Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

přední brzdové destičky
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=290
Stránka 2 z 4

Autor:  Leoš [ 09 Nov 2009, 07:20 ]
Predmet príspevku: 

To jsem četl. Chtěl jsem znát názor i jinejch a nebo doporučení. Lepší je víc názorů než jeden. Né že bych Break13 nevěřil.

Leoš

Autor:  break13 [ 09 Nov 2009, 08:02 ]
Predmet príspevku: 

Je to myšlený jednduše tak, že tyto dvě firmy jsou specializovaný především na brzdy a osazují se jimi stroje v nejvyšších kategoriích.
Je to automaticky nejlepší reklama a nemusí mě v každém motoobchodě přesvědčovat prodavač, že ty jejich jsou lepší než ty od vedle.
Ostatně i Bulldog má hlavní brzdovej válec vzadu Brembo, čehož jsem si všiml až při výměně kapaliny :shock: .
Na auto jsem si kupoval destičky a kotouče od Bendixu a subjektivně to brzdilo tak minimálně o 100% účinněji oproti továrním!
R.

Autor:  stonemen [ 09 Nov 2009, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

Řeším to samé, měl jsem nabídku Gold Frenů u Bikers crown, taky tápu... :wink:

Autor:  helmi [ 10 Nov 2009, 01:39 ]
Predmet príspevku: 

Takže Cromax a Bendix, sú firmy predávajúce doštičky Brembo?

Autor:  break13 [ 10 Nov 2009, 09:11 ]
Predmet príspevku: 

helmi píše:
Takže Cromax a Bendix, sú firmy predávajúce doštičky Brembo?


c/ je správně :lol: - firma Cromax (nedaleko Znojma) prodává destičky Brembo- BRM 07YA23SA a Bendix-MF134
(tyto firmy vyrábějí komponenty brzd) je to přední osazení na R1, což je naše přední brzda.
Je potřeba dvě balení.
R.

Autor:  Mirek1 [ 13 Nov 2009, 18:28 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Řeším to samé, měl jsem nabídku Gold Frenů u Bikers crown, taky tápu... :wink:

Gold Freny mám a nestěžuju si.Když koupíš AD tak opravdu kotouče nežerou,jak se někde psalo :wink:

Autor:  Pjotr [ 22 Okt 2010, 08:33 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Gold Freny mám a nestěžuju si.Když koupíš AD tak opravdu kotouče nežerou,jak se někde psalo :wink:


Koukal jsem do katalogu Goldfrenu a AD se hodí pro menší motorky. Pro nás asi S3.

http://www.goldfren.cz/aplikacni-diagram-moto.htm

Autor:  svela [ 22 Okt 2010, 19:29 ]
Predmet príspevku: 

Ja som mal po 15000km predné originály zodraté akosi blbo do šikma, tak som ich vymenil. Dal som Goldfren S3. Kontroloval som aj valčeky chodili pekne ľahko. Vzadu sú platničky menené predošlým majiteľom a asi neskoro, lebo kotúč dostal na frak. V nedeľu mám byť pekne teplo, tak pokiaľ by som mal chuť ešte vymením kvapalinu. Vzadu, keď som raz tak 2 mesiace dozadu, len tak dal dole kufor a kryty a dostal som sa k nádržke, zistil som že je čistá! Teda bez kvapaliny. Síce to brzdilo...ale ktovie. Hľadal som únik a nenašiel som nič. Je to tam dosť nevhodne umiestnené. Je to vec, čo by človek mal mať na očiach prvé, no ale...kvapalinu som dolial a teraz ju vymením. No a hneď to pôjdem odskúšať, či je dobrá :lol:

Autor:  Jirka78 [ 12 Máj 2011, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

chci se zeptat jestli máte mezi destičkama a pístkama takový pružný plech (nemyslím ten z boku u tyček, ale přímo jako že při brzdění pístek tlačí na ten plech a pak na destičku) viděl jsem to na nějakým videu a já to tam nemám, ani to není v katalogu.
PS dokážu si představit, že by to mohlo odtlačovat pístky při odbrzdění.
mám vyměněný kotouč a zdá se mi žo to pořád lehce brzdí a nechci ho zničit.
somozřejmě že jsem pístky rozhýbal, jdou zatlačit prstem

tady je ten plech přímo součástí destičky
http://www.youtube.com/watch?v=50bu-t5bAMY

