Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 19:56


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Jirka78
Poslať  Predmet príspevku: vyhřívání karburátorů  |  Napísal: 28 Jan 2011, 02:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
čistil jsem karburátory a pak přeměřoval snímač polohy a když jsem testoval odpor vyhřívání tak
1. karbec měl 29 ohmů
2. karbec měl 19 ohmů

Obrázok

asi to bude buřt, ale původně byly karburátory navrženy na dvoje vyhřívaní pro každý, viz červené šipky
Jen se chci zeptat, máte taky tak rozdílný odpor? že by přední a zadní válec (spíš blobost)



Reklama


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Jan 2011, 11:49

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Když nezapomenu,tak proměřím sadu karbeců, co mám připravené na tuning.
Jinak to není nic fatálního, odpor by ale měly mít stejný.
Vhodný je ale překontrolovat termostat, co to spíná, jestli vůbec funguje,
je to krabička v gumovém povlaku,
pod palubkou za světlem.
Matně si pamatuju, že by měl být sepnutý pod 12°C.
R


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Jan 2011, 12:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
ten termostat bude dle tvého popisu asi v tý černý gumě jak je na ní bílý křížek.
Obrázok
Jen pro upřesnění, to vyhřívání je ve svazku kabelů z karburátoru spojeno ze 3 drátů do 2 drátů. Na vyhřívání je z boku vyraženo 30 Watů,
dle manuálu mají mít při 20 stupních 6-10 ohmů a pojistka je 15A
no já si ty svoje hodnoty přesně napamatuji možná jsem měl 9 a 19, ale vím že rozdíl byl polovina odporu. Taky v dolním rozsahu do 200 ohmů tomu čínskýmu měřáku nedůvěřuji. Druhej měřák jsem měl někde zašitej, tak jsem měřil spíš informativně. Ale rozdíl tam byl a tomu je zase nutno věřit.

k termostatu
zapnutí 12°C +-4°C
vypnutí 23°C +-3°C


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Jan 2011, 05:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
jen pro zajímavost, jak jsem se právě dočetl, tak Yamaha dělala novější dragstary 2006-2009 s katalyzátorem a v karburátoru byly solenoidy na uzavření benzínu při otáčkách v červeném, aby to nezničilo kat.
Tak tenhle tunning naše stroje minul :lol:
samozřejmě by jsme si to taky oddělali


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Feb 2011, 12:43

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirka78 píše:
ten termostat bude dle tvého popisu asi v tý černý gumě jak je na ní bílý křížek.


Pokud není přemístěnej, tak je jak jsem psal za reflektorem vpravo od osy motorky (hýbe se s řidítky a není tedy na rámu jak je na fotce).
Jdou k němu jen dva slabý dráty. Fotku nepošlu , Bulík chrápe ve spacáku a já ho nemíním budit :!:
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 37 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.