Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Zapalovaci civka a kabel
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=772
Stránka 1 z 2

Autor:  bedi [ 01 Feb 2012, 09:38 ]
Predmet príspevku:  Zapalovaci civka a kabel

Ahoj, menili jste nekdo na Bullikovi zapalovaci kabely? Jde ty kabely z civky nejakym zpusobem vyndat, kdyz jsou zatavene?

Pri vymene svicek jsem zjistil, ze je jeden z kabelu zlomeny. Bylo to jen kousek od svicky, tak jsem ho tam ustipl a doufal, ze nebude moc kratky, ale je... :?

Zatim jsem nasel jakysi navod na vymenu zapalovaciho kabelu zataveneho do civky na Moto Guzzi na Motorkarich.cz. Doporuceni znelo vyvrtat do civky z boku diru a novy kabel naletovat. Diru pak zadelat silikonem. Radeji bych ale nejaky mene invazivni zpusob.

Dik, Bedi

Autor:  miki [ 03 Feb 2012, 09:36 ]
Predmet príspevku: 

Mně kdysi pomohlo při stejném problému zaměnit přední za zadní ale lepší z působ je ten kabel nastavit spojkou-mají ji třeba u louise.....Celé bych to rozhodně nerozdělával :wink:

Autor:  bedi [ 03 Feb 2012, 10:50 ]
Predmet príspevku: 

miki píše:
Mně kdysi pomohlo při stejném problému zaměnit přední za zadní ale lepší z působ je ten kabel nastavit spojkou-mají ji třeba u louise.....Celé bych to rozhodně nerozdělával :wink:


Prehodit predni a zadni civku je super napad :idea: , to urcite zkusim. Diky, miki!

Snad to vyjde, ta spojka se mi tam prave davat nechce. Myslim, ze by to dost ubralo na jistre, nebo se obavam zbytecne?

Bedi

Autor:  miki [ 03 Feb 2012, 19:26 ]
Predmet príspevku: 

http://www.louis.de/_300fd9f8e888e06cc6 ... r=10035359

Toho bych se neobával :wink:

Autor:  break13 [ 04 Feb 2012, 11:06 ]
Predmet príspevku: 

Pokud můžu přispět malou troškou do mlýna
(dlouhý léta jsem se zapalovacíma systémama zabýval)
tak úplně nejlepší je vyměnit to celé.
U motorek je ten problém, že to je otevřené vlhkosti
a i když za pěkného počasí vše funguje,
tak při zvýšené vlhkosti to většinou v nejnevhodnější okamžik selže :cry:
To je právě případ předních válců u V motorů.
V každém případě nedoporučuji "vrtat se" na straně cívky,
u fajfky může dobře pomoci samovulkanizační páska.
R.

Autor:  bedi [ 04 Feb 2012, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
...
tak úplně nejlepší je vyměnit to celé.
...


Co cele vymenit? Jako VN kabel s fajfkou i civkou? Toho jsem se bal a zaroven mi to prijde jako asi nejlepsi reseni, protoze prohodit predni civku se zadni nepomohlo.
To nebude zrovna levna sranda, kupovat nove civky, ne?
Pak bych ale rovnou schanel civky takove, u kterych je mozne kabel pozdeji pripadne jednoduse vymenit. A ne stejnou jako je original. Nejaka doporuceni?
Co treba Dynatek sigle plug head?
viz. http://www.micronsystems.de/pd884446055.htm?categoryId=158

bedi

Autor:  break13 [ 04 Feb 2012, 11:33 ]
Predmet príspevku: 

Vyměnit celé znamená samozřejmě cívku s kabelem a fajfkou,
prostě to co je "zapečený" dohromady :!:
Na motovrakáčích se tahle sestava dá sehnat za rozumný peníze.
Koupil jsem na svojí SV650 obě cívky s kabely a fajfkami za 800CZK
v perfektním stavu.
Na ten náš rumpálmotor není potřeba kupovat nějaký tuningový cívky,
nemá to žádný efekt a navíc kontakty na VN jsou zdrojem poruch.
R.

