Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
Úpravy motoru: "základní" + otevřené výfuky http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=579 |
Stránka 3 z 5 |
Autor: | palo [ 11 Aug 2011, 17:24 ] |
Predmet príspevku: | |
tak jsem konečně dofinišoval naladění na brzdě s laděnýma výfukama, výkon 73PS a krouťák 102 - jsem velmi spokojen dal jsem jen laděný výfuk je seřízlej kryt na filtru, filtr a vše původní!!! tak cena 9000výfuky RAAS a 3000práce na brzdě (v ceně brzdy je demontáž AIS) měl dovoleno koupit Dynojet a KN filtr, naznal že by to bylo vyhození peněz |
Autor: | Ouklend [ 11 Aug 2011, 17:31 ] |
Predmet príspevku: | |
od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ... |
Autor: | palo [ 11 Aug 2011, 17:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Ouklend píše: od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...
myšleno, že by z toho už stejně víc nedostal a příplatek cca 3500Kč |
Autor: | Ouklend [ 11 Aug 2011, 17:41 ] |
Predmet príspevku: | |
jo jo. já to pochopil. a právě to je pro mě divné, že by to ničemu nepomohlo a že stačí jen výfuky a otevřít sání ... jsou tu názory, že naopak výfuky je "vylepšení", které krom zvuku ničemu nepomůže ... |
Autor: | stonemen [ 11 Aug 2011, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Ouklend píše: ... co servisák, to jiný názor ...
Tak nějak... |
Autor: | miki [ 11 Aug 2011, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
........mám stejnou zkušenost jako Palo a to nemám ani ty Laďáky |
Autor: | Ouklend [ 11 Aug 2011, 23:13 ] |
Predmet príspevku: | |
... takže si uřízl dekl od sání a zvýšil se ti výkon na 73 PS jo? |
Autor: | palo [ 12 Aug 2011, 06:39 ] |
Predmet príspevku: | |
tento pán doporučuje KN víceméně jen na okruh a to ne vždy. Dělá v podstatě jen ladění na brzdě a má tam celkem plno, co jsem slyšel tak k němu jezdí se sportama až od Liberce (on je u Brna), Dynojet dává běžně, ale po odzkoušení naznal, že už by to nebyl rozdíl, samozřejmě u tohoto Bulldy. Navíc BT má štelovatelnou jehlu a trysek říkal že má plnou skříň, takže se dá ladit i bez Dyna |
Autor: | break13 [ 12 Aug 2011, 08:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Ježkovi voči, no u toho bych si nenechal seřídit ani koloběžku. To je jedinej "odborník",kterej popírá to co ostatním desetitisícům motoristů v praxi funguje Asi by i ostatní zajímal graf z brzdy a taky jestli ty parametry jsou na kole nebo na klice ??? R. |
Autor: | palo [ 12 Aug 2011, 20:59 ] |
Predmet príspevku: | |
tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku jenže on má narozdíl od tebe výsledky |
Autor: | Mirek1 [ 13 Aug 2011, 17:40 ] |
Predmet príspevku: | |
To nemá...protože neladí Žigulíky Jinak já nemám nic uřezanýho ani vyladěnýho...ale když jsem ted do Rakous přehodil na origa...jelo to huř. Já osobně poznám už rozdíl,když nasadím otevřený laufy...jde to líp odspodu a je to jinej zátah a zrychlení jak s origama. |
Autor: | break13 [ 14 Aug 2011, 10:43 ] |
Predmet príspevku: | |
palo píše: tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku jenže on má narozdíl od tebe výsledky
Je vidět, že ti unikly mnou zveřejněné grafy z brzdy před a po (za srovnatelných podmínek) a ty celkem hovoří jasně, ostatně úprava byla z větší části podle Dynojetu ...... Ve srovnání s jiným Bulldogem s laďáky jsem měl s fabrickými výfucky "navrch" překvapivě především v nejvyších otáčkách R. |
Autor: | Peter BT [ 14 Aug 2011, 21:42 ] |
Predmet príspevku: | |
no, ten môj tiež na brzde natočil aj vyšší výkon, neź na akom sme sa nakoniec dohodli. Nahonil maximálny výkon v úzkej špičke, krúťák tiež vysoký - ale len v malom rozsahu..... proste nanić, ukázal mi len graf a śiel od toho. Nehodí sa to charakteru bulíka. Pre túto motorku sa hodí snaha o čo najśirśie pouźiteľné otáčky (aj tak ich moc nemáme ) Tak sa eśte chvíľu snažil a naśiel nastavenie, ktoré sa mi uź páčilo. Pravdou ale je, že pouźil KN, niečo z dynojetu, topham dekel..... a navrhol aj výfuk, ale do toho som neśiel |
Autor: | break13 [ 16 Aug 2011, 00:13 ] |
Predmet príspevku: | |
KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější, co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání". K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet, to je moje filosofie vše ostatní už je jen drobné ladění. Za cca 3000CZK je to docela dost muziky......... nebo snad nééééé z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde R. PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo" |
Autor: | Ouklend [ 16 Aug 2011, 06:55 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání". K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet, to je moje filosofie vše ostatní už je jen drobné ladění. Za cca 3000CZK je to docela dost muziky......... nebo snad nééééé z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde R. PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo" ... tak s tímhle bych i souhlasil. nemám sice zlatý řez ale topham dekel jako Peter, ale s ním jsem to už koupil. jinak bych samo dělal zlatý řez. ke všemu bych ještě doplnil nějaký otevřený výfuky, nebo laďáky chcete-li, ať ulehčení "dýchání" motoru je úplné ... no a je to ... o těch jehlách se tu totiž nikde vůbec nemluví a Break je myslím zmínil jako první. mě můj mechoš říkal, že sada dynojet je důležitá právě kvůli jehlám a pružinkám. vyměnit trisku umí každej, ale samotná výměna trisek bez výměny odpovídajících jehel a pružinek údajně je k ničemu a nemá ten správný účinek ... no ale zkušenosti některých jsou asi jiné. a pak se v tom vyznej do prčic ... !!! rozhodně ale podle mě samotnej uříznutej dekl toho moc světobornýho nevyřeší ... |
Stránka 3 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |