Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Startování - po zimě neúspěch
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=690
Stránka 2 z 5

Autor:  bikerman [ 02 Apr 2011, 20:43 ]
Predmet príspevku: 

zajímaví :confused1: :confused1: :confused1:

Autor:  Jirka78 [ 03 Apr 2011, 00:21 ]
Predmet príspevku: 

já si myslel, že v moto je taky gelovka, tak jako v UPS jen s vyšším proudem pro start.

jak jsem psal, že gelovky nemají rády vybitý stav, tak to je pravda.

klesnutí kapacity na 60% u gelové baterie při různém vybití:
100% kapacity (úplné vybití) 200 cyklů
50% 450 cyklů
30% 1100 cyklů !!!

Autor:  Mirek1 [ 03 Apr 2011, 02:20 ]
Predmet príspevku: 

O tom UPS tam je taky něco psáno.

cituji:

To stejný i tyto olověné aku typu BT apod. pro UPS.... nejsou gelové !!! Je to stejný princip jako YTX i YTZ baterie pro moto, klasický elektrolyt (roztok kyseliny sírové), jednotlivé články jsou obaleny rounem (absorpční hmota) do kterého je nasáklý ten elektrolyt

Autor:  Jirka78 [ 03 Apr 2011, 17:06 ]
Predmet príspevku: 

podovod!!
já si vzal "gelovou" přímo to tak prodejce uvádí (gelová do UPS), má tam i všechny grafy a nic o AGM. To jsem nakonec zjistil až u výrobce, že je to AGM (tedy rouno napuštěné elektrolytem), takže to co jsem psal platí pro naši moto baterii. nemají rády častý vybitý stav

Mirku díky za info, je vidět jak nás všechny ojebávají, pravá gelovka je jinde (i cenou)

zase jsem chytřejší... aspoň neumřu blbej

Autor:  Ouklend [ 03 Apr 2011, 18:44 ]
Predmet príspevku: 

... no je fakt, když tak nad tím přemýšlím, že my jsme měli v práci nějaký gelovky velikosti cca. té naší motocyklové nebo max. o kousek větší a cena byla pár desítek tisíc ... :shock:

Autor:  miki [ 03 Apr 2011, 20:24 ]
Predmet príspevku: 

Já to tušil,jen jsem po tom nepátral... :evil: Miro dík za info :wink:

Autor:  Mirek1 [ 03 Apr 2011, 20:30 ]
Predmet príspevku: 

To není z mojí hlavy....jak jsem jinde četl...tak pouštím dál. To je vše.

Autor:  break13 [ 03 Apr 2011, 20:40 ]
Predmet príspevku: 

No zase se do mě obují známí diskutéři,
ale v Bulíkovi z fabriky byla gelovka.
Pokud si tam někdo dal jinou, tak je to jeho mínus :(
To co píše mirek je pravda až do okamžiku té ceny,
já osobně mám i v autě-velký diesel startovací gelovku, (psal jsem už dříve)
a její cena (50Ah) je kolem 5000CZK.Letos mě asi čeká tato investice :-(
Přečtěte si ten článek v ČMN a budete klidněji usínat :idea:
R.

Autor:  miki [ 03 Apr 2011, 20:47 ]
Predmet príspevku: 

Kurňa Brejku tak to nafoť a hoď sem,to číslo zrovna nemám :evil: kupuji max každý desátý :wink: nebo nějaký odkaz???

Autor:  break13 [ 03 Apr 2011, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

miki píše:
Kurňa Brejku tak to nafoť a hoď sem,to číslo zrovna nemám :evil: kupuji max každý desátý :wink: nebo nějaký odkaz???

Až si vzpomenum tak naskenuju,
jinak na titulce je Ducati Diavel, nikomu to neříkej ,
ale shodou okolností chystám reportáž z testování :wink:
R.

Autor:  Mirek1 [ 03 Apr 2011, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

Mohl bys teda prosím zaslat přesné označení tvojí 100% gelové baterie?
Rád bych byl v obraze. Potom mužem dál korektně diskutovat.
A kdyby to byla pravda...tak tady pulka fora nekupovala novou baterku,když ta gelová vydrží až 20 let.

Autor:  miki [ 03 Apr 2011, 21:43 ]
Predmet príspevku: 

Miro ani gelovka nevydrží 20 let a víme jak se někteří k baterkám chovají-jako by nebyly :roll: Věřím že tam origo mohla být,taky nová origo u Yamahy byla kolem 4 000 jak jsem někde vypátral.Teprve v poslední době se vyrojila fůra lacinějších náhrad(bohužel někdy vydávaných za gelovky). :( Podle mně jakákoli baterie ponechaná dlouhodobě ve vybitém stavu ti odejde do kytek dřív. :wink:

Autor:  Mirek1 [ 03 Apr 2011, 22:17 ]
Predmet príspevku: 

Tak třeba Zdena kupoval taky funglovku Bullíka,tak by to mělo býti jasné,co to tam je.
Jako o nic nejde...já se nehádám..nebyl jsem v Rusku :lol: ,jenom mě to zajímá jak to teda je. Svoju jsem ještě nikdy nevytahoval z motorky,tak nevím ani co tam mám já.
A když jsem se pokoušel několikrát za zimu připojit nabíječku(mám tam takový káblík se spec.zásuvkou pro nabíječku,tak ani na kontakty nelezu,abych se připojil),tak mě inteligentně odmítla zeleným světlem....že šťávu nechce ,tak nevim.

Autor:  break13 [ 03 Apr 2011, 23:53 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Tak třeba Zdena kupoval taky funglovku Bullíka,tak by to mělo býti jasné,co to tam je.
Jako o nic nejde...já se nehádám..nebyl jsem v Rusku :lol: ,jenom mě to zajímá jak to teda je. Svoju jsem ještě nikdy nevytahoval z motorky,tak nevím ani co tam mám já.
A když jsem se pokoušel několikrát za zimu připojit nabíječku(mám tam takový káblík se spec.zásuvkou pro nabíječku,tak ani na kontakty nelezu,abych se připojil),tak mě inteligentně odmítla zeleným světlem....že šťávu nechce ,tak nevim.

No člověče i ty inteligentní nabíječky se dělí na blondýny, brunety......
zhruba před měsícem jsem chtěl preventivně dobít tu baterku v autě a jedna nabíječka řekla že je full,
další dvě ale usilovně nabíjely , každopádně ta baterka dobít potřebovala!
R.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 04 Apr 2011, 05:23 ]
Predmet príspevku: 

[quote="Mirek1"]Tak třeba Zdena kupoval taky funglovku Bullíka,tak by to mělo býti jasné,co to tam je.
V mém psovi byla tahle baterka a pořád tam je :
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/ba ... 26232.html
Nevím,co znamená zatavený gel,to ponechám na diskusi. Baterka drží už 6.rok,celou zimu jsem ji po zkušenostech z minulého roku nechal na nabíječce Optimate 3. Bohužel nabíječka furt ukazovala nabíjení, zelená nesvítila nikdy a to mi říká,že ji budu muset vyměnit - i když po zimě nahodila hafušu na 2.pokus,poté,co jsem pořádně napumpoval do karbeců benzin (šetřím tu volnoběžku :D )

Stránka 2 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/