operaci zakončila punčocha na konci hadičky odvětrání karburátoru pod baterkou, kde bylo nepředstavitelné množství much a jiného bordelu s tím domněním, že je vše vyřešeno a na věky pokoj ...

jaké bylo mé překvapení, když mi minulý týden přestal jet Bulík znovu. tentokrát jsem to už spravil sám a zdá se, že bulík zase šlape. sborku a rozborku karburátoru už mám nacvičenou a v pohodě se to dá stihnout i za hodku, ale doma není kam spěchat...

moje zkušenosti:

1. co se týká šroubů spodních deklů karburátorů, pod kterými jsou trysky, tak jak všichni víme, tak šrouby jsou měděné a rády se na nich obrušují a strhávají křížové hlavy, takže to pak nejde povolit. místo těchto jsem koupil pozinkované šrouby na imbus, takže povolování a utahování jde samo, jedna báseň. můj mechanik mě od této výměny odrazoval a já vím už proč. pozink a cokoliv jiného je daleko tvrdší než měď. utahování imbusem jde úplně samo a v měkkém hliníku to není moc ideální, protože POZOR !!!: samotné utažení nemá v tomto případě "doraz" a u šroubu, pod kterým je objímka držící el. káblík, a který tím pádem nedrží celou svou délkou závitu, jsem úplně lehce bez vynaložení větší síly urval závit v měkkém hliníku karburátoru. tak asi proto je tam ta měď ... !!! u dalších šroubů jsem už neutahoval "na doraz". v pohodě by se vyškubaly všechny závity. takže POZOR !!! opatrně a lehce !!!

2. po posledním rozdělání karbců potvrzuju účinnost punčochy. žádné muchy, žádný bordel, čisto. nj, ale proč to teda sakra nejelo? moje vysvětlení je takové, že při poslední sborce v Rumunsku nebylo dobře dotažené koleno spojující Airbox a karburátor a došlo k jeho rozpojení. než začnete vytahovat a rozdělávat karbce, tak doporučuju prvně zkontrolovat těsnost všech kolen a objímek. pokud je nasazeno jen z poloviny uložení, tak dříve nebo pozdějc vypadne.

vše jsem složil zpět, hadice a kolena nasadil na max, objímky dotáhl na krev, a motorka jede, jak víno ...

3. to mě přivádí na myšlenku, že pokud to někomu pořád zlobí, třeba tak, jak třeba popisoval Gumaj, tak to může být podle mě i případnými netěsnostmi. první co udělal můj mechoš bylo to, že vyměnil steřelé a rozpraskané hrdla sání za nové (celkem ranec :-( ). potom totiž můžete ladit a spravovat do nekonečna a je to bez kýženého výsledku ...


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2011, 20:55
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Nejsou ty šroubky mosazné? ....měděděné šroubek jsem snad ani ještě neviděl :shock:


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2011, 21:01
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
... asi jo, ale to je jedno. tady se tuším psalo o měděných, ale asi to budou mosazné ... nevím. je to fuk ... :wink:


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.