Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 13:28


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Jan 2014, 02:07

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Najdi její druhý konec a uvidíš :lol:
Pokud ti tam vadí a nevíš k čemu slouží ,
tak jí prostě demontuj, takhle to chodí tady na fóru.......
Sice si přivodíš nečekané problémy,
ale aspoň bude o čem psát a máš se celou sezónu čím zabývat.
:thumbup2:
R.



Reklama


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Jan 2014, 15:27
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Muffin_man píše:
pod vzduchovou pumpou byla hadička, co nikam nevede, neví někdo na co to tam je? Jsem si říkal, jestli jsem ji omylem odněkud nevyškubnul, ale vypadá to, že ne :oops:

Mám za to že je to přepad z hrdla nádrže - když přeleješ benzín, mělo by to tudy téct ven.
Určitě jsem ji tam nechával, ať už je to cokoliv.


Muffin_man
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Jan 2014, 22:06

Registrovaný: 17 Feb 2013, 13:42
Príspevky: 21

Offline
On druhej konec vede kamsi pod airbox, navíc už byl večer, tak jsem to nechal být a nerýpal do toho. O víkendu to vyjistím. Jinak přepad z nádrže mam vyvedenej kamsi nalevo u stojánku...leda by tam byly 2? Hmm, no mrknu na to.

Break - já jsem ani tak neměl v úmyslu se jí zbavovat, jako spíš zjistit k čemu tam je (popř. jesli jsem ji omylem buď já, nebo nějakej předchozí kutil přede mnou od někuď omylem nevyrval). Čímžto děkuji za informativní vysvětlení 8)

Btw. rýpnutí do montování se v AIS beru, jezdí to i s nim a dobře - resp. tak - rupla mi u toho zteřelá hadička, načež mašina škytala a nechtěla startovat, tak jsem prasklou část odříznul, nastavil, a ruplo to o kus vedle. Takže jsem ten bazmek radši odmontoval celej a je to.

Cafe-racer - no jestli ji tam máš taky tak, tak to su klidný, to tak asi má být :)


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Jan 2014, 14:00

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Přepad z nádrže určitě vede pod motor !
Nejsem si už přesně jistej,
ale buď to bude vyrovnání atmosférického tlaku do plovákových komor,
mimochodem některým tam tvrdošíjně lezou mouchy a ucpávaj trysky :roll:
(Už jsem demontoval 3 hodně lítaný karburátory a ani v jednom moucha nebyla ????)
nebo ta hadička bude odkap z airboxu,
ale spíš to bude a/.

To rýpnutí patřilo do tohoto tématu proto,
že někteří se snaží tvrdošíjně demontovat AIS s vidinou většího výkonu nebo co,
ale bohužel vůbec neví k čemu to je a hlavně jak to vlastně funguje .
Nikdo to taky objektivně nezměřil, ale placebo efekt se šíří/funguje dokonale .....
R.


Ondrej
Poslať  Predmet príspevku: Re: Návod na odstranění systému AIS  |  Napísal: 02 Feb 2015, 00:02
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Dec 2014, 18:50
Príspevky: 12
Bydlisko: Brno

Offline
Chtěl bych se zeptat jaké zátky jste použili k těm "parohům" u výfuků. V manuálu co je tu k vidění je pouze napsáno "zátka o průměru 10" ?

Díky!


Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Re: Návod na odstranění systému AIS  |  Napísal: 02 Feb 2015, 08:43

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
Ondrej píše:
Chtěl bych se zeptat jaké zátky jste použili k těm "parohům" u výfuků. V manuálu co je tu k vidění je pouze napsáno "zátka o průměru 10" ?

Díky!


