Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

motor
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=563
Stránka 3 z 3

Autor:  Simir [ 03 Máj 2010, 17:05 ]
Predmet príspevku: 

No nejsem si ůplně jistej,jestli je tam omezovač rychlosti,ale omezovač otáček na 100=%.

Autor:  Ouklend [ 03 Máj 2010, 17:58 ]
Predmet príspevku: 

Simir píše:
No nejsem si ůplně jistej,jestli je tam omezovač rychlosti,ale omezovač otáček na 100=%.


taky si myslím ... proto mě serisman upozorňoval, abych dával bacha a bulíka nepřetočil ...

Autor:  break13 [ 03 Máj 2010, 19:28 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
taky si myslím ... proto mě serisman upozorňoval, abych dával bacha a bulíka nepřetočil ...

Omezovač rychlosti = na 100%, je to v servisním manuálu,
a navíc existuje popis na deaktivaci.
R.

Autor:  break13 [ 03 Máj 2010, 19:46 ]
Predmet príspevku: 

durinkos píše:
break13 a po odstraneni toho bieleho kablika mi moze maximalka skoncit na jakom cisle?
neviem ci som halucinacie ale raz som tam vydel 200km/h a vzdy mi to konci tak pri 185 km/h

Těžká odpověď,
buď se už neudržíš a pak tě to odfoukne,
nebo se ti může i rozlítnout motor,
ale při jaký rychlosti, to je těžko říct.
Trojčlenkou vychází při 6500 rychlost 211km/h
Novej Vmax má taky omezovač rychlosti na 200km/h ,
ale je to už není žádná zábava !
Já mám odzkoušených na dálnici cestovních 160 ve vzpřímené poloze,
ale nesmí jet přede mnou žádný auto,
jinak to se mnou nepříjemně hází.
Paradoxně ve dvou a s kufrem to je mnohem horší
a už od 130 to je hodně nepohodlný !
Aerodynamika je svinstvo, kamarád nedávno testoval TL1000
a furt se nemohl dostat přes 270
a pak se za kapotáží jinak nahrbil a dostal to na 290 :roll:
R.

Autor:  cafe-racer [ 03 Máj 2010, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

Teď o víkendu jsem se trochu rozlítal, takže můžu potvrdit zhruba následující:
- omezovač otáček se montuje na všechny běžné motory, Bulldog ho má samozřejmě taky. Nikdy jsem se na něj nedostal, výkon jde před 7 tis rychle dolů a pokaždý jsem stihnul přeřadit (v autě se mi to občas nepovede a brnknu si o něj....). Nejvíc jsem na otáčkoměru zahlídnul cifru lehce přes 6.500.
- omezovač rychlosti 190 km/h, teď s IXILama je pěkně slyšet jak motor na chvilku vypne. Z kopce celkem kanonáda, na rovině se to ještě dá.

Pohledáte-li třeba na youtube, jsou tam k mání videa kde jede Bulldog přes 200 km/h, takže každému dle gusta.

Autor:  Simir [ 04 Máj 2010, 16:38 ]
Predmet príspevku: 

No nevím,ale když podržím dvojku nebo cokoli mimo pětky(velká rychlost)tak začne motor kuckat a to si myslím že je právě omezovač otáček.Jestli je to jinak tak mě prosím z toho vzved´te.

Autor:  Jirka78 [ 29 Jan 2011, 20:26 ]
Predmet príspevku: 

Navštívil jsem dnes v USA prodejnu Yamahy, stály tam v řadě V-stary 1100 = dragstar 1100 u nás. Mluvil jsem s prodavačem a říkal jsem mu, že u nás se už neprodávají a on mi řekl, že tady v USA končí rokem 2010 a pro rok 2011 už nejsou.
Tak to je konec slavné éry našeho motoru tj. od Viraga, - Dragstara - Bulldoga až do 2010.
No co na to říct, jen že se jim tenkrát ten motor moc povedl.

PS:
No oficiálně jak se dívám na USA stránky tak už končil 1100ccm v 2009 a 2010 končila 650ccm

Autor:  stonemen [ 30 Jan 2011, 20:53 ]
Predmet príspevku: 

Jirka78 píše:
Navštívil jsem dnes v USA prodejnu Yamahy, stály tam v řadě V-stary 1100 = dragstar 1100 u nás. Mluvil jsem s prodavačem a říkal jsem mu, že u nás se už neprodávají a on mi řekl, že tady v USA končí rokem 2010 a pro rok 2011 už nejsou.
Tak to je konec slavné éry našeho motoru tj. od Viraga, - Dragstara - Bulldoga až do 2010.
No co na to říct, jen že se jim tenkrát ten motor moc povedl.

PS:
No oficiálně jak se dívám na USA stránky tak už končil 1100ccm v 2009 a 2010 končila 650ccm


To je dobře, ještě pár roků a budem jezdit na veterán srazy... :wink: :D

Autor:  break13 [ 30 Aug 2011, 09:12 ]
Predmet príspevku: 

No udává se,
že úplnou prabábou našeho bulíka a celý řady chopperů je naháč TR1 XV1000 z roku 1981,
který měl menší objem, stejný výkon, ale sekundární převod ještě rětězem a vzadu bubnovou brzdu.
Tenkrát maje JAWU 634 to byl můj nedosažitelný sen
a ejhle po 30ti letech už drandím na Bulldogovi.
Takže bychom vlastně měli slavit kulatiny :wink2:
R.

Autor:  Tuf [ 02 Okt 2012, 17:21 ]
Predmet príspevku: 

Osobně mám bulldu chvilku,avšak už jsem něco málo odzkoušel 8) , ale co jsem tak zkoumal, při shlednutí grafu momentu motoru, nárůst krouticího momentu začíná až v těch 2150-2250 otáčkách --> tahat buldu na ,,5" pod ty otáčky je týrání :wink: , nemůžu nikomu nic vyčítat= taky jsem to zkusil :lol: [/url]

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/