Né že bych to přivolával, ale mám jednu aktuální zkušenost:
Do koloběžky kterou popisuju jinde, jsem preventivně i když jezdila OK
dal novou doporučovanou svíčku NGK.
Po zhruba 200km mi najednou zničehonic za jízdy zdechla
a už se nedala nastartovat, domů jsem to neměl daleko a naštěstí z kopce
.
Teprve včera jsem měl čas to vyřešit a příčinou byla vadná svíčka NGK,
má obrovský svod a jiskru tedy nehodí.
No tak jsem tam vrátil původní ojetou TORCH (vůbec netuším co to je za výrobce)
a koloběžka zase drandí i staruje bez problémů .
Kamarád co jezdí velký modely bugyn na benzínový motory si posteskl,
že nejvíc vyhazuje právě vadné svíčky NGK ve srovnání s jinými výrobci .
Jsou to přesně ty samé co se dávají do sekačkového motoru v té mojí koloběžce.
Na jaro na novou sezónu mám koupenou ověřenou kvalitu Brisk,
stejné které používám v Bulíkovi.............
R.