Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 09:26


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Rozvody  |  Napísal: 28 Sep 2009, 20:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Dostali jsme se s OZZYm k důležité otázce: je pro BT předepsaný interval výměny rozvodového řetězu? Táta to na Viragu nikdy nedělal a z domu šlo s víc než 100k km, v malé příručce to napsané není a v dílenském manuálu je to odvislé od stavu, jestli jsem se nepřehlédl.

Víte někdo víc? Nerad bych si pořídil laďáky a pak zjistil, že mě čeká další investice do motoru.... :?:



Reklama


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Sep 2009, 05:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
kdyz nemlati tak bych to neresil jinak retez jako takovej bude temer vecnej takze 100K hranice bych se vuebc nebal aspon z tohohle duvodu teda :)

_________________
R.I.P.Rest In Pain


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Sep 2009, 10:28

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
V Žigulu se musel řetěz měnit až když se opravdu vytahal,což bylo tak přes 200 kkm, teď mám Chryslera kde je motor BMW taky s rozvodovým řetězem
a tam o tom vůbec nepíšou, takže na celou životnost.
Motor v Bulíkovi je postavenej festovně, takže bych jednou za rok/10kkm zkontroloval napínače a nestaral bych se .
R.


Kaccer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Aug 2010, 10:17

Registrovaný: 30 Aug 2010, 10:13
Príspevky: 1
Bydlisko: Praha

Offline
Ahoj,

je to stejné jako u Viraga, občas se kontrolujou napínáky řetězů. Pokud se to dostane na konec, pak je čas to měnit. Měl jsem Virago s 50tis km a napínáky byli někde v půlce dráhy.

_________________
Kaccer - BT1100 - 06


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Aug 2010, 13:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
To jsou automaticky dopínáky?


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 31 Aug 2010, 22:40

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
To jsou automaticky dopínáky?

Jo, pružiny to stále drží v erekci !
R.


padybiker
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Máj 2013, 10:19
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Mar 2013, 14:06
Príspevky: 20
Bydlisko: Stupava,Slovensko

Offline
break13 píše:
V Žigulu se musel řetěz měnit až když se opravdu vytahal,což bylo tak přes 200 kkm, teď mám Chryslera kde je motor BMW taky s rozvodovým řetězem
a tam o tom vůbec nepíšou, takže na celou životnost.
Motor v Bulíkovi je postavenej festovně, takže bych jednou za rok/10kkm zkontroloval napínače a nestaral bych se .
R.


Kde sa dá skontrolovať napnutie reťaze a funkčnosť šponovákov?V manuáli nič také nevidím.Dík


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 19 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.