Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Olejový filtr, výměna oleje
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=661
Stránka 1 z 4

Autor:  Jan [ 27 Dec 2010, 16:55 ]
Predmet príspevku:  Olejový filtr, výměna oleje

Čau chlapy, dnes jsem se pustil do výměny oleje a nejsem si jist jak se dostanu na filtr. Musím demontovat celé víko na pravé straně? nemáte někdo nafoceno? Děkuji

Autor:  Simir [ 27 Dec 2010, 18:46 ]
Predmet príspevku: 

To rozhodně nemusíš,stačí jen to s tuším třemi šrouby.

Autor:  NaaR [ 27 Dec 2010, 19:49 ]
Predmet príspevku: 

urcite nemusis staci kryt na 3 srouby.jak rika simir

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 27 Dec 2010, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

Koukni na stranu 3-16 v manuálu,tam je to jasně ukázané.

Autor:  svela [ 27 Dec 2010, 22:54 ]
Predmet príspevku: 

No robil som si to sám a rozhodne je tam viac šroubíkov ako hovoríte a nie sú to tie kde ja nápis Yamaha a navyše majú rizdielnu dĺžku. A filter nieje tam ako si myslíte ale úplne v rohu dole a dedel má divotvorný tvar. V tom manuáli síce je vidieť kde je filter, ale neni vidieť ako vypadá ten dekel. Treba to skúsiť nič sa tam nedá pokaziť.

Autor:  helmi [ 28 Dec 2010, 00:22 ]
Predmet príspevku: 

Menší dekel s nápisom YAMAHA je 3 skrutkami prichytený o väčší dekel. Ten držia na mieste 4 skrutky rôznych veľkostí. Ten väčší dekel umožní prístup k filtru. Malý ani nemusíš dávať dole. Viz. obr.

Obrázok

Autor:  Jan [ 28 Dec 2010, 12:38 ]
Predmet príspevku: 

Právě tyto 4 šrouby jsem měl vyndané a zkoušel odlepit víko, nějak to moc pružilo tak jsem chtěl mít jistotu abych něco nezničil. Víc tedy zaberu. Děkuji

Autor:  helmi [ 29 Dec 2010, 01:33 ]
Predmet príspevku: 

Len smelo do toho! A ak ti z motorového priestoru vylezie pavúk :shock: , NIE ŽE HO ZABIJEŠ :!: To je mašinista. :lol:
viz : vtipy a fóry...

Autor:  durinkos [ 01 Jan 2011, 19:21 ]
Predmet príspevku: 

chyt to do kombinaciek a riadne to potiahni.

Autor:  break13 [ 02 Jan 2011, 16:38 ]
Predmet príspevku: 

durinkos píše:
chyt to do kombinaciek a riadne to potiahni.

jediný správý postup je pak vytáhnout hliníkový koš kombinačkama za žebro uprostřed - drží to tam za O kroužek,
odborníci v servisu to páčili šroubovákem a ulomili mi jeden úchyt :-(
R.

Autor:  igorescu [ 08 Aug 2011, 10:39 ]
Predmet príspevku: 

Pani mozem otazku ohladom oleja?

Ked mate nastartovanu moto na volnobehu a pozriete sa cez to okienko na hladinu oleja tak Vam ten olej nehybne stoji a viete si pozroet hladinu aj pri nastartovanom motore?

Mne sa stale mari, ze pred padom sa ten olej rozviril hned jak som nastartoval motor a odmerat hladinu som vedel len pri vypnutom ale vobec som si nie isty.

Trochu sa bojim ci som nerozbil nejake cerpadlo alebo nieco ale uz som na tom presiel zo 300 km (150 bez prestavky) a nezavaril som motor ani som nemal nejak extra horuce valce.

Autor:  stonemen [ 08 Aug 2011, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

Olej by jsi měl kontrolovat když je motor v klidu. A hlavně motorku mít v rovné poloze, aby byla vidět hladina oleje. Když ji opřeš o stojánek tak nemáš zaručený kvalitní měření.
Jestli jsi najel 300km a nezadřel si to tak máš čerpadlo ok... :wink:

Autor:  igorescu [ 09 Aug 2011, 00:42 ]
Predmet príspevku: 

Ked kontrolujem tak ano. Necham zohriat motor, vypnem, pockam 5 min a pozriem sa na hladinu.

Stale sa mi ale zda, ze pri nastartovanom motore som nevidel predtym nic, lebo ten olej sa hned rozviril. Teraz ked ide motor na volnobehu a pozriem sa na merku, tak ten olej len tak stoji v tej olejovej vani.

Nechcem malovat certa na stenu ale ked Vas to nahodou napadne a budete mat zrovna nastartovane, skuste mrknut ako je to u Vas nech kludne spavam, velky vdak :)

Autor:  break13 [ 10 Aug 2011, 12:01 ]
Predmet príspevku: 

Kromě kontrolního okénka tam máš i čidlo hladiny oleje -
červená kontrolka na palubovce.
Prakticky to funguje tak,
že při zapnutí klíčku proběhne startuptest
a měly by se ti rozsvítit všechny kontrolky.
Při normální jízdě nesmí červená nikdy svítit,
pokud ano tak okamžitě vypni motor !
Pokud je motor naplněn přesně 3l oleje,
tak se běžně stává, že když tomu pořádně naložíš,
tak se po dobu maximální akcelerace krátkodobě může kontrolka hladiny oleje rozsvítit.
To je dané konstrukcí a umístěním čidla ale neznamená to problém.
Aby mě to neprudilo, tak do motoru leju 3,5l oleje a mám klid,
ani při maximální forsáži se kontrolka nerozsvítí
a takovéhle menší přeplnění oleje motor neohrozí.
HOWGH
R.

Autor:  stonemen [ 10 Aug 2011, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

Každopádně lej takové množství oleje, jaké je určené,aby byla hladina oleje mezi ryskami měřícího okénka. Moc oleje v motoru může mít za následek, že se ti vyhází až do airboxu... :wink:

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/