Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Porucha motoru
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=810
Stránka 2 z 3

Autor:  cafe-racer [ 13 Máj 2012, 18:39 ]
Predmet príspevku: 

korejš píše:
Tak motor je doma nejel jsem kvůli němu 800km motor je rok 2005 měl by mýt naběháno kolem 10000km zejtra se začne s přehozením a v sobotu už budu snad na srazu v Borovanech s Bulldou v plné kráse.


Můžu jednu zvědavou - na kolik přijde takovej motor ?

Autor:  palo [ 14 Máj 2012, 15:52 ]
Predmet príspevku: 

taky mám dotaz, v kolikati km se posral ten původní motor?
jen tak všeobecně, uvažuji že to bude asi stočeno. Nedávno kupoval kamarád Bulldoga a objížděl jsem to s ním, mám na mojím okolo 50aty co jsem viděl mají všechny určitě víc :!: samozřejmě ne na tachometru :thumbdown: lidi jsou kur..

Autor:  Jirka78 [ 14 Máj 2012, 17:18 ]
Predmet príspevku: 

100 000 naběhá, spíš jde o špatně provedenou opravu, nebo údržbu, nebo prasácký zacházení.
zmetek bych vyloučil, ten se odhalí na začátku

Autor:  korejš [ 14 Máj 2012, 17:51 ]
Predmet príspevku: 

motor jsem pořídil za 25 litrů, v tom původním se po detailním ohledání nějaký čuně hrabalo a očividně svou práci udělal jen na prodej , holt smůla.zejtra začnem s přestrojením zkusíme ho protočit a pak hurá s nim do rámu.

Autor:  cafe-racer [ 14 Máj 2012, 18:13 ]
Predmet príspevku: 

Korejš : bereš to sportovně :thumbup: Tak hlavně ať se zadaří.

Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).

Autor:  korejš [ 15 Máj 2012, 17:27 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Korejš : bereš to sportovně :thumbup: Tak hlavně ať se zadaří.

Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).


A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? :shock:

Autor:  Ouklend [ 15 Máj 2012, 17:54 ]
Predmet príspevku: 

korejš píše:
A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? :shock:


... no já myslím, že se to všecko vyhazuje do pr..čic :D

Autor:  cafe-racer [ 15 Máj 2012, 20:44 ]
Predmet príspevku: 

Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.

AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena.

O obojím najdeš info tady na fóru.

Autor:  Ouklend [ 15 Máj 2012, 21:38 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
...
O obojím najdeš info tady na fóru.


... nebo přijde doplňující info od Breka přímo sem ... :lol:

Autor:  korejš [ 16 Máj 2012, 16:29 ]
Predmet príspevku: 

Doooobrý musíš potom nějak motor seřídit???

cafe-racer píše:
Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.

AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena.

O obojím najdeš info tady na fóru.

Autor:  stonemen [ 17 Máj 2012, 10:25 ]
Predmet príspevku: 

Stačí dát seřídit ventily a synchronizaci karburátorů, ale to bych dal u novýho starýho motoru automaticky. Hlavně si pohlídat velikost sání do airboxu poměrově k velikosti trysek. Ještě bych já osobně dal KN filtr, sice vyjde kolem 1500,-kč, ale pokud se o něj budeš starat máš ho do smrti... :wink:
Jak psal cafe-racer, zbytek je tady na foru podložený i měřením na brzdě...
Mrkni třeba sem... http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... &start=285

Autor:  korejš [ 20 Máj 2012, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

Tak nakonec to dopadlo zase trochu jinak ze dvou motorů jsem musel udělat jeden ale, švýcary hadr , zbylo mi docela dost věcí např. volnoběžka, alternátor , startér, spojka apod. bud to zkusím prodat a nebo to bude na příště nebo to snad radši ne. No at je to tak nebo tak koncem tohoto týdne bych měl vyjet. Díky za rady a super návody něco určitě vyzkouším AIS pude pryč, ještě počkám na sedačku z Mohelna a pro letošek asi stačíííí.

Autor:  kopriw [ 20 Máj 2012, 19:45 ]
Predmet príspevku: 

že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat :lol:

Autor:  korejš [ 20 Máj 2012, 20:05 ]
Predmet príspevku: 

kopriw píše:
že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat :lol:


Celkově kolem 35ti

Autor:  cafe-racer [ 21 Máj 2012, 22:24 ]
Predmet príspevku: 

Korejs: vsechno sam?

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/