Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

ztráta výkonu
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=278
Stránka 4 z 8

Autor:  break13 [ 17 Aug 2011, 12:24 ]
Predmet príspevku: 

Před několika dny jsem zase jedny karburátory "ladil"
a musel jsem dva šrouby odvrtat - jsou to ocelové
mají ale povrchovou úpravu kadmiováním (nebo něčím takovým :-)).
Problém při povolování není závit, po odvrtání jsem zbytky vyšrouboval prsty,
ale to, že se hlava "přilepí" do slitiny karrburátoru.
Nejlepší náhradou je výměna za nerezové na vnitřní imbus.
(Velmi opatrně při utahování !!!)
Ty mají v každém dobrém železářství :lol: , jak říká reklama.
R.

Autor:  palo [ 24 Apr 2012, 16:15 ]
Predmet príspevku:  jede jen na volnoběh a nízké otáčky!!!

zdarec, mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenost s tímto problémem. Kámošůj Bullda krásně startuje, drží volnoběh a na malé přidání plynu jakž takž jede, jak přidá více plynu tak se dusí a nejede, nebo se to občas i tváří po velkém přidání plynu, že jede jen jeden válec. Nevím jestli to souvisí, ale začlo to tím že mu držel při jízdě i po zavření plynu vyšší otáčky, mezi 3a4tis. Nechal vyměnit plynové lanko(byl asi naprasklý štelovák-to neví jistě) po výměně lanka, najel asi 20km úplně v pohodě, pak to ve 130 se z ničeho nic začlo dusit a jel asi jen jeden válec a už to blbne jak je uvedeno víše. Víte někdo něco?

Autor:  Simir [ 24 Apr 2012, 16:34 ]
Predmet príspevku: 

možná "mouchy" v karbci?

Autor:  marek2001 [ 24 Apr 2012, 17:55 ]
Predmet príspevku: 

Cau, je to stara znama zavada, treba precistit karbec, prefuknut trysky a do buducna nasadit nejaky "filter" na tu odvzdusnovaciu hadicku aby sa tam nedostavali "musky". Tu sa to rozobera:

http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=278

Autor:  stonemen [ 25 Apr 2012, 17:56 ]
Predmet príspevku: 

Ten problém se řešil myslím na 2005 ročníku...

Autor:  GumaJ [ 25 Apr 2012, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

Jo, párkrát jsem měl problém s podobným škytáním,ale loni jsem to vyléčil velmi rychle,na volnoběh párkrát protůrovat,vono se to chytne,no a na dálnici plnej,karburátory se propláchnou a jezdím f pohodě :lol: :army:

Autor:  palo [ 26 Apr 2012, 07:00 ]
Predmet príspevku: 

je to ročník 2006 - vyrobeno 2005 tak to bude vono, díky za info, už se to rozebírá

Autor:  Ouklend [ 08 Máj 2012, 16:48 ]
Predmet príspevku: 

Pánové další závada. Po zkušenostech s mouchama a po vyčištění karbeců, a nasazení sítka, motorka zase nejela. Vše čisté a projev a jízdní vlastnosti špatné, jako s mouchama.

Dal jsem to odborníkovi a ten zjistil popraskanou gumičku v tunýlku trysky. Nevím jestli to tlumočím dobře, tak se k tomu odborníci když tak vyjádřete. Prostě přes tu gumku která netěsnila si to dělalo co chtělo, šlo tam jinak benzínu, vzduchu a vůbec ta směs nemohla fungovat. Gumičky na výměnu stáli pár korun a motorka jede jak urvaná ze řetězu.

Takže pozor. Ně vždy to mohou být muchy a jiné nečistoty !

Autor:  break13 [ 10 Jún 2012, 12:59 ]
Predmet príspevku: 

Nebo to taky může být problém okolo rovnotlakých šoupátek
(diskuse v jiném vlákně) charakter závady by tomu odpovídal.
Pokud se pak karbec rozebere a vyčistí, tak se to může sekundárně/dočasně
projevit jako náprava chyby, ale problém skrytě trvá dál.
R.

Autor:  break13 [ 10 Jún 2012, 23:13 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
Pánové další závada. Po zkušenostech s mouchama a po vyčištění karbeců, a nasazení sítka, motorka zase nejela. Vše čisté a projev a jízdní vlastnosti špatné, jako s mouchama.

Dal jsem to odborníkovi a ten zjistil popraskanou gumičku v tunýlku trysky. Nevím jestli to tlumočím dobře, tak se k tomu odborníci když tak vyjádřete. Prostě přes tu gumku která netěsnila si to dělalo co chtělo, šlo tam jinak benzínu, vzduchu a vůbec ta směs nemohla fungovat. Gumičky na výměnu stáli pár korun a motorka jede jak urvaná ze řetězu.

Takže pozor. Ně vždy to mohou být muchy a jiné nečistoty !

