Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 08:43


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Máj 2012, 14:36

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Téměř ano až na pár detailů kde jsem si nechal poradit od jednoho zkušeného pána ohledně nastavení jinak sám. Taky díky za cenné rady



Reklama


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Máj 2012, 18:34
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
můžeš napsat víc o tom co vše bylo v háji? Ložiska uložení kliky a ojniční ložiska kliky?


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Máj 2012, 20:19

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů

Jirka78 píše:
můžeš napsat víc o tom co vše bylo v háji? Ložiska uložení kliky a ojniční ložiska kliky?


Mirec
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Máj 2012, 20:39

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
korejš píše:
Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů



...no do pr ... :crying:


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Máj 2012, 08:47
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
no super, aspoň to máš uź pokope a môžeś sa pochváliť v sedmihorkách :-)

...a tie zvyšné diely - moja skúsenosť hovorí - ak to predám, niečo málo zarobím ale za rok ich budem zháňať. Ak ich nepredám, budú sa suśiť v krabici v garáži dlhé roky a nikdy ich potrebovať nebudem... takže ja by som volil druhú možnosť :wink2:


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Máj 2012, 16:39

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů
Odkaz na malej klipek:http://youtu.be/Ms9zj29-4wA?hd=1


remote
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Máj 2012, 19:31
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 399
Bydlisko: Semily

Offline
Dobrá práce. Myslím si, že tu je jen pár lidí co se do něčeho takového pustěj sami. :thumbup3: ( já asi ne :mrgreen: )
remote


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Máj 2012, 20:27
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Poprvé vidím Bulldoga bez motoru-pěknej velbloud :shock:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Máj 2012, 22:33
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
pěkná rozborka a video
ten zarvanej závit šteftu hlavy - jak to pěkně to prasklo
máš i náhradní karburátory?


korejš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Máj 2012, 04:36

Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01
Príspevky: 16

Offline
Jirka78 píše:
pěkná rozborka a video
ten zarvanej závit šteftu hlavy - jak to pěkně to prasklo
máš i náhradní karburátory?

Karburátory nemam motor co jsem sehnal byl odstrojenej jen se starterem.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 29 Máj 2012, 23:09

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
korejš píše:
Téměř ano až na pár detailů kde jsem si nechal poradit od jednoho zkušeného pána ohledně nastavení jinak sám. Taky díky za cenné rady

gratuluju,
to je nejlepší škola mechanika,
jak jsem to tak po očku sledoval,
tak jseš opravdu dobrej praktik oproti některým,
kteří něvědí ani co je to šála a jaká na ní má být vůle
ale hlavně kritizují ostatní :wink:
Naštěstí je to easy motor a pokud se točí,
tak dělá dobrou službu :thumbup3:
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Máj 2012, 12:36
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
gratuluju,
to je nejlepší škola mechanika,
jak jsem to tak po očku sledoval,
tak jseš opravdu dobrej praktik oproti některým,
kteří něvědí ani co je to šála a jaká na ní má být vůle
ale hlavně kritizují ostatní :wink: R.


Důležitý Breaku je, že to víš ty a můžeš nám sem ty cenný rady k nezaplacení dávat.... :lol2:

_________________
A.C.A.B.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Máj 2012, 12:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Jinak Korejš, za mě Respect! :wink:

_________________
A.C.A.B.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 14 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.