Už to tu bylo vícekrát napsáno ... zajdi do topenářských potřeb (Kovomatu) a kup ucpávku (dva ks) do měděných trubek průměr 10 mm :D


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku: Re:  |  Napísal: 05 Feb 2015, 18:34
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
....
mimochodem některým tam tvrdošíjně lezou mouchy a ucpávaj trysky :roll:
(Už jsem demontoval 3 hodně lítaný karburátory a ani v jednom moucha nebyla ????)
....
R.


zase nějaké tvé nepodložené zpochybnění ostatních názorů ...
mouchy lezou do hadice, která je pod sedlem, resp. pod baterkou ... ne do téhle, která je na fotce - to jsi opět trochu mimo ... a že ty jsi na ně nenarazil neznamená, že tomu tak není a můžeš si psát otazníků kolik chceš ...
mě kvůli tomu přestal jet bulík 2x, poprvé 1100 km od bydliště v Rumunském Banátu, kde na servis nenatrefíš ani náhodou, protože se tam jezdí stále koňmo ... Bulíka jsme s Mikim rozdělali doslova na koleně, vyfoukali muchy a já jsem díky tomu mohl dojet domů ... už jsem to tu popisoval a dával jsem sem i fotky ... tuto zkušenost mají i někteří další kluci ... když mě to vypeklo po 2. a v karbcu byly zase muchy, dal jsem přes hadici, kterou jsem popsal punčochu a byl další 2 roky klid ...
... tobě je ale marné něco vysvětlovat, nebo s tebou o něčem diskutovat ... máš svoji hlavu, tak měj ... jen mě stále překvapuje jak dokážeš tvrdošíjně ostatní přesvědčovat o své pravdě, ikdyž zrovna v tomto případě jsou fakta jasně zdokumentovaná ... :-D
... tohle je má osobní zkušenost, kterou mi nikdo nevezme a ty už vůbec ne a můžeš si rýpat jak chceš ... a navíc, dával jsem to sem na fórum jako návod a pomoc ostatním klukům, kdyby se dostali do podobného problému ... ty jsi sem za celé roky nedal žádný konstruktivní příspěvek, který by ostatním pomohl, jen tu povýšenecky zpochybňuješ, co můžeš ...


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Re: Návod na odstranění systému AIS  |  Napísal: 05 Feb 2015, 20:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ouklende, škoda slov... Jen mě mrzí že "to" nejde vypnout, aby nezasíral fórum kydama.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Navel
Poslať  Predmet príspevku: Re: Návod na odstranění systému AIS  |  Napísal: 21 Nov 2020, 20:00

Registrovaný: 06 Nov 2020, 17:43
Príspevky: 7

Offline
Zdarec, dal jsem se do odstranění AIS systému (již jsem ho v minulosti úspěšně amputoval z Drastaru 650 i DragStaru 1100). Hlavním důvodem bylo opticky očistit motorovej prostor a eliminovat případnou závadu na tomto nadbytečným systému. Našel jsem si videjko https://www.youtube.com/watch?v=ds86O_0nM0g , kde maník ucpává vstupy k výfukům nábojnicema. Celkem elegantní způsob. Nevíte někdo, co je to za hilzny (z jaký zbraně?), jestli je to v našich končinách běžnej sortiment střeliva? Ve videu je to vidět v 8:10 minutě. Díky Jarda


Navel
Poslať  Predmet príspevku: Re: Návod na odstranění systému AIS  |  Napísal: 21 Nov 2020, 23:23

Registrovaný: 06 Nov 2020, 17:43
Príspevky: 7

Offline
Nezvládám anglinu, ale zdá se, že by to mohla být tahle hilznička: https://www.zbrane.cz/strelivo/raze/45-acp , tedy ráže 45. Dle výkresu je lehce kónická, a tak pokud přesně pasuje na vzniklý otvor, měla by se dát pěkně zatlouct, jak je ve videu patrné. Tímto řešením by se odstranil problém s nevzhlednými "parůžky".


Prílohy:
126426953_499395484281023_6326002420167169890_n.jpg
126426953_499395484281023_6326002420167169890_n.jpg [ 342.14 KiB | Zobrazené 7020 krát ]
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Google Adsense [Bot] a 5 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.