Autor |
Správa |
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 12:47 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Já myslím Breaku, že s tou fotkou trošku přeháníš, tady se řeší drátěný kola.... Zrovna tvůj vkus by nemusel být dán jako hranice toho co se může nebo nemůže. V tom případě by jsme museli všichni jezdit s kýblem z Baumaxu přidělaným na blatníku...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 12:55 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Tady máte dva příklady různých kol na stejné mašině, nevím jak to koho pobuřuje, ale záleží na vkusu co se komu líbí...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 13:09 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
stonemen píše: Já myslím Breaku, že s tou fotkou trošku přeháníš, tady se řeší drátěný kola.... Zrovna tvůj vkus by nemusel být dán jako hranice toho co se může nebo nemůže. V tom případě by jsme museli všichni jezdit s kýblem z Baumaxu přidělaným na blatníku...
Je naprosto evidentní,
že se někteří stále strefují do mých úprav , které dělám za účelem zlepšení funkčnosti mota
a aby nebyly pokud možno vidět a nerušily tak pokud možno vzhled,
nevěda o co mi opravdu jde .
Napříč celým fórem se řeší úpravy ( z mého pohledu čím dál příšernější )
které se snaží napravit chyby italského designu a ukázat,
že s pomocí "zbytků" z jiných biků ,
umíme v garážových podmínkách daleko lepší design než ti lůzři ve vývojových centrech Yamahy
A to je ten zásadní rozpor mezi mým pohledem na úpravy a některých ostatních na fóru.
A tím posledním příspěkem jsi mě nahrál ideálně na smeč,
pokud nejsi slepý nebo úplnej ignorant, tak sis určitě všiml,
že se změnou kol je na tom modelu dalších milion designových rozdílů
a to proto aby to ladilo a mělo to styl - už konečně chápeš ???
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 13:22 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: Je naprosto evidentní, že se někteří stále strefují do mých úprav , které dělám za účelem zlepšení funkčnosti mota a aby nebyly pokud možno vidět a nerušily tak pokud možno vzhled, nevěda o co mi opravdu jde . Napříč celým fórem se řeší úpravy ( z mého pohledu čím dál příšernější ) které se snaží napravit chyby italského designu a ukázat, že s pomocí "zbytků" z jiných biků , umíme v garážových podmínkách daleko lepší design než ti lůzři ve vývojových centrech Yamahy A to je ten zásadní rozpor mezi mým pohledem na úpravy a některých ostatních na fóru. A tím posledním příspěkem jsi mě nahrál ideálně na smeč, pokud nejsi slepý nebo úplnej ignorant, tak sis určitě všiml, že se změnou kol je na tom modelu dalších milion designových rozdílů a to proto aby to ladilo a mělo to styl - už konečně chápeš ??? R.
V tvým případě jsem akorát pochopil, že nejhorší je srážka s blbcem víš pane Kolovrátku...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 14:47 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: A tím posledním příspěkem jsi mě nahrál ideálně na smeč, pokud nejsi slepý nebo úplnej ignorant, tak sis určitě všiml, že se změnou kol je na tom modelu dalších milion designových rozdílů a to proto aby to ladilo a mělo to styl - už konečně chápeš ??? R.
Akorát že na toho bavora si můžeš dráty objednat jako příslušenství bez dalších úprav. Dráty nejsou škaredá věc a pokud si to někdo chce dát na motorku, je to jeho věc. Tak přestaň mentorovat. Někdo vylepšuje vzhled, někdo technické věci. Takže podle tebe jsou designeři jedničky a konstruktéři paka. break13 píše: Teda vážení přátelé jedné stopy, pokud se to takhle bude vyvíjet dále, tak končím na fóru už definitivně a nebudu překážet !
|
|
|
|
|
break13
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 16:19 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Vrátím se přímo k tématu a zeptám se na tři otázky na které si hned i odpovím :
první otázka :
Je Yamaha Bulldog cestovní enduro?
odpověď :
není, takže srovnáváte jabka s hruškama
druhá otázka :
jsou drátěná kola u GSa designový prvek?
nejsou, protože jejich hlavním posláním je zvýšená odolnost
a proto se pro tvrdší nasazení v terénu na GSa montují (ptal jsem se dvou majitelů)
třetí otázka :
nabízela/nabízí Yamaha drátěná kola na Bulldoga?
nenabízela, dokonce ani neznám žádného úpravce, který by je nabízel
a asi moc dobře vědí proč !
Pokud někdo přijde s argumentem, že přece u MG kafáče nebo W800 jsou drátěná kola,
tak to ano, ale celý moto je designově totálně jinde, než ostatní modely.
Pjotře já jsem nikde nenapsal ani slovo o tom, že by konstruktéři byli paka,
ale že těžko někdo z nás amatérů může v designu trumfnout profíky.
