Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 12:19


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Máj 2012, 18:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
korejš píše:
Tak motor je doma nejel jsem kvůli němu 800km motor je rok 2005 měl by mýt naběháno kolem 10000km zejtra se začne s přehozením a v sobotu už budu snad na srazu v Borovanech s Bulldou v plné kráse.


Můžu jednu zvědavou - na kolik přijde takovej motor ?



Reklama


palo
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Máj 2012, 15:52

Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35
Príspevky: 138
Bydlisko: Jižní Morava

Offline
taky mám dotaz, v kolikati km se posral ten původní motor?
jen tak všeobecně, uvažuji že to bude asi stočeno. Nedávno kupoval kamarád Bulldoga a objížděl jsem to s ním, mám na mojím okolo 50aty co jsem viděl mají všechny určitě víc :!: samozřejmě ne na tachometru :thumbdown: lidi jsou kur..


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Máj 2012, 17:18
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
100 000 naběhá, spíš jde o špatně provedenou opravu, nebo údržbu, nebo prasácký zacházení.
zmetek bych vyloučil, ten se odhalí na začátku


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Máj 2012, 17:51

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
motor jsem pořídil za 25 litrů, v tom původním se po detailním ohledání nějaký čuně hrabalo a očividně svou práci udělal jen na prodej , holt smůla.zejtra začnem s přestrojením zkusíme ho protočit a pak hurá s nim do rámu.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Máj 2012, 18:13
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Korejš : bereš to sportovně :thumbup: Tak hlavně ať se zadaří.

Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Máj 2012, 17:27

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
cafe-racer píše:
Korejš : bereš to sportovně :thumbup: Tak hlavně ať se zadaří.

Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).


A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? :shock:


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Máj 2012, 17:54
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
korejš píše:
A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? :shock:


... no já myslím, že se to všecko vyhazuje do pr..čic :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Máj 2012, 20:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.

AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena.

O obojím najdeš info tady na fóru.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Máj 2012, 21:38
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
cafe-racer píše:
...
O obojím najdeš info tady na fóru.


... nebo přijde doplňující info od Breka přímo sem ... :lol:


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Máj 2012, 16:29

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Doooobrý musíš potom nějak motor seřídit???

cafe-racer píše:
Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.

AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena.

O obojím najdeš info tady na fóru.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Máj 2012, 10:25
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Stačí dát seřídit ventily a synchronizaci karburátorů, ale to bych dal u novýho starýho motoru automaticky. Hlavně si pohlídat velikost sání do airboxu poměrově k velikosti trysek. Ještě bych já osobně dal KN filtr, sice vyjde kolem 1500,-kč, ale pokud se o něj budeš starat máš ho do smrti... :wink:
Jak psal cafe-racer, zbytek je tady na foru podložený i měřením na brzdě...
Mrkni třeba sem... http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... &start=285

_________________
A.C.A.B.


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2012, 11:00

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Tak nakonec to dopadlo zase trochu jinak ze dvou motorů jsem musel udělat jeden ale, švýcary hadr , zbylo mi docela dost věcí např. volnoběžka, alternátor , startér, spojka apod. bud to zkusím prodat a nebo to bude na příště nebo to snad radši ne. No at je to tak nebo tak koncem tohoto týdne bych měl vyjet. Díky za rady a super návody něco určitě vyzkouším AIS pude pryč, ještě počkám na sedačku z Mohelna a pro letošek asi stačíííí.


kopriw
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2012, 19:45

Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14
Príspevky: 30
Bydlisko: Kladno

Offline
že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat :lol:


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Máj 2012, 20:05

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
kopriw píše:
že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat :lol:


Celkově kolem 35ti


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Máj 2012, 22:24
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Korejs: vsechno sam?

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.