Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
Porucha motoru http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=810 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | cafe-racer [ 13 Máj 2012, 18:39 ] |
Predmet príspevku: | |
korejš píše: Tak motor je doma nejel jsem kvůli němu 800km motor je rok 2005 měl by mýt naběháno kolem 10000km zejtra se začne s přehozením a v sobotu už budu snad na srazu v Borovanech s Bulldou v plné kráse.
Můžu jednu zvědavou - na kolik přijde takovej motor ? |
Autor: | palo [ 14 Máj 2012, 15:52 ] |
Predmet príspevku: | |
taky mám dotaz, v kolikati km se posral ten původní motor? jen tak všeobecně, uvažuji že to bude asi stočeno. Nedávno kupoval kamarád Bulldoga a objížděl jsem to s ním, mám na mojím okolo 50aty co jsem viděl mají všechny určitě víc samozřejmě ne na tachometru lidi jsou kur.. |
Autor: | Jirka78 [ 14 Máj 2012, 17:18 ] |
Predmet príspevku: | |
100 000 naběhá, spíš jde o špatně provedenou opravu, nebo údržbu, nebo prasácký zacházení. zmetek bych vyloučil, ten se odhalí na začátku |
Autor: | korejš [ 14 Máj 2012, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
motor jsem pořídil za 25 litrů, v tom původním se po detailním ohledání nějaký čuně hrabalo a očividně svou práci udělal jen na prodej , holt smůla.zejtra začnem s přestrojením zkusíme ho protočit a pak hurá s nim do rámu. |
Autor: | cafe-racer [ 14 Máj 2012, 18:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Korejš : bereš to sportovně Tak hlavně ať se zadaří. Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...). |
Autor: | korejš [ 15 Máj 2012, 17:27 ] |
Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: Korejš : bereš to sportovně Tak hlavně ať se zadaří.
Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...). A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? |
Autor: | Ouklend [ 15 Máj 2012, 17:54 ] |
Predmet príspevku: | |
korejš píše: A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ???
... no já myslím, že se to všecko vyhazuje do pr..čic |
Autor: | cafe-racer [ 15 Máj 2012, 20:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net. AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena. O obojím najdeš info tady na fóru. |
Autor: | Ouklend [ 15 Máj 2012, 21:38 ] |
Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: ...
O obojím najdeš info tady na fóru. ... nebo přijde doplňující info od Breka přímo sem ... |
Autor: | korejš [ 16 Máj 2012, 16:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Doooobrý musíš potom nějak motor seřídit??? cafe-racer píše: Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.
AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena. O obojím najdeš info tady na fóru. |
Autor: | stonemen [ 17 Máj 2012, 10:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Stačí dát seřídit ventily a synchronizaci karburátorů, ale to bych dal u novýho starýho motoru automaticky. Hlavně si pohlídat velikost sání do airboxu poměrově k velikosti trysek. Ještě bych já osobně dal KN filtr, sice vyjde kolem 1500,-kč, ale pokud se o něj budeš starat máš ho do smrti... Jak psal cafe-racer, zbytek je tady na foru podložený i měřením na brzdě... Mrkni třeba sem... http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... &start=285 |
Autor: | korejš [ 20 Máj 2012, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak nakonec to dopadlo zase trochu jinak ze dvou motorů jsem musel udělat jeden ale, švýcary hadr , zbylo mi docela dost věcí např. volnoběžka, alternátor , startér, spojka apod. bud to zkusím prodat a nebo to bude na příště nebo to snad radši ne. No at je to tak nebo tak koncem tohoto týdne bych měl vyjet. Díky za rady a super návody něco určitě vyzkouším AIS pude pryč, ještě počkám na sedačku z Mohelna a pro letošek asi stačíííí. |
Autor: | kopriw [ 20 Máj 2012, 19:45 ] |
Predmet príspevku: | |
že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat |
Autor: | korejš [ 20 Máj 2012, 20:05 ] |
Predmet príspevku: | |
kopriw píše: že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat
Celkově kolem 35ti |
Autor: | cafe-racer [ 21 Máj 2012, 22:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Korejs: vsechno sam? |
Stránka 2 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |