Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

problém s motorom
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=399
Stránka 2 z 2

Autor:  NaaR [ 02 Feb 2010, 17:17 ]
Predmet príspevku: 

ani hustej olej nepomuze vyzkouseno :) jediny co pomuze je stelovat na stred tolerance :)

Autor:  Felix [ 02 Feb 2010, 19:13 ]
Predmet príspevku: 

Já bych se u tohoto motoru jemného cvakání (při zkontrolovaném a seřízeném motoru) vůbec nebál. Vždyť i Yamahy XJ mají zvuk jak šicí stroj a jaké to jsou držáky. (A nový model , doufám, taky.)
Vzducháče jsou většinou víc slyšet, to je známá věc. Takže klídek. 8)

Autor:  BigR [ 02 Mar 2010, 13:04 ]
Predmet príspevku: 

Tak dnes jsem take ozivil to bulldoci srdicko a take slysim celkem znatelne cvakani v motoru :( Hned po koupi se mi zda ze to nedelalo,ale taky to je mozna tim ze sem nechal delat ventily a karburatory a taky zkontrolovat rozvodaky a napinaky.Takze snad si to sednePri jizde to jde nejvice slyset pri brzdeni motorem,v tahu ani tak moc ne.Ale na volnobeh je to koncert.Zda se mi ze to vychazi vice z prave strany predniho valce.Kazdopadne zkusim vymenit olej,mam tam 10w40,takze snad to trrosku stichne.Je to pro me šok,u vodniku sem tohle nikdy nezazil a na to ze to ma na budiku 15tis km tak z toho lezou zvuky jak kdyby to melo nalitane 100tis

Autor:  lacikeBT [ 02 Mar 2010, 14:02 ]
Predmet príspevku: 

podla mna nemusis sa bat. cvakanie v motore mam aj ja a hlavne vtedy ked je motor dobre zahriaty. v lete som bullika zobral do Yamahy a mechanik (ktory sam vlasni BTcko) mi povedal ze to je uplne v poriadku....ze to cvakanie ma udajne kazdy Dragstar

Autor:  GumaJ [ 02 Mar 2010, 17:13 ]
Predmet príspevku: 

Po ohřátí oleje mi taktéž motor cvaká,tecnik mi říkal,že je to normální... bylo to po výměně oleje a seřízení vůlí ventilů. :army:

Autor:  NaaR [ 02 Mar 2010, 17:17 ]
Predmet príspevku: 

ono taky zalezi na tom jak kdo ventily nastavi kdyz da horni hranici tak to cvaka jak sici stroj. kdyz je da na stred tak je to v pohode celkem.

Autor:  durinkos [ 03 Mar 2010, 07:07 ]
Predmet príspevku: 

po dobrom lejaku alebo pri vystriekani moto na vapke(len jemny oplach z dialky) my akosi hapruje motor. pri pridani ho dusi, striela do vyfuku a nevytoci ho viac jak nad 3000ot. neviete kde moze byt chyba. kam mi moze zatekat? niake citlive kablovanie ci kontakty? za rady dakujem.

Autor:  Pjotr [ 03 Mar 2010, 07:25 ]
Predmet príspevku: 

Při dešti se mi to ještě nestalo, ale po mytí jo. Poprvé mě to dost vyděsilo. Teď nechám motorku vždy řádně vyschnout.

Autor:  durinkos [ 03 Mar 2010, 07:50 ]
Predmet príspevku: 

to som rad ze to nerobi len mne. :D zaujimala by ma najpravdepodobnejsia pricina. ci to nemoze zatiect niekde ku svieckam...

Autor:  Peter BT [ 03 Mar 2010, 08:11 ]
Predmet príspevku: 

mám to tiež, nikdy pri daždi, ale často pri umývaní - vapku zriedka používam, ale robí aj pri hadici. naštartuje, ale keď pridám plyn tak zdochýňa, ako by sa dusil. nedośiel som na nič - nechám ho hodinku odstáť a potom ide.
Nemám šajnu, čo to je, je to tak :?

Autor:  break13 [ 03 Mar 2010, 10:13 ]
Predmet príspevku: 

Já bych to viděl na 99% v zapalování,
na izolátorech svíček, fajfkách, kabelech a zapalovacích cívkách je povlak prachu a když se to víc namočí třeba při mytí, tak to udělá svody a jiskry skáčou tam kde nemaj.
Vždycky pomůže tyto díly jednou za čas vymontovat a vysokonapěťové části vyčistit důkladně benzínem a vždy to pomůže :wink: .
R.

Autor:  durinkos [ 04 Mar 2010, 08:20 ]
Predmet príspevku: 

kupil som moto a mala najazdenych 4500km. mala mozno 5300km a spravilo mi to pri riadnom lejaku. to si mam tie kontakty cistit kazdych 2000km?

