Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Apr 2024, 19:00


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 12:03

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Já myslím, že se vůbec nečertíme, je to docela zdravá výměna názorů, obzvláště mě těší že se ozval po čase Pjotr :-)
Většinou jsou to subjektivní pohledy (já např. ABS nevyužívám, mám nastavenej v hlavě G-senzor a brzdím hlavou.
ABS jen občas otestuju někde na kluzkém povrchu abych věděl, že vůbec funguje)
Byl jsem nedávno na vyšší škole smyků s větší bandou různých řidičů a při prvních jízdách vylítli na ledu z dráhy všichni bez rozdílu v ABS :!:
Pozěji se ti s ABS naučili systém správně používat a ti bez ABS jeli jiným stylem a zvládli to nakonec všichni stejně ........
Jsou ale objektivní aspekty, není to z mojí hlavy, že vývoj automobilu se dostal do slepé uličky - auta jsou těžší komplikovanější mají vyšší a vyšší spotřebu,
ale bezpečnost se už léta zlepšuje jen nevýznamně.
Zářný příklad,
kolega před měsícem přestoupil z oktávky I na Oktávku II má modernější motor a 6tikvalt, tak má o1,5l vyšší spotřebu a jako bonus je tam méně úložného prostoru:?:
A ještě jeden osobní postřeh/postoj:
před dvěma lety jsem měl jedinečnou možnost se "vlastoručně" projet na okruhu s monopostem F2 (300HP/550kg) jednoduchost sama
a upraveným Lamborghini Gallardo(600HP/1500kg nabušeným nejmodernější elektronikou)
Lambo bych si nikdy nekoupil ani kdyby bylo ve výprodeji :shock:

pokračovat ale budeme radši u piva......
R.



Reklama


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 13:00
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
Většinou jsou to subjektivní pohledy (já např. ABS nevyužívám, mám nastavenej v hlavě G-senzor a brzdím hlavou.

Tak pokud tvůj hlavový Gsenzor má i čidlo na vozovce a dokáže sledovat adhezi v každém okamžiku... :lol:

break13 píše:
Jsou ale objektivní aspekty, není to z mojí hlavy, že vývoj automobilu se dostal do slepé uličky - auta jsou těžší komplikovanější mají vyšší a vyšší spotřebu,
ale bezpečnost se už léta zlepšuje jen nevýznamně.

Rok od roku se zpřísňují EuroNCAP testy, tak mi neříkej, že se bezpečnost nezvyšuje. A neříkej mi, že náraz Felícií r.v.1999 a Fábií, nebo Octávií 2009 má stejné následky.

break13 píše:
Zářný příklad,
kolega před měsícem přestoupil z oktávky I na Oktávku II má modernější motor a 6tikvalt, tak má o1,5l vyšší spotřebu a jako bonus je tam méně úložného prostoru:?:

Octávia I a II: Jezdím s Octávií II za 5 l/100km. To ten tvůj kolega jezdil standartně za 3,5l/100km???!!! Možná když jel economy run. Mluvím o běžné jízdě...žádný důchodce, žádny Schumacher. Rozdíl mezi klasickým čerpadlem a PD je tak půl litru. Víc ne.
Méně úložného prostoru? Myslíš zavazadlový prostor, který je u nové 605l proti 548l u staré (combi)? Nebo máš na mysli horní přihrádku, levou přihrádku, velký Jumbo box, držák na láhve a další úložné prostory, které v Octávii I chybí. Počítám, že o místu na zadních sedadlech se bavit nebudeme.

break13 píše:
A ještě jeden osobní postřeh/postoj:
před dvěma lety jsem měl jedinečnou možnost se "vlastoručně" projet na okruhu s monopostem F2 (300HP/550kg) jednoduchost sama
a upraveným Lamborghini Gallardo(600HP/1500kg nabušeným nejmodernější elektronikou)
Lambo bych si nikdy nekoupil ani kdyby bylo ve výprodeji :shock:.