Staré dobré české pravidlo hlásá:
Veškerá vylepšení vedou vždy k horšímu
R.
|
|
|
|
|
remote
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 20:16 |
|
Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
[quote="stonemen"]Tady máte dva příklady různých kol na stejné mašině, nevím jak to koho pobuřuje, ale záleží na vkusu co se komu líbí...
]
Já jsem "loukoťák", šel bych do Báwa s loukotěma... ( takže i míň čištění hadrem )
Dráty jsou pro "fest" enduro, loukotě by větší zatížení nemusely pobrat. Jinak kdo to neví : dráty u BMW jsou uchycený v lemu ráfku, takže když nějakej praskne, nemusí se sundávat guma...
remote
|
|
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 20:21 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Děkuji bohu, že všichni nejsou jako ty Breaku... To aby se tady každý bál něco si na motorku dát, aby u tebe náhodou nebyl za úplnýho idiota...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 21:24 |
|
administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
a mne sa drátené kolesá pačia... na motorky podľa mňa patria tak, ako dva valce a dva výfuky....
a priznám, keby som ich dostal k mojej staručkej MX5, beriem ich hneď...
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 21:27 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
|
|
|
|
Pjotr
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Jún 2013, 22:33 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Zase jsi utekl od tématu. Bavil jsi se tady o designu a jak vidět pro BMW pustili designéři obě varianty. Nechápu, proč tu všem zase vysvětluješ technické výhody. Třeba Triumph Bonneville je taky s loukotěma i drátama. Pochybuju, že kvůli terénu.
Takže vlastně ani nechápu tvojí první otázku, jestli je Bulldog teréní motorka.
K druhé otázce...většina majitelů si u GS volí dráty právě kvůli designu, protože stejně silnici neopustí a na polňačku stačí i ty loukotě. Není to motorka na motokrosové tratě. Když už jedeš na expedici, tak si zvolíš Adventure.
Hlavní důvod, proč je většina motorek na loukotích je váha a hlavně cena. Proto jsou dráty jen na fajnovějších motorkách. Takže to ani nemusí být problém designu, ale naopak jeho ústupku kvůli tlaku na cenu.
Psal jsi, že upravuješ/vylepšuješ jen technické věci. Takže mi z toho vychází, že designér nemůže udělat chybu, ale konstruktér jo...proto ty konstruktéři.
No když jsi psal:
"Staré dobré české pravidlo hlásá:Veškerá vylepšení vedou vždy k horšímu"
...tak to jsem si vzpomněl na ty tvoje vrtulky v karburátoru .
|
|
|
|
|
break13
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jún 2013, 00:16 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Někteří chápou hned, někteří notoričtí nechtějí pochopit nikdy.
Pokud se někdo z nás snaží přestavět Bulíka na něco co on není,
tak nechápu proč si radši nekoupil enduro, choppera nebo třeba retro
a mohl se intenzivně realizovat na jiných fórech ???
60% diskuzí na tomto fóru , které nikam nevedou, by vůbec nevzniklo
a zabývali bychom se tady praktičtějším/zajímavějšími záležitostmi !
Je vůbec zvláštní, že na jiných fórech kde jsem členem
se nikde nezabýváme takovými "nesmysly" jako tady.
Jsem na 100% přesvědčen, že konkrétně toto vlákno o drátěných kolech,
je tak jako tak jen fantazírování z nudy, (nebo snad z nadměrného hulení),
a nikdo to stejně nedotáhne do provozního stavu
natož aby to přešlo legálně přes STK.
R.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jún 2013, 08:54 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: Někteří chápou hned, někteří notoričtí nechtějí pochopit nikdy. Pokud se někdo z nás snaží přestavět Bulíka na něco co on není, tak nechápu proč si radši nekoupil enduro, choppera nebo třeba retro a mohl se intenzivně realizovat na jiných fórech ??? 60% diskuzí na tomto fóru , které nikam nevedou, by vůbec nevzniklo a zabývali bychom se tady praktičtějším/zajímavějšími záležitostmi ! Je vůbec zvláštní, že na jiných fórech kde jsem členem se nikde nezabýváme takovými "nesmysly" jako tady. Jsem na 100% přesvědčen, že konkrétně toto vlákno o drátěných kolech, je tak jako tak jen fantazírování z nudy, (nebo snad z nadměrného hulení), a nikdo to stejně nedotáhne do provozního stavu natož aby to přešlo legálně přes STK. R.
...takže zase k tématu
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jún 2013, 10:03 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
.......a taky jsem tu brejku cetl.....ze uz pujdes
..... tak se tam mej. cau
|
|
|
|
|
kulo1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jún 2013, 20:20 |
|
Registrovaný: 29 Dec 2012, 14:08 Príspevky: 82 Bydlisko: Vistuk
|
no tak prečo pani dizajneri zobkali motor a kardan ktori ma 20rokov staru konštrukciu a povod ma vo viragu spravili z toho nieco ako moto guzzi ????????
|
|
|
|
|
|