Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Úpravy motoru: "základní" + otevřené výfuky
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=579
Stránka 4 z 5

Autor:  palo [ 16 Aug 2011, 11:21 ]
Predmet príspevku: 

-odmontovaný AIS-tady se zhoduje s Breakem-říkal že nemá vliv
-na 6pokus seřízlej kryt airboxu (řezal po 1cm a vždy znovu změřil)
-seřízení origo jehle (je pohyblivá!)
-výfuky na zakázku - RAAS

přikládám graf po seřízení, pocitově jede pěkně od spodu, žádný propad a nad 4tis. jde hodně za plynem až do omezovače-pocitově vela gut! komplet cena 12000

Obrázok

Autor:  Jirka78 [ 16 Aug 2011, 18:45 ]
Predmet príspevku: 

krásnej graf, moc pěkně naladěný

Autor:  stonemen [ 16 Aug 2011, 19:49 ]
Predmet príspevku: 

Až moc pěkný hodnoty, gratuluju... :wink:

Autor:  break13 [ 17 Aug 2011, 10:58 ]
Predmet príspevku: 

Průběh je opravdu libovej - gratuluju,
osobně by mě ale trochu znepokojovala absolutní hodnota veličin.
Nula krouťáku začíná na 10Nm a výkon na 2BHP,
blbě nastavenej papír v tiskárně dělá divy :?:
Nicméně důležitá je spokojenost.
R.

Autor:  cafe-racer [ 17 Aug 2011, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

palo píše:
-odmontovaný AIS-tady se zhoduje s Breakem-říkal že nemá vliv
-na 6pokus seřízlej kryt airboxu (řezal po 1cm a vždy znovu změřil)
-seřízení origo jehle (je pohyblivá!)
-výfuky na zakázku - RAAS

přikládám graf po seřízení, pocitově jede pěkně od spodu, žádný propad a nad 4tis. jde hodně za plynem až do omezovače-pocitově vela gut! komplet cena 12000

Palo: 100 Nm je parádní hodnota! Doufám že někdy bude příležitost zkusit si jet vedle tebe a ve stejnou chvíli na pětku otočit plynem na doraz, mělo by ti to znatelně líp upalovat a rovnou bych pak asi jel do nějaký dílny na vyladění :lol:

Autor:  Peter BT [ 17 Aug 2011, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

bolo by zaujímavé vidieť aj graf pred úpravami a pri tom istom nastavení brzdy grafy po úprave. Priznám, takéto absolútne hodnoty som ešte nevidel na bulíkovi, teda videl, ale až po zásahu do časovania - kľukovka, atď...
ale hlavne, že pocitovo sa ti to páči, to je hlavné

Autor:  NaaR [ 17 Aug 2011, 21:46 ]
Predmet príspevku: 

teda nechtel bych nikomu brat iluze ale brzda od brzdy se to lisi jako svina takze klidne muze bejt hodnota na jiny tech cca 90 stejne jako u vsech ostatnich..

Autor:  break13 [ 18 Aug 2011, 08:46 ]
Predmet príspevku: 

NaaR uhodil hřebíček na hlavičku,
papír snese všechno, realita je pak naprosto jinde,
však už se to tady probíralo.
Zlepšení po úpravách se většinou dostaví,
ale absolutní hodnoty se nedají brát moc vážně.
Příčinou je většinou to, že zařízení není pravidelně kalibrováno(stojí to peníze)
ale spíš se tomu i pomůže aby měla dílna lepší výsledky než konkurence a přitáhla víc zákazníků :? ,
to je realita všedního dne ...
Tím spíš když měří stejný člověk/dílna co provádí tuning :idea:
R.

Autor:  break13 [ 18 Aug 2011, 08:52 ]
Predmet príspevku: 

Peter BT píše:
bolo by zaujímavé vidieť aj graf pred úpravami a pri tom istom nastavení brzdy grafy po úprave. Priznám, takéto absolútne hodnoty som ešte nevidel na bulíkovi, teda videl, ale až po zásahu do časovania - kľukovka, atď...
ale hlavne, že pocitovo sa ti to páči, to je hlavné


Proto jsem si nechal moto změřit těsně před úpravou a hned po,
bylo stejné počasí, tak bylo co srovnávat .
Navíc firma neměla žádný zájem něco "vylepšovat"
a zařízení bylo stále stejné, bez úprav.
Myslím , že jen tak to má nějaký smysl.
R.
PS: Navíc když vytahli několik let starý graf z jiného Bulíka navíc ještě s laďáky
tak přesto byly rozdíly velmi malé a rozhodně né 15Nm........

