Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 20 Apr 2024, 00:35


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Okt 2011, 19:14
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Stručně řečeno, A.I.S. je zbytečnej.... :wink: :D

_________________
A.C.A.B.



Reklama


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Okt 2011, 21:34
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
break13 píše:
Za trest si jako svazácký úkol zadávám na jaro (letos už se mi tam opravdu nechce )
za vlastní prostředky a za přítomnosti státního notáře, na motorové brzdě ověřit opravdový vliv AIS na provozní vlastnosti motoru.
HOWGH
:sleep:
R.

Cením si tvojí snahy, ale míříš vedle. Na brzdě to nemáš šanci poznat - a pokud jo, bude to (nejen) pro mě velký překvapení. Ten rozdíl bych normálně čekal tak nicotnej, že s ohledem na přesnost měření bys to musel sjet tak 10x před a 10x po, aby se dalo vůbec něco vyvodit.

Znovu říkám, že AIS a jeho odstranění se projevuje jinde než na momentové křivce...


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Okt 2011, 21:46

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Já to vím café-racere samozřejmě taky , že AIS nemá absolutně žádný vliv na výkon motoru,
ale někteří nevěřící Tomáši stále nevěří
a hledají tam nějakou zradu ( a prostor pro tuning) :?:
a tu jedinou negativní vlastnost AIS ....... jsem tu popsal
a tu ostatně jeden z nás v jiném vlákně celkem detailně popisuje,
ale v jiném vlákně neguje :confused1:
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Okt 2011, 21:48

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
stonemen píše:
Stručně řečeno, A.I.S. je zbytečnej.... :wink: :D

Z globálního pohledu jo !
R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Okt 2011, 22:01
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
tohle vlákno je asi nekonečný :)
Cafe racer: nějak jsem nepobral, prvně píšeš, že je vliv na výkon je vždy negativní a teď, že to na momentové křivce nebude vidět.
souhlas nebude, protože to bude 0.5 Nm (a to se ztratí vlivem chyby měření)
ale graf je graf (pokud je ze stejné mašiny hned po sobě) a pokud to Break myslí vážně, tak jeho měření budu věřit, protože Break to nechá projet, tak jak by se mělo, tedy nebude ladit 2 věci naráz. Takže já se velmi rád podívám na výsledek a možná nás všechny překvapí :shock:
a všichni AIS pak s radostí vymontujeme. Už se těším na graf.
PS:
Pokud Breakovy výsledky někdo nebude brát jako fakt, tak ať to ještě někdo ověří jinde.

klidně přispěji nějakou částkou třeba 50Kč, pokud nás bude víc, tak proč neprověřit


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Okt 2011, 20:07
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ano, Jirko, potvrzuju: vždy negativní. Natolik, aby to bylo vidět na grafu? To dost těžko. AIS u Bulldoga nemá žádný přímý vliv na spalovací proces, a může se tak jenom pramálo odrazit na průběhu křivky. Logicky vzato, jak už správně poznamenal Mirec, AIS není perpetuum mobile a energie nezbytná k jeho chodu se někde vzít musí. Takový vliv měřit na běžném dynamometru je ale naprosto mimo realitu.

AIS má ale přímý vliv na to, jak se motor chová, což se na běžné motorové brzdě nezkouší - tam se otočí heftem naplno a motor se nechá vyběhnout na maximální výkon. To by se musela měřit prodleva mezi otočením rukojeti a reakcí motoru, případně teplota motoru/oleje, takže bez ohledu na to jak to místní dvorní svazarmista myslí nebo nemyslí vážně, jsou to vyhozené peníze a pokud se na grafu objeví znatelný rozdíl, jde spíš na vrub nepřesnosti měření než po AIS.

