Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

oprava defektu
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=212
Stránka 1 z 1

Autor:  plyšoun [ 24 Apr 2009, 18:12 ]
Predmet príspevku:  oprava defektu

Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost s opravou malého píchance na pneu. Ujde přes noc o atm. a dneska jsem ji mršku malou našel.
Když jsem byl v servisu tak říkali, že opravy jsou spíš jen na dojetí a že prý ať dám novou. Guma je jak nová a to je mě líto ji vyhodit.
Co takhle nějaký ty sajrajty co se pouští dovnitř, nebo vnitřní záplata ??
Dík za info.

Autor:  NaaR [ 24 Apr 2009, 18:31 ]
Predmet príspevku: 

v jakym pneuservisu si to byl ? maly diry v behounu normalne opravej..pruser je kdyz je dira z boku.
jinak vetsina lidi chvali obycejny knoty.
na sajrajty dovnitr zapomen.

Autor:  miki [ 24 Apr 2009, 19:23 ]
Predmet príspevku: 

myslím si to samé :wink:

Autor:  Denys [ 24 Apr 2009, 19:42 ]
Predmet príspevku: 

Na er5 jsem opravoval dokonce 3x a najeto 15.000 km bez problémů.

Autor:  Mirek1 [ 24 Apr 2009, 20:05 ]
Predmet príspevku: 

přesně tak,vrtákem mi tam udělal ještě větčí díru,vzal knotek,ještě ho napmočil do nějakého modrého lepidla,šupl ho tam,dofoukl kolo a hned jsem jel.Asi 5 min. práce :wink:

Autor:  plyšoun [ 24 Apr 2009, 20:17 ]
Predmet príspevku: 

Díky, mluvil jsem se sousedem a (což jsem nevěděl) bývalým pneuservisákem a taky mě řekl že to bude o.k. a akorát mě varoval před tím servisem kde jsem předtím byl:) Jo líná huba ....

Autor:  cafe-racer [ 25 Apr 2009, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

Vozím s sebou tohle:
http://www.louis.de/_203aaf924bd294a57b ... &anzeige=0
Už jsem to i používal a není to zlé.

Obrázok

Autor:  break13 [ 19 Júl 2010, 16:27 ]
Predmet príspevku: 

Tak se musím podělit o zkušenosti a rady odborníka s lepením píchlé gumy.
Je to sice o auto gumě, ale systém je naprosto stejný.
Na jaře jsem potřeboval konečně opravit hřebíkem píchlou letní gumu
a tak jsem měl ještě před přezutím na letní obutí klid na to si vyzkoušet opravu knotem.
"Vyvrtání" vyčištění díry je před opravou nutné ale současně i dost pracné.
Ještě pracnější je ale provlečení knotu . Musí se dobře potřít lepidlem a značnou silou šídlem zarazit, zbytek na úroveň vzorku odříznout .
Velmi důležité je vědět, že ty běžně prodávané (barvou i tvarem podobné hovnu) jsou opravdu jen na dojetí.
Po 3000km mi začala guma najednou ucházet a ukázalo se že knotem. Gumař ten starý lehce vytrhl a zalepil jiný, hladký černý .
Ty jsou definitivní a vydrží, bohužel ale prý rychleji stárnou(nedají se dlouho vozit) a pak se již nedají použít.
Jako naprosto nevhodné popsal spreje s tekutým kaučukem,
Prý jsou vhodné opravdu jen na dojetí a gumu částečně naleptají a ta se dá jen velmi těžko a spolehlivě zalepit.
V zahraničí se dokonce gumy s indexem 210km/h a výše ani lepit nesmějí , prostě jdou do popelnice :!:
R.

Autor:  break13 [ 27 Jún 2012, 16:42 ]
Predmet príspevku: 

Takže jsem pro jistotu píchnul před srazem zadní gumu Bulíka.
Lepil jsem to zase tím hovnovým knotem z obchodu.
Tentokrát to bylo trochu lehčí než ta autová guma,
nedělal jsem to na ulici a dal jsem si záležet,
nicméně i s přípravou to taky dalo skoro hodinu.
Mám najeto už 300km a zatím drží na 100%.
Pozitivní je i to, že to lepení je menší a skladnější
než ten sprej .
Takže doporučuji, ale nejlepší je to dělat doma v garáži,
měl jsem to štěstí, že hřebík udržel tlak 3dny.
R.

Autor:  break13 [ 03 Okt 2012, 10:38 ]
Predmet príspevku: 

Tak po dalších stovkách kilometrů to začalo lehce utíkat,
(tak za týden na 0,5atm - dofukovat jsem musel obden).
Podle doporučení jsem si to nechal opravit lepším knotem
no a teď je to vše v ólrajtu.
Koupil jsem si od gumaře ty lepší knoty a jsem v pohodě :-)
R.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/