Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Úpravy motoru: "základní" + otevřené výfuky
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=579
Stránka 3 z 5

Autor:  palo [ 11 Aug 2011, 17:24 ]
Predmet príspevku: 

tak jsem konečně dofinišoval naladění na brzdě s laděnýma výfukama,
výkon 73PS a krouťák 102 - jsem velmi spokojen
dal jsem jen laděný výfuk je seřízlej kryt na filtru, filtr a vše původní!!!

tak cena 9000výfuky RAAS a 3000práce na brzdě (v ceně brzdy je demontáž AIS) měl dovoleno koupit Dynojet a KN filtr, naznal že by to bylo vyhození peněz

Autor:  Ouklend [ 11 Aug 2011, 17:31 ]
Predmet príspevku: 

od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...

Autor:  palo [ 11 Aug 2011, 17:37 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...


myšleno, že by z toho už stejně víc nedostal a příplatek cca 3500Kč

Autor:  Ouklend [ 11 Aug 2011, 17:41 ]
Predmet príspevku: 

jo jo. já to pochopil. a právě to je pro mě divné, že by to ničemu nepomohlo a že stačí jen výfuky a otevřít sání ... jsou tu názory, že naopak výfuky je "vylepšení", které krom zvuku ničemu nepomůže ...

Autor:  stonemen [ 11 Aug 2011, 20:57 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
... co servisák, to jiný názor ...

Tak nějak... :D

Autor:  miki [ 11 Aug 2011, 22:55 ]
Predmet príspevku: 

........mám stejnou zkušenost jako Palo a to nemám ani ty Laďáky :P

Autor:  Ouklend [ 11 Aug 2011, 23:13 ]
Predmet príspevku: 

... takže si uřízl dekl od sání a zvýšil se ti výkon na 73 PS jo?

Autor:  palo [ 12 Aug 2011, 06:39 ]
Predmet príspevku: 

tento pán doporučuje KN víceméně jen na okruh a to ne vždy. Dělá v podstatě jen ladění na brzdě a má tam celkem plno, co jsem slyšel tak k němu jezdí se sportama až od Liberce (on je u Brna), Dynojet dává běžně, ale po odzkoušení naznal, že už by to nebyl rozdíl, samozřejmě u tohoto Bulldy. Navíc BT má štelovatelnou jehlu a trysek říkal že má plnou skříň, takže se dá ladit i bez Dyna

Autor:  break13 [ 12 Aug 2011, 08:25 ]
Predmet príspevku: 

Ježkovi voči,
no u toho bych si nenechal seřídit ani koloběžku.
To je jedinej "odborník",kterej popírá to
co ostatním desetitisícům motoristů v praxi funguje :roll:
Asi by i ostatní zajímal graf z brzdy
a taky jestli ty parametry jsou na kole nebo na klice ???
R.

Autor:  palo [ 12 Aug 2011, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku :wink2: jenže on má narozdíl od tebe výsledky :wink:

Autor:  Mirek1 [ 13 Aug 2011, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

:thumbup2: :thumbup2: :thumbup2: To nemá...protože neladí Žigulíky :thumbup2: :thumbup2: :thumbup2:

Jinak já nemám nic uřezanýho ani vyladěnýho...ale když jsem ted do Rakous přehodil na origa...jelo to huř.
Já osobně poznám už rozdíl,když nasadím otevřený laufy...jde to líp odspodu a je to jinej zátah a zrychlení jak s origama.

Autor:  break13 [ 14 Aug 2011, 10:43 ]
Predmet príspevku: 

palo píše:
tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku :wink2: jenže on má narozdíl od tebe výsledky :wink:

Je vidět, že ti unikly mnou zveřejněné grafy z brzdy před a po (za srovnatelných podmínek)
a ty celkem hovoří jasně, ostatně úprava byla z větší části podle Dynojetu ......
Ve srovnání s jiným Bulldogem s laďáky jsem měl s fabrickými výfucky "navrch" překvapivě především v nejvyších otáčkách :idea:
R.

Autor:  Peter BT [ 14 Aug 2011, 21:42 ]
Predmet príspevku: 

no, ten môj tiež na brzde natočil aj vyšší výkon, neź na akom sme sa nakoniec dohodli.
Nahonil maximálny výkon v úzkej špičke, krúťák tiež vysoký - ale len v malom rozsahu..... proste nanić, ukázal mi len graf a śiel od toho. Nehodí sa to charakteru bulíka. Pre túto motorku sa hodí snaha o čo najśirśie pouźiteľné otáčky (aj tak ich moc nemáme :-) )
Tak sa eśte chvíľu snažil a naśiel nastavenie, ktoré sa mi uź páčilo. Pravdou ale je, že pouźil KN, niečo z dynojetu, topham dekel..... a navrhol aj výfuk, ale do toho som neśiel

Autor:  break13 [ 16 Aug 2011, 00:13 ]
Predmet príspevku: 

KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání".
K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek
a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet,
to je moje filosofie 8)
vše ostatní už je jen drobné ladění.
Za cca 3000CZK je to docela dost muziky.........
nebo snad nééééé
:thumbup3:
z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde
R.
PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"

Autor:  Ouklend [ 16 Aug 2011, 06:55 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání".
K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek
a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet,
to je moje filosofie 8)
vše ostatní už je jen drobné ladění.
Za cca 3000CZK je to docela dost muziky.........
nebo snad nééééé
:thumbup3:
z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde
R.
PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"


... tak s tímhle bych i souhlasil. nemám sice zlatý řez ale topham dekel jako Peter, ale s ním jsem to už koupil. jinak bych samo dělal zlatý řez.
ke všemu bych ještě doplnil nějaký otevřený výfuky, nebo laďáky chcete-li, ať ulehčení "dýchání" motoru je úplné ... no a je to ... :-)

o těch jehlách se tu totiž nikde vůbec nemluví a Break je myslím zmínil jako první. mě můj mechoš říkal, že sada dynojet je důležitá právě kvůli jehlám a pružinkám. vyměnit trisku umí každej, ale samotná výměna trisek bez výměny odpovídajících jehel a pružinek údajně je k ničemu a nemá ten správný účinek ... no ale zkušenosti některých jsou asi jiné. a pak se v tom vyznej do prčic ... !!!

rozhodně ale podle mě samotnej uříznutej dekl toho moc světobornýho nevyřeší ...

Stránka 3 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/