Teď už doufám nemáš nejasnosti; v měření na brzdě ale postrádám smysl, nebo se z toho stejně nedají vyvodit závěry. Leda že by na brzdě za ty peníze dali místo měření Breakovi u kafe teoretickou průpravu - to pak vidím jako velikou přidanou hodnotu a na prkno dávám 200,- Kč :lol:

Bohužel častý jev na fórech je, že se lidi málo ptají a hodně usuzují, odvozují a nakonec plodí závěry které bohužel odpovídají jejich představám víc než původnímu znění příspěvků, ze kterých dotyčný vychází.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Okt 2011, 20:56

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirko78 :
máš smůlu, že přemýšlíš podobně jako já a oprášil si znalosti fyziky ze základní školy a z techniky v autoškole :-(
Odpůrci a kritici AIS se teď najednou obávají, že jejich teoretické (a navíc ničím nepodložené) chiméry o negativním vlivu AIS na výkon
by byly objektivním měřením naprosto vyvráceny.
:unsure:
Nejsem škodolibej , ale najust to na jaře absolvuju a pak mě může každej teoretik.........
R.
Pro mě je zásadní,
že můj Bulík i další s AIS jezdí dobře no a taky SV se stejným systémem jezdí jak drak :thumbup2:


Kordy
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Okt 2011, 06:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00
Príspevky: 289
Bydlisko: Humpolec

Offline
Tak jsem si taky oprášil znalosti z techniky v autoškole, ale učili nás jenom škodu 120 l. Ona má tky AIS?? (no proto to tak pěkně jelo:).


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Okt 2011, 20:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
Jirko78 :
máš smůlu, že přemýšlíš podobně jako já a oprášil si znalosti fyziky ze základní školy a z techniky v autoškole :-(
Odpůrci a kritici AIS se teď najednou obávají, že jejich teoretické (a navíc ničím nepodložené) chiméry o negativním vlivu AIS na výkon
by byly objektivním měřením naprosto vyvráceny.
:unsure:
Nejsem škodolibej , ale najust to na jaře absolvuju a pak mě může každej teoretik.........
R.
Pro mě je zásadní,
že můj Bulík i další s AIS jezdí dobře no a taky SV se stejným systémem jezdí jak drak :thumbup2:


Já se neobávám, že změřením nic neprokážeš :D jsou to tvoje prachy,tak si měř co chceš, hlavně je zkontroluj aby ti to změřily dobře, víš jak jsou chlapy v servisech nešikovní.... :lol:
A jen tak pro zajímavost A.I.S je první věc kterou na kroskách dávají borci pryč, asi jako my podlehli chiméře o negativním vlivu... :wink:

_________________
A.C.A.B.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Okt 2011, 21:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Breaku: najdi příspěvek, ve kterém konkrétně já - coby zakladatel tématu - popisuju příznivý vliv odstranění AIS na výkonovou křivku. Buď tak laskav, v opačném případě své příspěvky lépe adresuj.

Celá diskuze začala tím, že jsi označil můj překlad jako chybný - a sám jsi vzápětí dodal, že původnímu textu nerozumíš z důvodu neznalosti jazyka. To nepovažuju za férové jednání, mimo jiné i proto že mě technická francouzština docela úspěšně živí.

Takže nakonec už vůbec nerozumím, co chceš dalším přispíváním, potažmo měřením na brzdě dokázat - myslím že ať bude výsledek jakýkoliv, na faktech to nic nemění. K tématu už bylo vše řečeno, technika popsána.
Pokud si někdo stále myslí, že samotným odstraněním AIS se mu zvedne výkon, myslí si to špatně. Pokud si někdo myslí, že přítomnost AIS nemá na chod motoru vliv a odstraněním se nic nezlepší, myslí si to taky špatně.


remote
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Okt 2011, 19:55
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 399
Bydlisko: Semily

