Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 15:04


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2012, 16:40
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Jirka78 píše:
to určitě ne, protože objem kanálku vůči celému prostoru je zanedbatelný.
Spíš to bylo použito na nějakých předchozích typech karburátorů


To je dost možný...

_________________
A.C.A.B.



Reklama


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2012, 16:54
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Jirka78 píše:
našel jsem pěknej obrázek funkce karbecu
je tam dírka v šoupátku = číslo 7
Obrázok



Teď, když jsem se pořádně podíval na tohle schéma,tak při otevření škrtící klapky vyjede šoupátko díky tlaku vzduchu,který tlačí na membránu, nahoru a vzduch který je stlačený nad membránou uteče přes dírku v šoupátku do sacího kanálku. Po zavření škrtící klapky pružina šoupátka vrátí šoupátko do původního stavu a aby nevznikl podtlak nad membránou tak si jednoduše zase ten vzduch nasaje přes dírku v šoupátku...

_________________
A.C.A.B.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2012, 21:19
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
to šoupátko se zvedá podtlakem v sání (nikoliv tlakem zespod), který se dostane dírkou v šoupátku nad membránu a tady vycucne vzduch a zvedá šoupě. Takže když prudce přidáš, tak se to nezačne dusit jako Jawa Pionýr, kde bylo šoupátko s jehlou natvrdo s lankem, ale samo si to zreguluje polohu, tak jak je potřeba a směs tak není chudá. Ten prostor pod membránou je spíš vyveden někde do okolí (dírka 9), než do sání.

díky tomu kanálku ve víku se mohlo přizvednout i odjinud (nebo nějak regulovat), ale je to zaslepený

dle manuálu je tam ještě nějaký plastový váleček 3 s O kroužkem 4 a pružinkou 5,
Obrázok

tohle jsem asi neměl venku, že by to bylo v tom šoupátku?


break13
Poslať  Predmet príspevku: Re:  |  Napísal: 05 Okt 2021, 07:28

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirka78 píše:
to šoupátko se zvedá podtlakem v sání (nikoliv tlakem zespod), který se dostane dírkou v šoupátku nad membránu a tady vycucne vzduch a zvedá šoupě. Takže když prudce přidáš, tak se to nezačne dusit jako Jawa Pionýr, kde bylo šoupátko s jehlou natvrdo s lankem, ale samo si to zreguluje polohu, tak jak je potřeba a směs tak není chudá. Ten prostor pod membránou je spíš vyveden někde do okolí (dírka 9), než do sání.

díky tomu kanálku ve víku se mohlo přizvednout i odjinud (nebo nějak regulovat), ale je to zaslepený

dle manuálu je tam ještě nějaký plastový váleček 3 s O kroužkem 4 a pružinkou 5,
Obrázok

tohle jsem asi neměl venku, že by to bylo v tom šoupátku?



Obrázek se mi neotevřel, ale je tam ještě "ekodoraz" pro omezení výkonu,
jinak správně oponuješ, jsou to takzvané rovnotlaké karburátory,
které si regulují otevření podle tlaku v sání.
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.