Autor:  break13 [ 04 Mar 2010, 10:53 ]
Predmet príspevku: 

Já myslím, že jednou za sezónu by to mělo stačit, nejde ale o kontakty, ale o plochy.

Tlakovou vodou mýt mašinu se moc nedoporučuje, ale taky to občas udělám ,
ale meju Bulíka ještě teplého aby se voda z nepřístupných míst odpařila a vždycky motor jel jak hodinky.
Pokud to ovšem někde už skákalo víc a dýl , tak se tam mohl udělat karbonový můstek a musel by se ten díl vyměnit, ale to už je extrém a vyjímka.
Jinak je vhodné použít kvalitní a spolehlivé svíčky a nemusí být ani moc drahé.
Jsem patriot a používám výhradně BRISK do všech domácích spalovacích vozidel, jak jsem už psal jinde,
a nemám nejmenší problémy a za svíčku nedám víc jak 60CZK :wink2: hlavně pozor na Champion , to jsou největší s....y.
R.

Autor:  marek2001 [ 02 Aug 2014, 11:56 ]
Predmet príspevku: 

Caute,

myslim, ze dnes som vyriesil zahadu, preco bulda po facelifte ma problemy s chodom motora po umyti.

Normalne som masinu umyl, ziadna wapka, nechal chvilu uschnut. Potom som ju nastartoval, vsetko bolo OK, motorka stala na bocnom stojane. Ked sa chvilu zahriala, sadom som na nu, ze sa preveziem a zrazu motor zdochol a nechcel nastartovat. Uz som tusil, ze bude nejaky problem s tou vodou.
Nechal som ju chvilu postat, nastartoval znovu, horsie chytila, aj mala taky nepravidelny chod, ale na sytici sa drzala. Narovnal som ju do rovnovaznej polohy z bocneho stojana a opat zdochla.

To ma uz napadlo, ze niekde musi stat voda a nasava ju do sania. Ako prve ma napadla nasa odvetracia hadica sania, ktoru pozname aj z problemov s mrtvymi muchami a zapchatym karbikom. Vybral som baterku a neveril som vlastnym ociam, v priestore v tom boxe, kde je benzin filter bolo asi deci vody! Ked sa motorka narovnala, tak koniec hadice sa namocil do vody a tak ju nasavalo.

Pricina problemu bola vsak inde. Tento plastovy boxik ma na lavej strane dieru s prepadovou hadicou. Ja som ju mal komplet zapchatu bordelom, takze ta voda nevedela odtiect.

Takze ked budete mat niekedy tento problem, skontrolujte si toto miesto. Ja som si este preventivne tu odvetraciu hadicku umietnil tak, aby nebola na dne toho boxu.

Autor:  Pjotr [ 12 Aug 2014, 06:20 ]
Predmet príspevku: 

marek2001 píše:
Caute,

myslim, ze dnes som vyriesil zahadu, preco bulda po facelifte ma problemy s chodom motora po umyti.

Normalne som masinu umyl, ziadna wapka, nechal chvilu uschnut. Potom som ju nastartoval, vsetko bolo OK, motorka stala na bocnom stojane. Ked sa chvilu zahriala, sadom som na nu, ze sa preveziem a zrazu motor zdochol a nechcel nastartovat. Uz som tusil, ze bude nejaky problem s tou vodou.
Nechal som ju chvilu postat, nastartoval znovu, horsie chytila, aj mala taky nepravidelny chod, ale na sytici sa drzala. Narovnal som ju do rovnovaznej polohy z bocneho stojana a opat zdochla.

To ma uz napadlo, ze niekde musi stat voda a nasava ju do sania. Ako prve ma napadla nasa odvetracia hadica sania, ktoru pozname aj z problemov s mrtvymi muchami a zapchatym karbikom. Vybral som baterku a neveril som vlastnym ociam, v priestore v tom boxe, kde je benzin filter bolo asi deci vody! Ked sa motorka narovnala, tak koniec hadice sa namocil do vody a tak ju nasavalo.

Pricina problemu bola vsak inde. Tento plastovy boxik ma na lavej strane dieru s prepadovou hadicou. Ja som ju mal komplet zapchatu bordelom, takze ta voda nevedela odtiect.

Takze ked budete mat niekedy tento problem, skontrolujte si toto miesto. Ja som si este preventivne tu odvetraciu hadicku umietnil tak, aby nebola na dne toho boxu.


Marku díky za tip. Kápl jsi na to. V neděli jsem umyl motorku a potřeboval jsem odjet. Stejný problém jako vždy, když ji nenechám do druhého dne: na stojanu běží, při narovnání nejde do otáček. Tak jsem taky vyndal baterku a v kastlíku tak 2cm vody.
Poprvé mi to dělala už první, nebo druhý rok, takže se ucpe relativně brzo. Bude to chtít profouknout pokaždé, když jde baterka ven.
Problém s motorem po mytí budou mít zase jen pofaceliftové verze. Ale vzhledem k elektronice bych to doporučoval všem.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/