Offline
Dovolím si vstoupit do diskuze. Provedl jsem "odstranění " AIS podle obrázků z franc. fóra ( jen prohození hadic+ zašpuntování).
Navíc jsem si přečetl všechny příspěvky na K1400 a musím souhlasit pouze z mimopražskejma. Jo a výsledky : motor střelil do vejfuku jen asi 2x za sezónu, spotřeba stejná, celkově se mi zdá klidnější projev motoru ( placebo efekt ?!? ). Můj názor : je to tam napr*d. 8) R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Okt 2011, 17:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
tak s tím překladem souhlasím
tj nic o vlivu na výkon se tam nepíše.
akorát nevím jestli odstranění má vliv na synchronizaci kerbeců

to sřílení do výfuku to určitě ovlivňuje, do výfuku se naprská nespálená/bohatší směs a čerstvý kyslík z airboxu podporuje její zapálení

Cafe racer, Break od začátko psal, že to na výkon nemá vliv a souhlasil s tebou a chtěl to prokázat na brzdě pro ty kterým se zdálo, že to "lépe" jede. Ono to asi jede stejně, jen zvukově se to projevuje klidněji.

no třeba příští rok si namontuju termočlánek k vejfuku a můžu porovnat teploty někde na konci svodu s AIS a bez po stejně ujeté trase. Kolik může ten rozdíl být 10st C?

PS: navíc mne Break správně opravil že koncovky AIS ve výfukových kolenech pracují na principu injektoru


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Okt 2011, 19:38
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
nebudem sa hádať, či AIS škodí alebo nie, či ovplyvňuje výkon alebo nie.

Žiaľ, jazdiť som s ním šiel až po ukončení prác, ináč pred aj po jednotlivých krokoch šla motorka na brzdu - viď krivky na inom mieste tu na fóre

Takže teraz len moja skúsenosť. Motorka pôvodne v origo stave, potom KN + Dino + odpojenie AIS + nastavenie podľa lambda sondy - výsledok - motor s lepším chodom, bez prepadu výkonu, lepší záťah zdola, lepší zvuk, rovnaká, ak nie nižšia spotreba.


DUSAN
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Nov 2011, 22:10

Registrovaný: 01 Jan 2009, 12:03
Príspevky: 133
Bydlisko: LEDEČ NAD SÁZAVOU

Offline
:shock: tak to vypadá,že mne ta "Francouzská" foto ukecala a přesvědčila,že odstranění systému AIS není takový problém+to pěkné videjko na Dragstáru :lol: tak to asi taky proklemuju ty hadičky :lol: a narvu tam šroubek ala sklepní přihrádka č .5 :wink: asi to bude fungovat,ale nechci rozvířit ještě více toto téma.Popadnul mne zimní tuning amok a možná tam ještě prdnu ještě Dynojet,pořád mne hlodá mé já,dej to tam bude to lepší :roll: :wink: :lol:
CHci se zeptat ohledně té věci,jak psal OUKLEND,nebo nevim už kdo,že se musí dělat po odstranění AIS synchronizace??
Počítám,pokud bych dal DYNOJET,tak to dát doladit na brzdu (směs-lambda),tak udělat i podtlaky.m
Jo a SV 1000 jsem měl před BULLDOU a opravdu mne nenapadlo a popravdě jsem ani netušil,že to má také AIS,nebo něco pdobného,protože to tam fakt nebylo třeba řešit... :idea: ale poslal jsem to pryč,protože jsem mým stylem jízdy využíval výkon pouze tak na 40%... :shock: :D a posez stál za prd na "houbaření"...

_________________
Jawka,Honda XL600,Fazer 600,SV 1000S,ted BULDOČEK...


remote
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Nov 2011, 17:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 399
Bydlisko: Semily

Offline
DUSAN píše:
:shock: tak to vypadá,že mne ta "Francouzská" foto ...

Někdy uprostřed léta jsem tuhle "francouzskou" variaci udělal. Někde jsem to tu psal - určitě to už tolik nestřílí do vejfuku. Teď se chystám na trvalé odstranění. No a na jaře si nechám seštelovat karbce, páč na to si ještě netroufám :oops: , snad časem....R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.