Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Zadny tlmic
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=724
Stránka 1 z 2

Autor:  durinkos [ 09 Júl 2011, 13:20 ]
Predmet príspevku:  Zadny tlmic

Zdravim. Nemate niekto skusenosti s vymenou zadneho tlmica? Ci nahodou nepasuje aj z inej motorky. chcel by som tam dat nieco sportovejsie aby to tak neplavalo. dik za rady 8)

Autor:  miki [ 09 Júl 2011, 17:44 ]
Predmet príspevku: 

Přitvrď si ten co tam máš,naco hned měnit :shock:

Autor:  break13 [ 09 Júl 2011, 23:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Zadny tlmic

durinkos píše:
Zdravim. Nemate niekto skusenosti s vymenou zadneho tlmica? Ci nahodou nepasuje aj z inej motorky. chcel by som tam dat nieco sportovejsie aby to tak neplavalo. dik za rady 8)

Já jsem Bulíka koupil už se sportovním Wilbersem s externí nádržkou,
u kterýho se dá ladit spoustu parametrů. Ta sranda stojí něco kolem 700EUR.
Ani jsem za ty čtyři roky, co jezdím, nezkoušel měnit nastavení......
Pokud chceš s Bulíkem závodit, tak to je nejdostupnější volba :shock:
R.

Autor:  durinkos [ 10 Júl 2011, 06:10 ]
Predmet príspevku: 

no 700€ je dost velky peniaz. nasiel som aj od hyperpro za 400 no tolko tiez neobetujem. ja len ci by ten tlmic nepasoval z niakeho fazera, r1 alebo niecoho podobneho. da sa za 150€ kupit progresivna pruzina no zazraky by som od nej necakal.

Autor:  stonemen [ 10 Júl 2011, 20:50 ]
Predmet príspevku: 

Já jsem dal předek i zadek na maximum tvrdosti a pohupování je pryč, jen to je pak mazec, když je cesta na hovno, to je pak jak když jedeš na trakači... :?

Autor:  break13 [ 10 Júl 2011, 23:37 ]
Predmet príspevku: 

Rozhodně žádnej z nás není Valentino Rossi,
abychom poznali drobné nuance nastavení podvozku,
navíc tam hraje roli spoustu jiných vlivů :
jako je typ, huštění, stáří a ojetí pneumatik,
stav opotřebenía tlumiče a stav oleje v předních vidlicích
a to pak i nastavení modrými čudlíky je věc naprosto nepodstatná.
Já osobně jezdím silově a poznám až větší rozdíly,
např. že Diavel se do rychlých zatáček vodí daleko jistěji
než Bulldok :o :thumbup3:
R.

Autor:  durinkos [ 11 Júl 2011, 08:31 ]
Predmet príspevku: 

no ja uz tuzim viac po sporte no motorku za to menit nemienim. ako podvozok mam nastaveny na najtrvdie no stale sa mi to zda dost rozkolisane. ako koniky stacia len ten podvozok :-(

Autor:  stonemen [ 11 Júl 2011, 19:13 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Rozhodně žádnej z nás není Valentino Rossi,
abychom poznali drobné nuance nastavení podvozku,
navíc tam hraje roli spoustu jiných vlivů :
jako je typ, huštění, stáří a ojetí pneumatik,
stav opotřebenía tlumiče a stav oleje v předních vidlicích
a to pak i nastavení modrými čudlíky je věc naprosto nepodstatná.
Já osobně jezdím silově a poznám až větší rozdíly,
např. že Diavel se do rychlých zatáček vodí daleko jistěji
než Bulldok :o :thumbup3:
R.

:roll: :roll: :roll:
Já tedy nejsem Rossi, ale ten rozdíl mezi "easy a hard" nastavení na bulíkovi poznat je... :wink: A možná proto se Diavel vodí do zatáček líp jak bulda, protože má sportovněji laděný podvozek... :rolleyes2:

Autor:  Mirec [ 11 Júl 2011, 20:17 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Asi je všechno rokama nebo rukama,já mám hafana naladěného vzadu i vepředu na co nejměkšího (vepředu mám progresivní pružiny,zadek povolen na minimum),i tak se mi zdá po delší cestě (asi zahřátím oleje),že mi podvozek trochu ztvrdne.Klidně bych uvítal ještě pohodlnější jízdu i za cenu,že ve mě docela často chytnou saze ... :wink2:

