Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 12:35


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku: Karburátory - so vše vyměnit v rámci údržby ?  |  Napísal: 24 Feb 2013, 16:40
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Před sezónou budu rozdělávat a čistit karburátory - doufám že se zlepší chod studeného motoru, teď je do ohřátí dost nejistý a podezírám nějaké zpuchřelé těsnění, že podfukuje.

Co všechno vyměnit ? Našel jsem tuhle sadu
http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/bt_11 ... valve_kit/

bude stačit, nebo je tam toho víc ?

Předem díky.



Reklama


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 17:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Ta sada by měla stačit, ale vsadím se, že budeš mít vše o.k. Tu nejistotu studeného motoru bych v tvém případě přičítal otevřenému sání a netovárním laufům. U mě je to podobné. A karbce mám v pořádku... :wink:

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 19:40

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Stačí pořádně nastavit volnoběh a moc to neprožívat,
zbytečným šťouráním do něčeho co funguje,
se dají vyrobit spíše dlouhodobé problémy.
Jinak experimentování zdar :wink:
R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 19:48
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
do ohřátí nejistý = tím myslíš chod na sytič? Testuješ to teď v zimě, že vytáhneš BT před garáž a venku je kolem nuly?


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 20:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Něco tam fakt zlobí, motor zůstává za studena viset v otáčkách a dojet si z garáže jen pro benzín (2km) je fakt peklo. Jediný řešení je vyrazit co nejdřív mimo město, trochu to ohřát a pak se dá jakž takž i po městě. Trvá to už dýl, ale poslední 2-3 roky tolik nejezdím, takže jsem moc neměl důvod to řešit.

Jirka : chod na sytič ano, ale teď fakt ne :-) dělá to při normálních teplotách >15°C.

Jestli ta sada stačí, tak to vyzkouším, karburátory pořádně pročistím a (snad) pošlape jako novej.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 21:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
pokud zůstávají viset otáčky a pak pomale padají, tak je to na 100% přisávání falešnýho vzduchu. Já měl děravou hadici k AIS

PS: dělalo ti to ještě předtím než jsi měnil ložisko na klice? (tím to samozřejmě není)


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 21:17
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
To by mohlo být ono - všechny hadice od AIS jsem ucpával tím co bylo zrovna po ruce, takže tam čekám nějaký selhání.... Každopádně neuškodí to celý vyndat, vyčistit, profoukat, přetěsnit a znova sesadit.

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 21:29
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
já si karbece taky čistil, nic strašnýho, jen to chce dělat v čistotě, před demontáží jsem si je ofoukal vzduchem a pak už opatrně s láskou ven.
jeden typ, zkus mašinu nastartovat nech chvilku běžet na sytič ve vodorovný poloze a pak vypni. Odkal oba karbenátky zvlášť a porovnej kolik bylo v plovákovce, jestli ti na sytič nestačí dotýkat benzín do jednoho, tak se to tak taky může chovat.


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Feb 2013, 22:00

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
Presne ako hovoríte, bud falošný vzduch alebo volnobežná triska v karburátore. Vytiahni ju von a pozri sa cez ňu do svetla. Samozrejme musí byť cez ňu vidieť. Povečšine prípadov bývajú pripchaté :)


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku: Re: Karburátory - so vše vyměnit v rámci údržby ?  |  Napísal: 25 Feb 2013, 09:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Závad může být víc, ale přikláněl bych se k tomu, že to někde přisává. Takže nejdřív překontroluj ucpávky po AIS. Než vyndáš karburátory, překontroluj výšku hladiny. Potom vyčisti karbce a u toho překontroluj O-kroužky, membrány a synchro sytiče. Potom nastav základ. Po namontování sesynchronizuj oba karbce a nastav otáčky. Nezapomeň zkontrolovat vůli na plynu.
Asi bych nekupoval celou sadu za 600. Pokud bude nějaký O-kroužek vytlačený, koupíš ho za pár korun. A špatný jehlový ventil poznáš na výšce hladiny.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Feb 2013, 20:29
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Tak takovou nejistotu u studeného motoru nemám, to bude asi problém jak píšou výše kluci... :wink: Přeju zdárnou opravu.

_________________
A.C.A.B.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Apr 2013, 18:46
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Dnes se konečně udělalo pěkně a pustil jsem se do prohlídky karburátorů. Demontáž jakž takž, jen ty špatně přístupné měděné šrouby jsou peklo. Ve výsledku ožvýkaná hlava na snímači polohy škrtící klapky, ale šel bez problémů odvrtat a vytočit.
Resumé : karburátory uvnitř perfektně čisté, žádné bahno ani mouchy ani nic v tom duchu. Trysky jsem přesto vyndal a profoukal. Byly rozhozené štelovací šroubky (podle dílenského manuálu pilot jet), nastavil jsem je podle manuálu na 3 otáčky od zatažené polohy).
Táhlo sytiče tuhne, ale pružina ho spolehlivě vrací.
Všechno jsem zase dal dohromady, a vyzkoušel:
-> čerpadlo vrčí naprázdno, benzín teče až potom co motor začne dělat podtlak na startér (tzn. nezměnený stav)
-> sytič jsem mohl stáhnout hodně brzo, tady se určitě nějaká změna odehrála

Přemýšlím, že bych si to dal ještě jednou, ale tentokráte s lázní v doporučeném přípravku (http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... isti%C4%8D), ať se to pořádně pročistí i v místech, na které se nedá kloudně dostat.

A to nejlepší nakonec: zbyl mi tenhle šroubek, a vůůůůůůůbec nikam se nehodí :) 1 pivo odměna tomu, kdo poradí!
Obrázok


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Apr 2013, 08:49
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
K tomu šroubu - není s ním přichycený airbox k rámu?

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Apr 2013, 09:17
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
je,
tak si na to přišel sám..


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 17 Apr 2013, 13:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Díky.
Dohoda je dohoda, dám si pivo 8)


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 13 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.