Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 19:28


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Mar 2010, 19:09
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Já nevim,ale plovákové komory mě osobně plní palivové čerpadlo si myslim. Když je tam benzínu málo,tak po sepnutí zapalování zavrčí a dotlačí benzín. Když je benzínu dost,tak nezavrčí před startem.
Motor mi v tom prvním i druhém případě chytne okamžitě,bez nějakého delšího točení. Když tak mě opravte,ale tak to mám já.



Reklama


helmi
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Mar 2010, 21:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01
Príspevky: 367
Bydlisko: Galanta

Offline
Vzhľadom na to, že tu táto téma v poslednej dobe figuruje, viac som si začal všímať ten klepotavý zvuk. Dnes mi viackrát ,,zaklepal" pri vypnutiach motora. Pritom som si všimol, že ak tesne pred vypnutím pridám trochu plyn, tak to nerobí až v takej miere. Je to zaujímavé ale doteraz som si to ani tak moc nevšímal, považoval som to za prirodzený prejav tohto typu motora. snáď to nie je predzvesť nejakej závady...

_________________
Ride Free


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Mar 2010, 22:14
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Mirku, myslím, že je to tak, ako hovoríš. keď som dlho odstavený, tlačí dlhšie, keď len kratko, len tak vrkne. Dlhšie my śtartuje len niekedy po umývaní, ale to sme už riešili inde


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Mar 2010, 12:29

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
Já nevim,ale plovákové komory mě osobně plní palivové čerpadlo si myslim. Když je tam benzínu málo,tak po sepnutí zapalování zavrčí a dotlačí benzín. Když je benzínu dost,tak nezavrčí před startem.
Motor mi v tom prvním i druhém případě chytne okamžitě,bez nějakého delšího točení. Když tak mě opravte,ale tak to mám já.

No našel jsem to náhodou,
když jsem sundaval nádrž a teď jsem se díval ještě do manuálu a je tam na jednom jediném obrázku popsaný tento ventil jako "depression fuel cock",
ale jeho funkce není nikde rozvedena :?
Nicméně je připojen hadičkou na podtlak v sání a cesta benzínu je následovná:
na vývodu z nádrže je tento podtlakový ventil, pak je filtr a hned za ním čerpadlo, dále je již Y přívod paliva na jehlové ventily plovákovek obou kaburátorů.
Pokud jsou vyschlý plovákovky, tak po zapnutí čerpadlo krátce čerpá naprázdno a určitě první krátké starování je neúspěšné - nemá co hořet :roll: .
Po prvním protočení běží čerpadlo zase chvíli a načerpá většinou zase jen část plovákovek.

Při třetím protočení pak motor chytne spolehlivě.
Mluvím o startování vždy cca 6sekund, né o nějakém dlouhém túrování..
V běžném provozu by to mělo naskočit prakticky hned !
R.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Mar 2010, 16:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Tak já sic laik ti poradím. Když nechceš trápit motor,tak třikrát či čtyřikrát zapni a vypni jenom zapalování a efekt budeš mít stejný a bez startu. :wink: Když je tam benzínu dost,tak ti to čerpadlo už nesepne.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 11:43

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
Tak já sic laik ti poradím. Když nechceš trápit motor,tak třikrát či čtyřikrát zapni a vypni jenom zapalování a efekt budeš mít stejný a bez startu. :wink: Když je tam benzínu dost,tak ti to čerpadlo už nesepne.