Autor:  Ouklend [ 18 Aug 2011, 08:59 ]
Predmet príspevku: 

... tohle jsou nepodložené spekulace.

nechci se nikoho zastávat, ale nemyslím si, že by měly zapotřebí některé dílny, jako je např. ta, v které byl Palo, zkreslovat výsledky. myslím, že některé dílny nepotřebují lákat zákazníky díky podvodným a zkresleným výsledkům, zvlášť, když mají objednávky na několik měsíců dopředu ...
jednoduchá věc by byla zajet někde jinde, na jinou brzdu a nechat si to za dalších cca. 500,- změřit. pokud by byly výsledky výrazně odlišné, tak by se muselo zjistit, kde, nebo u koho je chyba. pokud by byla chyba v servisu, který prováděl ladění, tak bych chtěl motorku buďto doladit, nebo vrátit peníze. každý takový nespokojený zákazník by pak takovému servisu velice pravděpodobně udělal negativní reklamu, a to si myslím, že si asi málo kdo lajzne ... :wink:

Autor:  break13 [ 18 Aug 2011, 09:15 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
... tohle jsou nepodložené spekulace. :wink:


Ouklende, rád uvěřím že Bulík má i 200koní,
ale až uvidím graf před úpravou změřený za srovnatelných podmínek.
Jinak tvrdit, že bez KN a dynojetu jen s výfuky dostanu 15Nm ve středních otáčkách je opravdu spekulace jak píšeš.
Takových grafů jsme "vyrobili" ve škole v laborkách spoustu ,
jen abychom dostali zápočet :lol:
R.

Autor:  break13 [ 18 Aug 2011, 09:19 ]
Predmet príspevku: 

A vůbec,
dosť bolo keců
svolejme sraz "ladičů" a systémem "boží soud"
otestujeme naživo komu to jak jede
a pak si někteří budou moci těmi svými grafy pravděpodobně vytřít trusník - třeba i já :)
Jinak tyhle diskuse nikdy neskončí :(
HOWGH
R.

Autor:  Ouklend [ 18 Aug 2011, 09:35 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
A vůbec,
dosť bolo keců
svolejme sraz "ladičů" a systémem "boží soud"
otestujeme naživo komu to jak jede
a pak si někteří budou moci těmi svými grafy pravděpodobně vytřít trusník - třeba i já :)
Jinak tyhle diskuse nikdy neskončí :(
HOWGH
R.


... výborný nápad. osobně bych rád konečně zjistil, komu to jede nejlíp a to hlavně proto, aby se zjistilo, jaké úpravy a vůbec co všechno se pro to udělalo, aby to takhle jelo ... :wink:

tím by se asi definitivně zjistilo, co je pro Bulíka asi nejlepší ...

... takže kdy a kde ??? :D

Autor:  Ouklend [ 18 Aug 2011, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

.. tak jsem založil vlákno na sraz:

http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=734

Autor:  palo [ 18 Aug 2011, 18:55 ]
Predmet príspevku: 

tak jen pro info, pán na brzdě opravdu neměl nic z toho kolik tam bude na grafu. Výfuky jsem nechal dělat úplně jinde a tam i nastavit, aby to jelo, jen jsem si nebyl jistý abych něco nepoškodil a chtěl jsem ještě vyhodit ten AIS. Proto to dále dělal pan Frank, jelikož jsou na něj dobré reference. Nedělal montáž výfuku, jen seřízení-tak zněl požadavek. On brzdil a naznal, že řezat kryt a brdit dále-toto je výsledek. Prvotní měrění nemám, páč se mně tam nechtělo vozit a předělávat origo výfuky. A taky mně byl celkem jedno výsledek měřen í(rozdíl) chtěl jsem hlavně vzhled(trombon) a zvuk!

Stránka 4 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/