Autor:  miki [ 13 Máj 2011, 07:04 ]
Predmet príspevku: 

Já myslím že ten plech je jenom ten akustický hlásič opotřebení a že ho tam nepotřebuješ,proto ani u těch náhradních desek nebývá :wink: na vracení destičky by neměl mít vliv jelikož není uložen pružně :wink: Já ho tam dávám zpátky...... :roll: Že by měl funkci proti přenosu tepla?To ale při mém způsobu jízdy nemusí fungovat :D

Autor:  stonemen [ 14 Máj 2011, 18:18 ]
Predmet príspevku: 

Jirka78 píše:
chci se zeptat jestli máte mezi destičkama a pístkama takový pružný plech (nemyslím ten z boku u tyček, ale přímo jako že při brzdění pístek tlačí na ten plech a pak na destičku) viděl jsem to na nějakým videu a já to tam nemám, ani to není v katalogu.
PS dokážu si představit, že by to mohlo odtlačovat pístky při odbrzdění.
mám vyměněný kotouč a zdá se mi žo to pořád lehce brzdí a nechci ho zničit.
somozřejmě že jsem pístky rozhýbal, jdou zatlačit prstem

tady je ten plech přímo součástí destičky
http://www.youtube.com/watch?v=50bu-t5bAMY


Destičky měněný teď nemám, ale taky mi to lehce tře o brzdový kotouč... tak by to asi mělo být ok.

Autor:  Jirka78 [ 16 Máj 2011, 19:47 ]
Predmet príspevku: 

já to srovnával po tom co jsem jel kus bez brzdění proti bráchově moto a ten měl kotouče studenější než já na BT. Prst jsem tam ale v pohodě udržel jen byly trochu teplejší.

Autor:  Kordy [ 18 Máj 2011, 07:44 ]
Predmet príspevku: 

Prst na kotouči??Tam udržím i jazyk, ale moc to nedělám Šárka potom žárlí:).

Autor:  break13 [ 21 Jún 2011, 23:17 ]
Predmet príspevku: 

miki píše:
Já myslím že ten plech je jenom ten akustický hlásič opotřebení a že ho tam nepotřebuješ,proto ani u těch náhradních desek nebývá :wink: na vracení destičky by neměl mít vliv jelikož není uložen pružně :wink: Já ho tam dávám zpátky...... :roll: Že by měl funkci proti přenosu tepla?To ale při mém způsobu jízdy nemusí fungovat :D

Bohužel jsem nenašel nějaký fabrický popis těch planžet nasazených na destičkách, ale 100% to není hlásič opotřebení, tepelná izolace to taky není,
ale s největší pravděpodobností je to element na udržování potřebné vůle při odbrždění, aby se zmenšilo tření a teplota brzd při jízdě.
Tak se to projevilo při experimentování,
automobilový brzdy to mají taky, ale jiným způsobem provedený.
R.

Autor:  peperba [ 22 Jún 2011, 09:55 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Bohužel jsem nenašel nějaký fabrický popis těch planžet nasazených na destičkách, ale 100% to není hlásič opotřebení, tepelná izolace to taky není,
ale s největší pravděpodobností je to element na udržování potřebné vůle při odbrždění, aby se zmenšilo tření a teplota brzd při jízdě.
Tak se to projevilo při experimentování,
automobilový brzdy to mají taky, ale jiným způsobem provedený.
R.


no ja som ich menil minulý rok a tiež som kukal ako bager na tvrdu hlinu že načo sú tam tie pliešky....nedal som ich tam a hned pri prvej jazde som zistil že maju svoje opodstatnenie...eliminujú vibrácie pri brzdení t j. bez plieškov mi pri dobrzdovaní pískali ako sviňa...vratil som ich naspat a je to ok

Stránka 2 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/