Autor:  break13 [ 12 Júl 2011, 16:12 ]
Predmet príspevku: 

Samozřejmě, že Ducati jsou naprosto jinak střižený motorky,
i když Diavel je zrovna power cruiser a dost se liší od ostatních
a právě proto se nám s Ozzym tak líbí :crying2: .
I technici od Ducati potvrzují, že je to zásadně něco jiného třeba oproti Streetfighterovi
ač to má stejnej základ, teda vzadu to má 240 :!: .
Ale k věci -
často se tu řeší malichernosti a podstatné věci jdou stranou :
pokud ve vidlici chybí 100ml oleje a to není nic mimořádného, chová se to jinak
a pokud se vymění péra za progresivní (moje jsou např. kratší o 1cm oproti origo),
tak se taky dost změní/rozladí chování předku
a můžeš si pak točit modrými čudlíky do alelůja a furt to nebude ono
to jsem myslel

R.

Autor:  cafe-racer [ 13 Júl 2011, 07:07 ]
Predmet príspevku: 

durinkos píše:
no 700€ je dost velky peniaz. nasiel som aj od hyperpro za 400 no tolko tiez neobetujem. ja len ci by ten tlmic nepasoval z niakeho fazera, r1 alebo niecoho podobneho. da sa za 150€ kupit progresivna pruzina no zazraky by som od nej necakal.


Čau,
od obyčejné výměny tlumiče za kus z jiné motorky bych si moc nesliboval. Ty sporty, které máš na mysli, jsou podstatně lehčí než mastodontní Bulldog a ve finále by se to mohlo chovat stejně, klidně i hůř.
Ta váha se prostě neschová.... něco málo ti vyřeší progresivní pružina, ale stejně nic neuděláš s tlumičem. Pokud bys chtěl laciný řešení, můžeš pod pružinu vyrobit podložku - ta ti zvýší tvrdost, ale o svoji tloušťku zkrátí zdvih tlumiče. Když to nebude vyhovovat, můžeš ji vždycky sundat nebo jenom povolit o pár závitů pojistnou matici.

Martin

Autor:  durinkos [ 13 Júl 2011, 08:12 ]
Predmet príspevku: 

ten zadny tlmic moze byt pritiahnuty az na doraz? lebo niekde som cital ze sa to nastavovalo na centimetre...

Autor:  break13 [ 05 Sep 2011, 14:14 ]
Predmet príspevku: 

Pokud jste někdo zaregistrovali, tak probíhá akce nastavení podvozku zdarma od Hyperpro,
kterou pořádá Bikers Crown po několika městech v ČR. Vyšlo mi to včera v Praze 6 a jsem sakra rád, že jsem tam jel.
Ty kluci, co to štelovali do toho opravdu vidí a jen vzali za řidítka,
tak poznali, že tam mám progresívní pružinu a pak začal "koncert".
Vepředu jen přitvrdili předpětí no a vzhledem k tomu, že mám vzadu plně stavitelnýho Wilberse,
tak si chvíli hráli s kompresí a odskokem, předpětí nechali původní.
Na akci jsem vzal dcerku na tandem a hned nato jsme si dali 200km okolo Prahy .
No suma sumárum předek přitvrdili, zadek povolili kompresi a motorka má jízdní vlastnosti tak o třídu lepší
a současně je i pohodlnější - dřív mě bolely po takový jízdě záda.
Nastavení samozřejmě vylepší i se standardními komponenty,
celá akce je zaměřena na to, že nabízejí sadu (předek progres +olej, zadek stavitelný )
za cca 12000CZK
a to je rozhodně smysluplnější investice než např do "vykuchaných výfucků".
doporučuji
R.

Autor:  cafe-racer [ 05 Sep 2011, 15:58 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
za cca 12000CZK
a to je rozhodně smysluplnější investice než např do "vykuchaných výfucků".
doporučuji
R.


Jak pro koho...

Autor:  remote [ 05 Sep 2011, 18:17 ]
Predmet príspevku: 

Jo, to Hyperpro mě zaujalo asi před 14 dny. Ve čtvrtek měli u sady pro Buldu cenu asi 9300,-. V pátek jsem byl na jejich stránkách a už tam byla cena 10600,-. Pak jsem zaslal dotaz za jakou dobu by mě to sehnali. Odepsali že za 2 - 3 týdny a vzápětí zavedli "aktuální " cenu 12900,-.:shock:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/