Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Návod na odstranění systému AIS
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=492
Stránka 9 z 10

Autor:  break13 [ 21 Nov 2011, 23:59 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Breaku: najdi příspěvek, ve kterém konkrétně já - coby zakladatel tématu - popisuju příznivý vliv odstranění AIS na výkonovou křivku. Buď tak laskav, v opačném případě své příspěvky lépe adresuj.

Celá diskuze začala tím, že jsi označil můj překlad jako chybný - a sám jsi vzápětí dodal, že původnímu textu nerozumíš z důvodu neznalosti jazyka. To nepovažuju za férové jednání, mimo jiné i proto že mě technická francouzština docela úspěšně živí.

Takže nakonec už vůbec nerozumím, co chceš dalším přispíváním, potažmo měřením na brzdě dokázat - myslím že ať bude výsledek jakýkoliv, na faktech to nic nemění. K tématu už bylo vše řečeno, technika popsána.
Pokud si někdo stále myslí, že samotným odstraněním AIS se mu zvedne výkon, myslí si to špatně. Pokud si někdo myslí, že přítomnost AIS nemá na chod motoru vliv a odstraněním se nic nezlepší, myslí si to taky špatně.

No nečetl jsem tohle vlákno nějakou dobu,
mám jiné konstruktivnější zábavy než diskutovat furt dokola o tom samém,
vůbec nic proti tobě samozřejmě nemám, mě zase živí angličtina a němčina
takže čtu volitelně/duálně technickou literaturu v těchto jazycích
a jen jsem si trochu rýpnul do francouzů, protože jsou trochu "jiní"
asi proto že žerou žáby :lol:
Nicméně hlavně píšu proto, že ač nejsem snad úplně blbej,
tak těm tvým antagonistickým (protichůdným/vylučujícím se)
vývodům v posledních dvou větách navíc tučně vyvedených opravdu nerozumím.
Trochu mi to evokuje "Hlavu 22" sorry :(
R.

Autor:  cafe-racer [ 27 Nov 2011, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

Breaku, netahej sem co sem nepatří - nezajímá mě co máš a nemáš za zábavu, ani jakými jazyky mluvíš, pokud to nesouvisí s tématem. Jde o to, že:
-> buď něčemu rozumíš - ať už je to jazyk, nebo technická záležitost - a pak je na místním fóru dost prostoru pro příspěvky. Spousta lidí by určitě ocenila tvoje nasazení v rámci zprostředkování informací z německého fóra, kde se stran BT už vyřešilo předpokládám vše (vč. AIS), jazyková znalost by přišla vhod.
-> a nebo tomu nerozumíš, což v našem případě představuje debatu o jevu, ve kterém tápeš notabene pocházející z jazyka, kterým nemluvíš. Potom jsou jakékoliv další příspěvky v duchu tvého posledního jenom zasíráním fóra, o čemž už jsem ti jinde taky psal.

Čiže nemáš-li k tématu dalších konstruktivních příspěvků potažmo dotazů, zdrž se další polemiky á la off-topic nebo si na to založ jiné vlákno, kam to bezpochyby patří.

Pro ostatní je diskuze samozřejmě otevřená (bude-li konstruktivní), můžeme se věnovat jak FR návodu tak i provedení úpravy popř. zkušenostech z provozu.

Autor:  remote [ 28 Nov 2011, 17:30 ]
Predmet príspevku: 

Cafe - racer : mluvíš mi z duše chlape, sám bych to lépe nenapsal 8) R.

Autor:  Kordy [ 28 Nov 2011, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

Teda hoší, že vy musíte do toho Breaka furt rejpat. Když vydíte co všechno on umí a čemu všemu rozumí, měli byste být vděční, že tady na foru vůbec s náma přiblblejma sockama ztrácí čas:).

Autor:  Mirek1 [ 29 Nov 2011, 16:27 ]
Predmet príspevku: 

:thumbup:

Autor:  Ouklend [ 29 Nov 2011, 16:46 ]
Predmet príspevku: 

... ale tak zase se tu alespoň něco děje ne? kdyby nebylo Breaka a jeho kontroverzních příspěvků, tak je tu klííííd a mrtvo ... :lol:

Autor:  DUSAN [ 04 Júl 2012, 23:11 ]
Predmet príspevku: 

remote píše:
Chlapáci, na francouzským fóru jsem našel toto:
Obrázok
a tady je odkaz :
AIS Francouzské fórum
edit odkaz Ouklend
Žádám místní odborníky aby se k tomu vyjídřili 8) Dík.


:idea: Tak jsem z jara vyzkoušel tuto variantu " made in France" v domění,že se stane něco,co jsem nečekal a budu mile překvapen čistějším chodem motoru apod. co tu již zanělo a ono nic... :roll: :D Jediné,co se stalo,je,že to už vůbec nestřílí do výfuků :cry: svíčky mají stále stejný odstín,takže směs se nejspíš nezměnila (jestli je to takto možné sledovat,jako u JAWY :roll: :? :) a na tu zlomenou hadičku je blbý pohled,tak to asi dám zpět...jo a ještě asi opravdu dochází v kolenu výfuku k menším teplotám,už "nelupou",jak chladnou po příjezdu... :wink:

Autor:  break13 [ 05 Júl 2012, 11:07 ]
Predmet príspevku: 

Jako úplně nejjednodušší/nejpohlednější tuning AIS funguje
ucpání hadice vedoucí z Airboxu do AIS ventilu.
Navíc se to dá rychle "opravit" a nemusíš se s..t s výrobou
nějakých nesmyslných nových dílů.
Efekt na chod motoru (na chod motoru zdůrazňuju)
to má stejně nulovej jako ostatní výše uvedené úpravy,
ale aspoň to nezabere tolik času :wink2:
R