Pokud si chceš udělat radost, tak si nekoupíš Octávii, ale nějakého pěkného roadstera se zadním náhonem. Tam jsou tydle systémy samozřejmě nežádoucí. Ale proboha...v rodinném kombíku vozí moje žena děti a elektronické systémy a polštáře všude kolem ti na bezpečnosti kurva přidají. A těchto aut jezdí na silnici asi víc než monopostů F2.

break13 píše:
...nebo třeba 400kg tlumících materiálů v každém autě ...

Ještě jsi mi neobjasnil tu 1/3 hmotnosti auta v tlumení.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 14:54
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Brejku, súhlasím s tebou, źe čím novśie auto, tým viac techniky, výkonu, rôznych serepetlićiek ale hlavne menej zábavy.Chodil som na novej M3, rôznych Audi aj 500-koňovej upravenej Impreze. Všetko super jazdné vlastnosti, v audine ślapeš 240 a nevieš o tom.... ale vśetko je to o ničom pokiaľ hladáš zábavu. Tie všetky systémy sú dobré len na to, aby to uriadila aj babićka v 160-ke.
Ale potom som mal na mesiac poźičanú K1-Attack - bez ABS, kontrol....., len obmedzený posilovač s moinimálnym úćinkom, tvrdá spojka, radenie,..... a úsmev omotaný dva krát okolo hlavy. Audi aj M3 mali výkon skoro dvojnásobný, impreza ešte viac, ale tých 900kg v K1 robilo divy.
Takže pre mňa by bola ideálna kombinácia vybavený Multivan na prácu a pre rodinu, dlhé dovolenky a pre radosť niečo malé bez zbytočností.

A myslím, źe v motorkách je to ešte viac cítiť. Keď idem na honde, je to fajn, vśetko funguje, plyn dávkujem presne, abs zaberá, zdvojené brzdy brzdia miesto mňa, trakčná kontrola... ale je to nanič, žiadny záźitok, len rýchlosť. A pre mňa motorka má priniesť zážitok, radosť z toho, že niečo som dokázal, ovládol.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 16:00
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Hoši,nechcu se vám do těch vašich úvah o plechovkách nějak montovat,protože to není můj obor,ale jen tak čistě náhodou,nejmenuje se toto tema:
,,Návod na odstranění systému AIS,,

Vždyť není problem si v pokecu založit tema o autech,ne?


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 17:00
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Mirku, máš samozřejmě pravdu. Ale zase začal mlet píčoviny, tak jsem se nechal strhnout.

Peter, netýkalo se to zábavných aut, ale jejich bezpečnosti.
Klidně to smaž, break stejně nic nevysvětlil. Vždy akorát přihodí další téma, které nesouvisí.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 17:39
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
klídek, chlapci, zbytoćné je sa rozčulovať.

podľa vśetkého je na to rozdielny názor, ja neviem posúdiť, ktorý je technicky správny.
V mojom poslednom príspevku som chcel len naznačiť, že kopec noviniek, technických hračiek v autách (a motorkách tak isto) síce má technické odôvodnenie, moźno aj proispieva k ekológii alebo bezpećnosti, ale určite nás pripravuje o radosť. Ke´d to takto pôjde ďalej, autá napoja na satelitné sledovanie kvôli rýchlosti, budú dozerať a ovplyvňovať spôsob jazdy, bude to pohodlné a bezpećné ale bude to len presúvanie sa. Jazda ale nie je vźdy len o tom.
Možno odstránenie AIS nemá žiadny vplyv na výkon alebo beh motora, pre mňa ale po odpojení AIS sa motorka zmenila. Má iný zvuk ( nie hlučnejší, proste iný ) má iný priebeh, robí mi viac radosti. Nechcem nikoho presvedčovať, že je dobré si to odpojiť, ani že si to tam treba nechať. Je to kaźdého osobná vec. Netvrdím, že je to lepšie, ale je to iné - a pre mňa robí viac radosti.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 17:42
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Pjotre, Brejku, poďte do Tajova, večer pri grile a pivku sa na tom dobre nakoniec zasmejeme :wink2:


