Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Karburátory - so vše vyměnit v rámci údržby ?
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=898
Stránka 2 z 2

Autor:  cafe-racer [ 21 Apr 2013, 19:26 ]
Predmet príspevku: 

Uffff, dneska jsem si to dal znova, tentokrát opravdu důkladně (po výše zmíněném zásahu přestal zavírat jehlový ventil plovákovky na jednom válci). Vše profoukáno kompresorem, vyzkoušena správná funkce zavírání plováků.

Určitě to stálo za trochu práce - motorka teď perfektně startuje, pryč jsou nejisté starty na ne zcela zahřátém motoru.
určitě to tu už zaznělo, ale přesto : karburátory jsou superjednoduché a jejich demontáž snadná -> můžu doporučit opravdu každému, kdo zvládne vyměnit žárovku ve světle :)

PS
Zapomněl jsem dotáhnout matku na zajištění bowdenů ovládajících škrtící klapku. Ujel jsem s tím 50 km a rozsypalo se to před vraty, když jsem přijížděl a hledal klíče od zámku - z p*dele klika :mrgreen:

Autor:  stonemen [ 22 Apr 2013, 19:06 ]
Predmet príspevku: 

Tak to seš rád, že jsi nejel dál viď... :lol:

Autor:  MichalBulldog [ 23 Apr 2013, 10:09 ]
Predmet príspevku: 

Je to jinejma vejfukama, já jsem měl jen povolené dotahovací šrouby na svodech a běelo to kadle kadle. Po dotáhnutí obrovskej rozdíl

Autor:  Jirka78 [ 23 Apr 2013, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

MichalBulldog píše:
Je to jinejma vejfukama, já jsem měl jen povolené dotahovací šrouby na svodech a běelo to kadle kadle. Po dotáhnutí obrovskej rozdíl

můžeš upřesnit co je jinejma vejfukama? nějak jsem ztratil nit

Autor:  MichalBulldog [ 23 Apr 2013, 20:13 ]
Predmet príspevku: 

No problém špatnýho volnoběhu a mírnýho kolísání otáček je způsobený příliš velkým průchodem nebo špatné těsnosti všude tam kde se svody stahujou, jak je průchodnost moc velká prostě to nefunguje jak má, taky jsem si myslel že to na to nemůže mít velký vliv, myslel jsem že mám motor po tom co jsem měl vyndané svody celej rozharašenej a objednal se do Yamahy na seřízení, ale po tom co jsem dotáhl 3 šrouby na svodech běžel motor krásně pravidelně a všeobecně líp. Myslím že to samé se dá způsobit laďěným výfukem který nemá dostatečný odpor , záleží na tom zda to zlobí chvíli nebo ne. Seřídit jsem si to teď nechal stejně protože plánuju v létě Alpy a chci mít vše jak má být

Autor:  stonemen [ 24 Apr 2013, 19:48 ]
Predmet príspevku: 

V tomhle máš pravdu, všeobecně platí, že laděný (otevřený) výfuk dělá občasné problémy klidnýho chodu právě u přechodu než se motor ohřeje na provozní teplotu... :wink:

Autor:  Ouklend [ 24 Apr 2013, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
V tomhle máš pravdu, všeobecně platí, že laděný (otevřený) výfuk dělá občasné problémy klidnýho chodu právě u přechodu než se motor ohřeje na provozní teplotu... :wink:


... a mě furt miki nadává, ať po pěti vteřinách vypnu sitič a neřvu s tím ... ono to ale fakt nejde a chvilku trvá, než se ty otáčky a chod motoru stabilizují ...

Autor:  cafe-racer [ 24 Apr 2013, 22:17 ]
Predmet príspevku: 

Michal: v mém případě za to výfuky nemůžou - jak popsáno výše, po pročištění karburátorů šlape (opět) jako hodinky.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/