Autor:  cafe-racer [ 10 Júl 2012, 11:44 ]
Predmet príspevku: 

DUSAN píše:
:idea: Tak jsem z jara vyzkoušel tuto variantu " made in France" v domění,že se stane něco,co jsem nečekal a budu mile překvapen čistějším chodem motoru apod. co tu již zanělo a ono nic... :roll: :D Jediné,co se stalo,je,že to už vůbec nestřílí do výfuků :cry: svíčky mají stále stejný odstín,takže směs se nejspíš nezměnila (jestli je to takto možné sledovat,jako u JAWY :roll: :? :) a na tu zlomenou hadičku je blbý pohled,tak to asi dám zpět...jo a ještě asi opravdu dochází v kolenu výfuku k menším teplotám,už "nelupou",jak chladnou po příjezdu... :wink:


Směs takhle určitě posoudit můžeš, stejně jako u Jawy ale nesmí motor blafat na volnoběh.
Opticky by se mi to taky nelíbilo, důležitý je každopádně vyblokovat i funkci vzduchový pumpy - to nevím, jestli je součástí úpravy co jsi dělal -> ???
Já shodil vše, tzn. trubky i pumpu, takže opticky lepší a projev myslím že jsi zaznamenal správně.

Autor:  Muffin_man [ 04 Jan 2014, 23:27 ]
Predmet príspevku: 

Dneska jsem z dlouhé chvíle AIS cvičně shodil (chválím cafe-racerův návod, podle toho to zvládne i průměrně zručný úředník :) ) a měl bych jednu související technickou - pod vzduchovou pumpou byla hadička, co nikam nevede, neví někdo na co to tam je? Jsem si říkal, jestli jsem ji omylem odněkud nevyškubnul, ale vypadá to, že ne :oops:

Obrázok

Jo a druhá věc, ptal jsem se všude možně po těch 10mm zátkách na zaslepení vývodů z válců, ale nikde to nemají. Máte někdo tip kde to sehnat? Při nejhoršim si to nechám u kamoše vytočit na soustruhu, ale pokud by se to dalo za pár kaček koupit, tak ho s tim nebudu otravovat, že jo.

Autor:  Mirec [ 05 Jan 2014, 09:43 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Tu zátku koupíš v kovomatě,kde prodávají topenářské potřeby - trubky,kolínka,fitinky ... je to ucpávka myslím průměr 10mm.Sice ta drobnost stojí dost,ale je ke koupi :wink:

Pak ji pilkou na železo nařízneš asi do dvou třetin,nasadíš na výstup z válce i s hadicovou sponkou (šroubovací) a utáhneš :wink:

Autor:  remote [ 05 Jan 2014, 10:53 ]
Predmet príspevku: 

DUSAN píše:
:idea: Tak jsem z jara vyzkoušel tuto variantu " made in France" v domění,že se stane něco,co jsem nečekal a budu mile překvapen čistějším chodem motoru apod. co tu již zanělo a ono nic... :roll: :D Jediné,co se stalo,je,že to už vůbec nestřílí do výfuků :cry: svíčky mají stále stejný odstín,takže směs se nejspíš nezměnila (jestli je to takto možné sledovat,jako u JAWY :roll: :? :) a na tu zlomenou hadičku je blbý pohled,tak to asi dám zpět...jo a ještě asi opravdu dochází v kolenu výfuku k menším teplotám,už "nelupou",jak chladnou po příjezdu... :wink:

Jak píšeš - nestřílí to do výfuku a projev motoru je čistější. Já jsem odzkoušel tuhle francouzskou variantu a nakonec jsem celý AIS zahodil. Je to fakt zbytečná věc, navíc odlehčíš Buldoj asi o 1,1 kg :D .
remote

Autor:  remote [ 05 Jan 2014, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

Muffin_man píše:
Jo a druhá věc, ptal jsem se všude možně po těch 10mm zátkách na zaslepení vývodů z válců, ale nikde to nemají. Máte někdo tip kde to sehnat? Při nejhoršim si to nechám u kamoše vytočit na soustruhu, ale pokud by se to dalo za pár kaček koupit, tak ho s tim nebudu otravovat, že jo.

Jak píše Mirec - je to zátka od měděných rozvodů topení. Cena byla oproti jinejm drobnostem vyšší ( fakt už nevím - pajda ? ). Já jsem to ještě pojistil mosaznejma špuntama dovnitř ( udělaný na soustuhu ) a oboje jsem zalepil nějakým Lukoprenem asi do 400°C. 8)
remote

Autor:  Mirec [ 05 Jan 2014, 14:14 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Jo,stálo to asi padesát Kč :evil: chtěl si vzít jednu do rezervy,ale jenom jsem polknul naprázdno a vzal jen ty dvě ...
Jak vidíš,způsobů upevnění je víc ...
A co se týká vlivu na výkon - je to asi neměřitelný,ale výkonová díra mezi 2500 až 3000 otáčkami se mi zdá podstatně menší :wink:

Autor:  Muffin_man [ 05 Jan 2014, 21:42 ]
Predmet príspevku: 

Okej, díky za rady borci, zkusim ještě nějaké ty topenářské potřeby, a když nebudou tak to holt nechám vysoustružit, to myslim dvoje redka pro soustružníka spraví :)

Btw. k té hadičce neví nikdo nic?

Stránka 9 z 10 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/