Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Porucha motoru
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=810
Stránka 3 z 3

Autor:  korejš [ 22 Máj 2012, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

Téměř ano až na pár detailů kde jsem si nechal poradit od jednoho zkušeného pána ohledně nastavení jinak sám. Taky díky za cenné rady

Autor:  Jirka78 [ 26 Máj 2012, 18:34 ]
Predmet príspevku: 

můžeš napsat víc o tom co vše bylo v háji? Ložiska uložení kliky a ojniční ložiska kliky?

Autor:  korejš [ 27 Máj 2012, 20:19 ]
Predmet príspevku: 

Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů

Jirka78 píše:
můžeš napsat víc o tom co vše bylo v háji? Ložiska uložení kliky a ojniční ložiska kliky?

Autor:  Mirec [ 27 Máj 2012, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

korejš píše:
Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů



...no do pr ... :crying:

Autor:  Peter BT [ 28 Máj 2012, 08:47 ]
Predmet príspevku: 

no super, aspoň to máš uź pokope a môžeś sa pochváliť v sedmihorkách :-)

...a tie zvyšné diely - moja skúsenosť hovorí - ak to predám, niečo málo zarobím ale za rok ich budem zháňať. Ak ich nepredám, budú sa suśiť v krabici v garáži dlhé roky a nikdy ich potrebovať nebudem... takže ja by som volil druhú možnosť :wink2:

Autor:  korejš [ 28 Máj 2012, 16:39 ]
Predmet príspevku: 

Původní motor napáchanej následovně: první válec z jiný motorky musel mít nalítáno hektar měl pěknou hranu, jinak ten kdo to udajně servisoval musel být uplnej magor dokázal tam nacpat olejovej filtr obráceně možná příčina poruchy --do kliky po té co se šály na druhem válci schovali pod sebe udělali dvě drážky cca 0.5 mm hluboké , když někdo měnil ten první válec podařilo se mu dorvat šteft co drží válec tak že v karteru kousek ulít a vesele tam putoval,prostě katastrofa, z druhého motoru co jsem přivezl se sundali válce důvod sundání byl že při startování šel olej nad píst (připečený kroužky) naštěstí do něj nikdo nelezl a válce měli znát ještě honování,(po proměření) jsem přehodil písty kroužky a hlavy ze starého udělali se rozvody ventily a na třetí otočení šel a jde. Po prvním projetí cca 200km je to následovně motor má hlubší zvuk a táhne jako kůn. Mam i sestříhanej klip na památku a spoustu náhradních dílůů
Odkaz na malej klipek:http://youtu.be/Ms9zj29-4wA?hd=1

Autor:  remote [ 28 Máj 2012, 19:31 ]
Predmet príspevku: 

Dobrá práce. Myslím si, že tu je jen pár lidí co se do něčeho takového pustěj sami. :thumbup3: ( já asi ne :mrgreen: )
remote

Autor:  miki [ 28 Máj 2012, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

Poprvé vidím Bulldoga bez motoru-pěknej velbloud :shock:

Autor:  Jirka78 [ 28 Máj 2012, 22:33 ]
Predmet príspevku: 

pěkná rozborka a video
ten zarvanej závit šteftu hlavy - jak to pěkně to prasklo
máš i náhradní karburátory?

Autor:  korejš [ 29 Máj 2012, 04:36 ]
Predmet príspevku: 

Jirka78 píše:
pěkná rozborka a video
ten zarvanej závit šteftu hlavy - jak to pěkně to prasklo
máš i náhradní karburátory?

Karburátory nemam motor co jsem sehnal byl odstrojenej jen se starterem.

Autor:  break13 [ 29 Máj 2012, 23:09 ]
Predmet príspevku: 

korejš píše:
Téměř ano až na pár detailů kde jsem si nechal poradit od jednoho zkušeného pána ohledně nastavení jinak sám. Taky díky za cenné rady

gratuluju,
to je nejlepší škola mechanika,
jak jsem to tak po očku sledoval,
tak jseš opravdu dobrej praktik oproti některým,
kteří něvědí ani co je to šála a jaká na ní má být vůle
ale hlavně kritizují ostatní :wink:
Naštěstí je to easy motor a pokud se točí,
tak dělá dobrou službu :thumbup3:
R.

Autor:  stonemen [ 30 Máj 2012, 12:36 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
gratuluju,
to je nejlepší škola mechanika,
jak jsem to tak po očku sledoval,
tak jseš opravdu dobrej praktik oproti některým,
kteří něvědí ani co je to šála a jaká na ní má být vůle
ale hlavně kritizují ostatní :wink: R.


Důležitý Breaku je, že to víš ty a můžeš nám sem ty cenný rady k nezaplacení dávat.... :lol2:

Autor:  stonemen [ 30 Máj 2012, 12:39 ]
Predmet príspevku: 

Jinak Korejš, za mě Respect! :wink:

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/