Autor:  remote [ 04 Feb 2012, 16:10 ]
Predmet príspevku: 

Čau Bedi, jak píše Miki - dej tam tu spojku a nemusíš se obávat. Break je tady odborník, co dělal léta do všeho, ale jeho výroky musíš brát s dost velkou rezervou 8) . remote

Autor:  miki [ 04 Feb 2012, 17:13 ]
Predmet príspevku: 

.....ten nápad se samovulkanizační páskou je ovšem dobrý :thumbup: Samozřejmě že nejlepším řešením jsou nové nebo " jeté " cívky,na druhou stranu v případě závady víš kam hrábnout :D

Autor:  break13 [ 04 Feb 2012, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

remote píše:
Čau Bedi, jak píše Miki - dej tam tu spojku a nemusíš se obávat. Break je tady odborník, co dělal léta do všeho, ale jeho výroky musíš brát s dost velkou rezervou 8) . remote

remote,
drž se tématu a poraď něco novátorskýho/přínosnýho Bedimu,
na hodnocení mých příspěvků si založ vlákno,
na to se tě pokud vím Bedi neptal :smilie:
R.

Autor:  bedi [ 04 Feb 2012, 22:04 ]
Predmet príspevku: 

Abyste si neroztrhali obcanky :lol:

Jak jsem rikal, spojkovat se mi to nechce. Mam takovou protivnou "perfekcionalistickou" uchylku a ta mi v tom brani. :wink3:

Zatim jsem hledal na internetu jak nove tak pouzite civky ale uspesnost zoufala. Bud nic nebo to je novy a drahy.
Bullici asi tak casto jako SVcka nebouraji 8)

V tydnu zkusim jeste neco obtelefonovat a uvidim.

Jake civky by se dali na Bullika pouzit? Co treba prave z SVcka nebo jineho dvouvalce?

bedi

Autor:  break13 [ 04 Feb 2012, 22:52 ]
Predmet príspevku: 

bedi píše:
Abyste si neroztrhali obcanky :lol:

Jak jsem rikal, spojkovat se mi to nechce. Mam takovou protivnou "perfekcionalistickou" uchylku a ta mi v tom brani. :wink3:

Zatim jsem hledal na internetu jak nove tak pouzite civky ale uspesnost zoufala. Bud nic nebo to je novy a drahy.
Bullici asi tak casto jako SVcka nebouraji 8)

V tydnu zkusim jeste neco obtelefonovat a uvidim.

Jake civky by se dali na Bullika pouzit? Co treba prave z SVcka nebo jineho dvouvalce?

bedi


No vyloženě "miluju" machry který nevěděj co je to Ohmův zákon a hodnotí ostatní ,
je fakt, že většina z nás už má abstinenční příznaky a ty se projevujou různě ...... :roll:
no ale k věci :
Cívky pro běžný sériový motorky jsou víceméně stejný
liší se to jen principem generování magnetického pole, zrovna to SV je stejný,
nakonec to pro výrobce motorek dělá stejně jedna firma.....
Nestudoval jsem to ale je skoro jisté, že to bude s SV zaměnitelné.
U těch tuningových platíš většinou jen za barevnej plast a nabubřelý jméno :red:
SV bourají více , protože na nich jezdí mladší, nezkušenější a o to rychlejší bikeři :shock:

Zkus se podívat i na podobné véčkové Yamahy něco jsem na motorkářích zahlédl
na objemu nezáleží 8)
R.

Autor:  cafe-racer [ 05 Feb 2012, 00:12 ]
Predmet príspevku: 

Bedi, vím že česká firma Vape se věnuje výrobě náhradních modulů, zkus probádat jejich stránky nebo jim i zavolej, mohli by pomoct.

A když už to Remote nakousl, tak je opravdu těžko soudit, čemu Break opravdu rozumí; zatím se mu moc nedařilo, ale třeba se v elektrice ukáže jako šikovnej.

Martin

Autor:  remote [ 05 Feb 2012, 10:16 ]
Predmet príspevku: 

[quote="break13"]No vyloženě "miluju" machry který nevěděj co je to Ohmův zákon a hodnotí ostatní ,

No Brejku, seš trochu mimo mísu. Já mám jak silno tak slaboproud vzdělání, takže Ohmův zákon ovládám. Nebudu si tady honit triko co jsem kde dělal a co umím, to není můj styl.
Mě jen fascinovalo toto : (dlouhý léta jsem se zapalovacíma systémama zabýval) .... :shock:
Bedi navíc řešil i finanční stránku ( + dostupnost ), takže spojka ve smršťovací bužírce mu problém na čas v pohodě vyřeší.
remote

Autor:  bedi [ 07 Feb 2012, 10:21 ]
Predmet príspevku: 

Tak nakonec nejspis koupim tady: http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/xvs_1100_a_dragstar_classic/03-05/picture/ignition_coil/.

V tech bazarech a vrakovistich jsem primo na BT nesehnal, tak koupim novou prakticky za stejne penize jako pouzitou. Snad bude z toho dragstaru fungovat.

Ale jeste uvazuju o tech tuningovejch od Dynateku... :confused1:

Bedi

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/