Karbec není zrovna jednoduché zařízení
a svádět to jednoduše vždy na "gumové mouchy" pokaždé nepomůže :!:
Ostatně se problém ztráty výkonu nějak rozplyznul do více vláken.
R.
Bylo by vhodné zjednodušit strukturu témat tak aby to tu bylo přehlednější.
Stačí se podívat na podobná fóra a nemusí se nic světoborného vymýšlet.

diskuze přesunuta sem: http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?p=18764#18764

Autor:  Ouklend [ 11 Jún 2012, 07:14 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Karbec není zrovna jednoduché zařízení
a svádět to jednoduše vždy na "gumové mouchy" pokaždé nepomůže :!:
Ostatně se problém ztráty výkonu nějak rozplyznul do více vláken.
R.
Bylo by vhodné zjednodušit strukturu témat tak aby to tu bylo přehlednější.
Stačí se podívat na podobná fóra a nemusí se nic světoborného vymýšlet.


Nějak jsem tvůj příspěvek nepochopil ....

O co ti jde? Jde ti o obsah příspěvku? Nesouhlasíš? Máš jiný názor, nebo jinou zkušenost? To co jsem tu popisoval nikdo jiný dosud neřešil a ani nikdo jiný na tuto možnou závadu nepřišel. Mě motorka nejela skoro 2 roky a nikdo, ani ty, jsi mi tu neporadil. Pokud se ti to z nějakého důvodu nelíbí, tak je to tvůj problém. Já doufám, že ostatním k řešení tohoto problému MŮJ PŘÍSPĚVĚK A MÉ DOPORUČENÍ pomůže. Mě konečně teď totiž motorka jede jako nikdy a to při spotřebě 4,9 při plném zatížení ( 2 lidi + 3 plné kufry ).

Nebo je podle tebe příspěvek napsaný ve špatném vlákně? O jakou strukturu ti jde? Co je špatného na tomto tématu? To jako já bych se měl podívat na jiné fórum? Si děláš srandu? Si myslíš, že toto je jediné fórum, které jsem ve svém životě viděl, které navštěvuji, a které administruji? Co chceš světoborného vymýšlet? Chceš mě poučit o struktuře fóra?

Buď napiš o co ti jde konkrétně, nebo si nech podobné příspěvky, které jsou podle mě akorát tak plácáním prázdné slámy, třeba do jiných podobných fór, na které zřejmě odkazuješ ...

diskuze přesunuta sem: http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?p=18764#18764

Autor:  cafe-racer [ 11 Jún 2012, 10:28 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Karbec není zrovna jednoduché zařízení
a svádět to jednoduše vždy na "gumové mouchy" pokaždé nepomůže :!:
Ostatně se problém ztráty výkonu nějak rozplyznul do více vláken.
R.
Bylo by vhodné zjednodušit strukturu témat tak aby to tu bylo přehlednější.
Stačí se podívat na podobná fóra a nemusí se nic světoborného vymýšlet.

Brejku, ty si nevšimls důležité výzvy od Ouklenda :
....tak se k tomu odborníci když tak vyjádřete.

Ouklend: pro tentokrát bych mu to odpustil, příště si určitě dá pozor a nebude psát kam nemá.
Jinak díky za tip. Našel bys třeba v katalogu ND na obrázku která gumička to byla ?

Autor:  Ouklend [ 11 Jún 2012, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

Martine tak to asi těžko. Já jsem rád a doufám, že jsem to vůbec dobře pochopil a dobře popsal, tak jak mi to mechanik říkal. Jak, kde a proč je pro mě už moc složitá záležitost :-).
Zdá se mi, že takto důkladně a detailně v karbci asi ještě nikdo z nás ani nebyl ... :-) :?: :?: :?: .

Autor:  stonemen [ 24 Jún 2012, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
Martine tak to asi těžko. Já jsem rád a doufám, že jsem to vůbec dobře pochopil a dobře popsal, tak jak mi to mechanik říkal. Jak, kde a proč je pro mě už moc složitá záležitost :-).
Zdá se mi, že takto důkladně a detailně v karbci asi ještě nikdo z nás ani nebyl ... :-) :?: :?: :?: .

Zkus to od mechanika zjistit, pokud by jsi s ním mluvil, docela by mě to zajímalo...

Autor:  ferro [ 24 Jún 2012, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

Ouklende, pripájem sa k Stonemenovi. Skús zistiť tu gumičku... Dnes mi začal bulda blbnuť=strata výkonu nad 3.5 tis pod zaťažou... Je ročník 2005. Pred týždňom bol v servise. Karburátory boli odkalené a vyčistené sprejom...
Mam dotaz, pri odkalení sa dostanu von prípadne muško-gumičky? Nič nevyšlo, benzin bol číry bez nečistôt. Sprej vyčisti prípadne nečistoty v dýzach? Alebo treba kabrce rozobrať a dôkladne vyčistiť? Na to si asi netrufnem, zatiaľ.

Stránka 4 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/