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 18:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Nedivím se Pjotrovi, že se čertí. Break má jen svůj názor a jedině ten je platný. Break tady napsal o spoustě vylepšeních, včetně přetryskování, dává rady, které mohou mít pro motor fatální následky, aniž by byli ověřené a důvěryhodné i když se ty informace od něj tak tváří :wink: . Já už ho beru z rezervou a občas si myslím, že nás tady Break zkouší... :shock: :)

_________________
A.C.A.B.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 18:53
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
stonemen píše:
... Já už ho beru z rezervou a občas si myslím, že nás tady Break zkouší... :shock: :)


konečně jste toho Breaka prokoukli, protože s tím ABS,ESP a pod. to fakt nemůže normálně někdo myslet vážně. ABS ESP a podobný věci můžou být na obtíž nějakýmu závodníkovi, ale manželku bych bez toho do sněhu nepustil, protože na to ji mám hodně rád. ženský prostě nemají G-senzor v hlavě jako Break, možná snad nějaký jiný G-bod úplně někde jinde ... :lol: :wink:

jinak myslím, že to přesněji a podrobněji analyzoval Pjotr ...


Naposledy upravil Ouklend dňa 16 Feb 2011, 19:09, celkovo upravené 1


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 19:01
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Ať už to je jak chce,tak za mě rozdělit,rozdělit,rozdělit......tady ty debaty nemají co dělat.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 19:10

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
stonemen píše:
Nedivím se Pjotrovi, že se čertí. Break má jen svůj názor a jedině ten je platný. Break tady napsal o spoustě vylepšeních, včetně přetryskování, dává rady, které mohou mít pro motor fatální následky, aniž by byli ověřené a důvěryhodné i když se ty informace od něj tak tváří :wink: . Já už ho beru z rezervou a občas si myslím, že nás tady Break zkouší... :shock: :)

Necháme to opravdu někde k pivu, nechtěl jsem se konkrétně k AIS už vyjadřovat, ale byl jsem vyzván, mám to ověřený na brzdě, tak jsem chtěl poradit.
No a ty plechovky je úplně jinam, jen jsem k tomu utekl,
že zrovna teď se kolega zamyslel, co vlastně získal výměnou/upgradem auta za rozdíl +220 000 CZK :?:
z praktického pohledu velké NIC
HOWGH
R.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 19:12
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
Mirek1 píše:
Ať už to je jak chce,tak za mě rozdělit,rozdělit,rozdělit......tady ty debaty nemají co dělat.


HOWGH ... :lol: :thumbup2:


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Feb 2011, 20:17
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Neperte mi tady všichni do toho Brejka,já si udělal úpravu trysek a filtru podle jeho rad a jsem spokojenej a mechoš říkal že mu ty rady podstatně ušetřily práci a jenom dolaďoval bohatost dle lamdy,motorka jede podstatně líp se stejnou spotřebou :wink: Přesto jsme ten AIS shodily:
1. nelíbily se mi ty trubky kolem
2. je to tam v podstatě na nic
3. to ušetřený kilo je nevýznamné bo jsem 2 přibral

Mimochodem-nevyhodil jsem to a během 20 min to může být zpět. :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Feb 2011, 21:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Přídavek k mimo-tématovým příspěvkům: absolvoval jsem školu smyku cca 2 roky zpátky - po návratu domů jsem okamžitě vyměnil auto za něco jinýho s ABS.
Pak jsem měl možnost svézt se na zkušebním polygonu pro testování aut, a nic bez ESP už nechci.

Na silnici jsou situace, kdy sebelepší zkušenosti a reflexy nemůžou stačit, přesně tam tyhle systémy zachrání život.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Kordy
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Feb 2011, 13:38
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00
Príspevky: 289
Bydlisko: Humpolec

Offline
cafe racere, nechci rozdmýchávat vášně, ale to je přesně to, co dělá silnice nebezpečnými. Tam kde já jedu se Schade 120 rychlostí 50 a staženou prdelí, tam ty jedeš s těmito systémy klidně přez 120, necitíš výmoly a neuvědomuješ si rychlost. A v ČR je mnohem víc nehod kvůli nepřizpůsobení rychlosti, než kvůli technickému stavu vozidla.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 31 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.