Pokud máš vše v originál stavu a funkční, tak vypnutím a zapnutím do plovákovek žádnej benzín nedostaneš - viz popis v předchozím příspěvku :wink2:
R.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 11:53

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
U me to fuguji stejne jak u Mirka, po delsi odstavce (obycejne mesic) zapnu a vypnu klicek 3-4 x,dokud jede palivova pumpa - pak to chytne nasup, sytic naplno a zavreny plyn. Driv jsem po kazdem zapnuti zkusil nastartovat, ale zbytecne jsem trapil motor a baterku.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 12:00
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Zdeno,tak už si asi vymýšlíme dva :lol:
Virago má to samo odjakživa,tak Brejk to má asi nějaky přetuněny,že mu to tak nefunguje.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 12:25

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
No přesně to jsem si myslel a tak jsem to i dělal dřív jak píšete, ale stejně mi to chytlo až na potřetí, no a pak jsem našel ten ventil .
Mluvíme o mašině odstavené dýl než 6 týdnů - celou zimu ,
protože v sezóně mi to startuje hned a kolikrát ani čerpadlo nehlesne.
R.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 12:28

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Mirek1 píše:
Zdeno,tak už si asi vymýšlíme dva :lol:
Virago má to samo odjakživa,tak Brejk to má asi nějaky přetuněny,že mu to tak nefunguje.

Me to taky pripada ze ruznyma slovama popisujeme zhruba stejnou vec :D Ale hlavne,ze pak nastartujeme :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 13:32
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Jsem na tom stejně jako Break - po delší odstávce mi prostě podávací čerpadlo nepřetlačí ventil a plovákovky musím plnit až protočením motoru. Rozhodně to ale takhle není v pořádku, až se mi jednou bude chtít tak rozdělám karbecy a celý to pročistím, ať mi to chodí jako u Mirka a Zdenka...

Martin

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 14:04

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Ja jsem pred 2 roky cely rozvod paliva cistil,nez jsem prisel na tu ucpanou trysku. Takze asi proto mi to zatim slape OK :D


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Mar 2010, 05:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Pokud to nechám dýl jak měsíc/dva, můžu s čerpadlem točit jak chci, k ničemu. Řekl bych, že se někde mezi čerpadlem a karbcema vytvoří vzduchové kapsy, se kterýma si čerpadlo neporadí. Kdysi jsem nad tím špekuloval a pomohlo čerpadlo a hadice zalít benzínem. Méně pracné je však protočit motor :-).
Nevím, neřeším, startuju. Celý zbytek sezony jde na první cvaknutí.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Mar 2010, 11:01

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Já v tom taky nevidím nějakej problém, jen mě to napadlo teď na začátku sezony trochu popsat jak to tam teče.
První nastartování po zimě je vždycky trochu víc točení a taky tu někdo někde jinde řešil vypadlou hadičku od toho ventilu - nevěděl kam patří :D
R.


Landar
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Mar 2010, 22:15
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Okt 2008, 20:55
Príspevky: 119
Bydlisko: Skoro HK (CZ)

Offline
Zdravím.
To s volnoběžkou, tak to mám tak nějak taky. V podstatě to "cinklo" vždy u startu a občas u chcípnutí už od koupě. Nechal jsem pak vyčistit startér, na se volnoběžku podívali, ale řekli že je v podstatě ještě docela dobrá a nemá cenu dávat novou. Neduha Virádžek.....
Po tom seřízení se to utišilo a teď je to jednou ano pak ne, ne ne a ano. Takže jsem to zatím odložil a po této sezóně uvidím jak to bude a jestli půjde nová nebo ještě ne. Pro jezdce sedlající Ducati by to byl jen ševel mezi ranní kavou jak říkal jeden kamarád :D
Jinak jsem bulldočka minulý týden probouzel. Měl zimní spánek od začátku listopadu. Nabitá baterka + plný sytič jinak žádná věda další. Chytil na třetí zmáčknutí startéru, žádné podezřelé zvuky nic, ani volnoběžka se neprojevila. Vše OK. Tak jsem dojel pro nový čerstvý benzín a dofouknout gumy, pak dal asi 30km projížďku a domů :)
Příští týden bych ho rád začal připravovat na novou sezonu (seřídit karbce, podltaky, brzdovka, destičky......). Tož tak nějak 8)


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 30 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.