Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Návod na odstranění systému AIS
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=492
Stránka 10 z 10

Autor:  break13 [ 06 Jan 2014, 02:07 ]
Predmet príspevku: 

Najdi její druhý konec a uvidíš :lol:
Pokud ti tam vadí a nevíš k čemu slouží ,
tak jí prostě demontuj, takhle to chodí tady na fóru.......
Sice si přivodíš nečekané problémy,
ale aspoň bude o čem psát a máš se celou sezónu čím zabývat.
:thumbup2:
R.

Autor:  cafe-racer [ 07 Jan 2014, 15:27 ]
Predmet príspevku: 

Muffin_man píše:
pod vzduchovou pumpou byla hadička, co nikam nevede, neví někdo na co to tam je? Jsem si říkal, jestli jsem ji omylem odněkud nevyškubnul, ale vypadá to, že ne :oops:

Mám za to že je to přepad z hrdla nádrže - když přeleješ benzín, mělo by to tudy téct ven.
Určitě jsem ji tam nechával, ať už je to cokoliv.

Autor:  Muffin_man [ 07 Jan 2014, 22:06 ]
Predmet príspevku: 

On druhej konec vede kamsi pod airbox, navíc už byl večer, tak jsem to nechal být a nerýpal do toho. O víkendu to vyjistím. Jinak přepad z nádrže mam vyvedenej kamsi nalevo u stojánku...leda by tam byly 2? Hmm, no mrknu na to.

Break - já jsem ani tak neměl v úmyslu se jí zbavovat, jako spíš zjistit k čemu tam je (popř. jesli jsem ji omylem buď já, nebo nějakej předchozí kutil přede mnou od někuď omylem nevyrval). Čímžto děkuji za informativní vysvětlení 8)

Btw. rýpnutí do montování se v AIS beru, jezdí to i s nim a dobře - resp. tak - rupla mi u toho zteřelá hadička, načež mašina škytala a nechtěla startovat, tak jsem prasklou část odříznul, nastavil, a ruplo to o kus vedle. Takže jsem ten bazmek radši odmontoval celej a je to.

Cafe-racer - no jestli ji tam máš taky tak, tak to su klidný, to tak asi má být :)

Autor:  break13 [ 08 Jan 2014, 14:00 ]
Predmet príspevku: 

Přepad z nádrže určitě vede pod motor !
Nejsem si už přesně jistej,
ale buď to bude vyrovnání atmosférického tlaku do plovákových komor,
mimochodem některým tam tvrdošíjně lezou mouchy a ucpávaj trysky :roll:
(Už jsem demontoval 3 hodně lítaný karburátory a ani v jednom moucha nebyla ????)
nebo ta hadička bude odkap z airboxu,
ale spíš to bude a/.

To rýpnutí patřilo do tohoto tématu proto,
že někteří se snaží tvrdošíjně demontovat AIS s vidinou většího výkonu nebo co,
ale bohužel vůbec neví k čemu to je a hlavně jak to vlastně funguje .
Nikdo to taky objektivně nezměřil, ale placebo efekt se šíří/funguje dokonale .....
R.

Autor:  Ondrej [ 02 Feb 2015, 00:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Návod na odstranění systému AIS

Chtěl bych se zeptat jaké zátky jste použili k těm "parohům" u výfuků. V manuálu co je tu k vidění je pouze napsáno "zátka o průměru 10" ?

Díky!

Autor:  Mirec [ 02 Feb 2015, 08:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Návod na odstranění systému AIS

Ondrej píše:
Chtěl bych se zeptat jaké zátky jste použili k těm "parohům" u výfuků. V manuálu co je tu k vidění je pouze napsáno "zátka o průměru 10" ?

Díky!


Už to tu bylo vícekrát napsáno ... zajdi do topenářských potřeb (Kovomatu) a kup ucpávku (dva ks) do měděných trubek průměr 10 mm :D

Autor:  Ouklend [ 05 Feb 2015, 18:34 ]
Predmet príspevku:  Re:

break13 píše:
....
mimochodem některým tam tvrdošíjně lezou mouchy a ucpávaj trysky :roll:
(Už jsem demontoval 3 hodně lítaný karburátory a ani v jednom moucha nebyla ????)
....
R.


zase nějaké tvé nepodložené zpochybnění ostatních názorů ...
mouchy lezou do hadice, která je pod sedlem, resp. pod baterkou ... ne do téhle, která je na fotce - to jsi opět trochu mimo ... a že ty jsi na ně nenarazil neznamená, že tomu tak není a můžeš si psát otazníků kolik chceš ...
mě kvůli tomu přestal jet bulík 2x, poprvé 1100 km od bydliště v Rumunském Banátu, kde na servis nenatrefíš ani náhodou, protože se tam jezdí stále koňmo ... Bulíka jsme s Mikim rozdělali doslova na koleně, vyfoukali muchy a já jsem díky tomu mohl dojet domů ... už jsem to tu popisoval a dával jsem sem i fotky ... tuto zkušenost mají i někteří další kluci ... když mě to vypeklo po 2. a v karbcu byly zase muchy, dal jsem přes hadici, kterou jsem popsal punčochu a byl další 2 roky klid ...
... tobě je ale marné něco vysvětlovat, nebo s tebou o něčem diskutovat ... máš svoji hlavu, tak měj ... jen mě stále překvapuje jak dokážeš tvrdošíjně ostatní přesvědčovat o své pravdě, ikdyž zrovna v tomto případě jsou fakta jasně zdokumentovaná ... :-D
... tohle je má osobní zkušenost, kterou mi nikdo nevezme a ty už vůbec ne a můžeš si rýpat jak chceš ... a navíc, dával jsem to sem na fórum jako návod a pomoc ostatním klukům, kdyby se dostali do podobného problému ... ty jsi sem za celé roky nedal žádný konstruktivní příspěvek, který by ostatním pomohl, jen tu povýšenecky zpochybňuješ, co můžeš ...

Autor:  cafe-racer [ 05 Feb 2015, 20:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Návod na odstranění systému AIS

Ouklende, škoda slov... Jen mě mrzí že "to" nejde vypnout, aby nezasíral fórum kydama.

Autor:  Navel [ 21 Nov 2020, 20:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Návod na odstranění systému AIS

Zdarec, dal jsem se do odstranění AIS systému (již jsem ho v minulosti úspěšně amputoval z Drastaru 650 i DragStaru 1100). Hlavním důvodem bylo opticky očistit motorovej prostor a eliminovat případnou závadu na tomto nadbytečným systému. Našel jsem si videjko https://www.youtube.com/watch?v=ds86O_0nM0g , kde maník ucpává vstupy k výfukům nábojnicema. Celkem elegantní způsob. Nevíte někdo, co je to za hilzny (z jaký zbraně?), jestli je to v našich končinách běžnej sortiment střeliva? Ve videu je to vidět v 8:10 minutě. Díky Jarda

Autor:  Navel [ 21 Nov 2020, 23:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Návod na odstranění systému AIS

Nezvládám anglinu, ale zdá se, že by to mohla být tahle hilznička: https://www.zbrane.cz/strelivo/raze/45-acp , tedy ráže 45. Dle výkresu je lehce kónická, a tak pokud přesně pasuje na vzniklý otvor, měla by se dát pěkně zatlouct, jak je ve videu patrné. Tímto řešením by se odstranil problém s nevzhlednými "parůžky".

Prílohy:
126426953_499395484281023_6326002420167169890_n.jpg
126426953_499395484281023_6326002420167169890_n.jpg [ 342.14 KiB | Zobrazené 7120 krát ]

Stránka 10 z 10 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/