Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 14:11


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
palo
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 17:24

Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35
Príspevky: 138
Bydlisko: Jižní Morava

Offline
tak jsem konečně dofinišoval naladění na brzdě s laděnýma výfukama,
výkon 73PS a krouťák 102 - jsem velmi spokojen
dal jsem jen laděný výfuk je seřízlej kryt na filtru, filtr a vše původní!!!

tak cena 9000výfuky RAAS a 3000práce na brzdě (v ceně brzdy je demontáž AIS) měl dovoleno koupit Dynojet a KN filtr, naznal že by to bylo vyhození peněz



Reklama


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 17:31
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...


palo
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 17:37

Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35
Príspevky: 138
Bydlisko: Jižní Morava

Offline
Ouklend píše:
od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...


myšleno, že by z toho už stejně víc nedostal a příplatek cca 3500Kč


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 17:41
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
jo jo. já to pochopil. a právě to je pro mě divné, že by to ničemu nepomohlo a že stačí jen výfuky a otevřít sání ... jsou tu názory, že naopak výfuky je "vylepšení", které krom zvuku ničemu nepomůže ...


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 20:57
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Ouklend píše:
... co servisák, to jiný názor ...

Tak nějak... :D

_________________
A.C.A.B.


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 22:55
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
........mám stejnou zkušenost jako Palo a to nemám ani ty Laďáky :P

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Aug 2011, 23:13
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
... takže si uřízl dekl od sání a zvýšil se ti výkon na 73 PS jo?


palo
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Aug 2011, 06:39

Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35
Príspevky: 138
Bydlisko: Jižní Morava

Offline
tento pán doporučuje KN víceméně jen na okruh a to ne vždy. Dělá v podstatě jen ladění na brzdě a má tam celkem plno, co jsem slyšel tak k němu jezdí se sportama až od Liberce (on je u Brna), Dynojet dává běžně, ale po odzkoušení naznal, že už by to nebyl rozdíl, samozřejmě u tohoto Bulldy. Navíc BT má štelovatelnou jehlu a trysek říkal že má plnou skříň, takže se dá ladit i bez Dyna


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Aug 2011, 08:25

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Ježkovi voči,
no u toho bych si nenechal seřídit ani koloběžku.
To je jedinej "odborník",kterej popírá to
co ostatním desetitisícům motoristů v praxi funguje :roll:
Asi by i ostatní zajímal graf z brzdy
a taky jestli ty parametry jsou na kole nebo na klice ???
R.


palo
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Aug 2011, 20:59

Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35
Príspevky: 138
Bydlisko: Jižní Morava

Offline
tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku :wink2: jenže on má narozdíl od tebe výsledky :wink:


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Aug 2011, 17:40
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
:thumbup2: :thumbup2: :thumbup2: To nemá...protože neladí Žigulíky :thumbup2: :thumbup2: :thumbup2:

Jinak já nemám nic uřezanýho ani vyladěnýho...ale když jsem ted do Rakous přehodil na origa...jelo to huř.
Já osobně poznám už rozdíl,když nasadím otevřený laufy...jde to líp odspodu a je to jinej zátah a zrychlení jak s origama.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Aug 2011, 10:43

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
palo píše:
tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku :wink2: jenže on má narozdíl od tebe výsledky :wink:

Je vidět, že ti unikly mnou zveřejněné grafy z brzdy před a po (za srovnatelných podmínek)
a ty celkem hovoří jasně, ostatně úprava byla z větší části podle Dynojetu ......
Ve srovnání s jiným Bulldogem s laďáky jsem měl s fabrickými výfucky "navrch" překvapivě především v nejvyších otáčkách :idea:
R.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Aug 2011, 21:42
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
no, ten môj tiež na brzde natočil aj vyšší výkon, neź na akom sme sa nakoniec dohodli.
Nahonil maximálny výkon v úzkej špičke, krúťák tiež vysoký - ale len v malom rozsahu..... proste nanić, ukázal mi len graf a śiel od toho. Nehodí sa to charakteru bulíka. Pre túto motorku sa hodí snaha o čo najśirśie pouźiteľné otáčky (aj tak ich moc nemáme :-) )
Tak sa eśte chvíľu snažil a naśiel nastavenie, ktoré sa mi uź páčilo. Pravdou ale je, že pouźil KN, niečo z dynojetu, topham dekel..... a navrhol aj výfuk, ale do toho som neśiel


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2011, 00:13

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání".
K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek
a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet,
to je moje filosofie 8)
vše ostatní už je jen drobné ladění.
Za cca 3000CZK je to docela dost muziky.........
nebo snad nééééé
:thumbup3:
z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde
R.
PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Aug 2011, 06:55
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání".
K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek
a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet,
to je moje filosofie 8)
vše ostatní už je jen drobné ladění.
Za cca 3000CZK je to docela dost muziky.........
nebo snad nééééé
:thumbup3:
z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde
R.
PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"


... tak s tímhle bych i souhlasil. nemám sice zlatý řez ale topham dekel jako Peter, ale s ním jsem to už koupil. jinak bych samo dělal zlatý řez.
ke všemu bych ještě doplnil nějaký otevřený výfuky, nebo laďáky chcete-li, ať ulehčení "dýchání" motoru je úplné ... no a je to ... :-)

o těch jehlách se tu totiž nikde vůbec nemluví a Break je myslím zmínil jako první. mě můj mechoš říkal, že sada dynojet je důležitá právě kvůli jehlám a pružinkám. vyměnit trisku umí každej, ale samotná výměna trisek bez výměny odpovídajících jehel a pružinek údajně je k ničemu a nemá ten správný účinek ... no ale zkušenosti některých jsou asi jiné. a pak se v tom vyznej do prčic ... !!!

rozhodně ale podle mě samotnej uříznutej dekl toho moc světobornýho nevyřeší ...


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 18 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.